Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Taas uusi tulokas

3 posters

Siirry alas

Taas uusi tulokas Empty Taas uusi tulokas

Viesti kirjoittaja Elmeri Su Toukokuu 10, 2009 1:25 am

Hei kaikille.
Olen uusi täällä, mutta lukenut palastaa paljon. Itse odotan leikkausta. 160kg on on kulkenut uskollisesti
mukanani ja nyt olen päättänyt katkaista suhteemme. On ollut kannustavaa lukea postejanne ja kokemuksianne leikkauksesta, sitä edeltävästä-ja sen jälkeisestä ajasta.
Kohdallani vatsