Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pelottaa ja vaan pelottaa

+16
Lovely
silkkiuikku
Sokerihiiri
toukka79
lisbet
Bulla65
Mama XXL
Elämä edessä
Piitu
bulleriina
hansu
Lyltsy
Piuku
Leppis
ritu
tigertytto
20 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Elo 28, 2011 12:52 am

kiitos tuhannesti ritu viestistäsi...voi miten minä toivon oikeasti että saaan vaan pitäää henki kultani...en tiedä miksi mutta mulla on kova kuoleman pelko..mitä jos mun lapset jäää ilman äitiä mun typerän laihtumisen takia..tai siis haluni laihtua takia....pelottaa koko ajan jos mun sisällä joku sauma aukeaa...ne puhuivat äsken että lähtisin huomenna kotiin ja se jotenkin pelottaa kun täällä olisi niin turvassa vaikka en tietenkään voi täälläkään monta viikkoa lojua...
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Saranna Su Elo 28, 2011 2:06 am

Rohkeutta ja voimia toipumiseen Tigertyttö!

Älä anna itsesyytöksille ja pessimismille mitään valtaa ajatuksissa. Halussa laihtua ja olla terve ei ole mitään typerää! Kun olet lukenut näitä palstoja, olet varmaan huomannut, että joillakin on ollut todella vaikeita komplikaatioita leikkauksen jälkeen, mutte he ovat toipuneet ja toivuttuaan ovat kuitenkin sitä mieltä, etteivät tekisi toisin, jos voisivat uudelleen valita.

Ilman tätä prosessia sinä todennäköisesti olisit huomattavasti lyhyemmän aikaa lastesi kanssa.

Sinä olet arvokas ja tärkeä!

Siunauksin ja lämpimin ajatuksin Saranna

Saranna

Viestien lukumäärä : 34
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 22.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Elo 28, 2011 2:22 am

Suur kiitokset kauniista sanoistasi saranna Smile I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja hansu Su Elo 28, 2011 2:50 am

Hitsi, en arvaa mitä sanoa... Toisealta olen usuttanut sinua eteenpäin, toisealta olen harmissani siitä, etä ylipäätänsä puutuin koko asiaan... APUVA...

Eihän tää leikkaus oo oikotie onneen. Työtä on edessä lopun elämää. Minulla ainakin vointi ollut hyvä, voin vain puhua oman olemiseni puolesta. Voi miten olisinkaan toivonut, että leikkaus olisi onnistunut ongelmitta kohdallasi tigertyttö.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Elo 28, 2011 3:26 am

jooo täää ei ole oikeastikkaan mikään oikotie onneen...sen voin sanoa kaikille jotka sitä luulevat...minä kiitän jumalaa suuresti kunhan selviän tästä kivuistani ym mitä mulle on tullut...äläkä hansu harmittele yhtään siellä..kyllä ne skarppaukset on olleet tarpeellisia ja sitten kun paranen tästä niin tulen kiittämään sinua Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja hansu Su Elo 28, 2011 3:52 am

Äläkä hitolla kiittele... Mä jo tuumasin et ketään en kannusta tähän. Kaikkien on tehtävä päätöksensä. Mä taidan olla tuppisuuna jatkossa.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Elo 28, 2011 1:57 pm

Tigergirl tsemppiä paranemiseen! Ensi alkuun on ihan normaalia, että kipuja on reippaastikkin. Tyyny sylissä, mahaan kiinni painettuna auttaa niihin mahakipuihin. Ei ne mahaläskit niin helposti vaihtele paikkaansa, jolloin rasitus tuntuu pienemmältä.

Itse olen eniten aina kärsinyt mahaleikkauksien jälkeen (sektiot, umppari ja sleeve) juuri ylösnousemisista ja välttänyt niitä viimeiseen asti pysymällä ylhäällä sitten yhteen menoon mahd. pitkään. Nekin kivut onneksi hellittävät vajaassa viikkossa ja oikeasta nousemistavasta on paljon apua. Kysy sitä ellet jo tiedä (käänny kyljellesi hitaasti ja työnnä itsesi pystyyn molempia käsiä käyttäen, jalat laskettuna sängyn reunalta alas). Kääntyessä se tyyny mahalle Smile
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Bulla65 Su Elo 28, 2011 7:05 pm

Ihanaa kuulla Tigertyttö että leikkaus on nyt ohi ja olet siellä kirjoittelemassa meille! Ikävää tietysti tuo pernan vuotaminen, mutta onneksi asia on saatu kuntoon ja olet toipumassa. Nuo kaikki kivut ovat tuttuja useimmille meille leikatuille, vie aikansa, että elimistö paranee, mulle siihen meni lähes neljä viikkoa, mutta sitten kun se aika oli mennyt, ei ole ollut mitään haavakipuja tms. Kyllä kaikki muuttuu vielä paremmaksi, usko pois vaan! Nyt vaan häntä pystyyn ja opettelemaan uutta elämää, kyllä se siitä iloksi muuttuu Smile.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Elo 28, 2011 7:24 pm

Kiiitos taas kaikille Smile
Nyt ollaan kotona ja se sinäänsä on ihana juttu Smile tietty nyt jännittäää enemmän kuin sairaalassa ollessa,olihan siellä asiantunteva apu lähellä.Olen onnellinen että mua ei ole vielä kertaakaan oksettanut tai tullut mitään dumping jutskia...voi kun voisin olla niin onnekas että tämän asian tiimoilta vastoinkäymiset olisivat jo ohi,ettei siis tulisi lisää mitään vuotoja tai tukoksia.

Olen roikkunut ja opiskellut tällä palstalla nyt lähes 3 vuotta ja mun pääni on aivan tyhjä..pelkään etten osaa tehdä mitään oikein,siis syömisiä ja juomisia...ai niiin muuten huomasin että mulla ei ole ne mieliteot ainakaan vielä menneet minnekkään..poika osti pizzan ja voi miten sitä olis tehnyt mieli Smile mutta EI ... ostin kotiin viiliä(punaista,saako siis olla niiin rasvaista??? juustokeittoa,kasvissosekeittoa,ja fetaa jos sitä vois soseuttaa keiton joukkoon??mahtaako saada ? entäs jauheliha ja feta soseutettuna tollasella monitoimi sekottimella??saako sellasta syödä?
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja ritu Su Elo 28, 2011 9:49 pm

Minä elin sairaalasta pääsyn jälkeen pääasiassa sulatejuustoilla ja kermaviilillä melko pitkän aikaa, mutta jokainen tietää kun kokeilee mikä sopii ja mikä ei muistat vaan purra kaiken hienoksi mitä syöt niin hyvin menee.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Elo 28, 2011 11:02 pm

Entäs jos olen juonut nyt vettä niin voiko sen päälle syödä?vai koskeeko se ohje vaan toisin päin eli jos syön nyt niin juon vasta tunnin päästä?Kamalan vaikeeta mulle tämä hahmottaminen Embarassed
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Elo 28, 2011 11:32 pm

Alussa voi joutua pitämään pidemmät tauot, mutta periaate on että 10 min ennen ruokailua voi juoda vettä ja sitten puolen tunnin päästä ruokailusta voi juoda.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Ma Elo 29, 2011 10:48 am

Hei Tiikeri ja onnea kotiutumisen johdosta!
Anna itsellesi aikaa, niin kaikki sujuu hienosti pikku hiljaa Smile .
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ti Elo 30, 2011 1:21 am

Hienoa tigertyttö että olet kotiutunut Very Happy ,uuden pikkumasusi kanssa.Noihin syömisiin ja juomisiin en uskalla kantaa ottaa,koska itselle tuo sleeve(1v9kk) tehtynä,nyt pystyn jo juomaan ja syömään lähes samanaikaisesti annokset tosin vielä pieniä.
Voihan hyvin uuden pikkumasun kanssa ja tsemppiä uuden opetteluun flower
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Paikkakunta : Turku
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Syys 05, 2011 11:35 pm

No mun masu kestää nyt vihdoinkin juoda ruoan kanssa pientä neste määrää n 0,5dl hitaasti ja suuta huuhdellen...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pelottaa ja vaan pelottaa - Sivu 3 Empty Vs: Pelottaa ja vaan pelottaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa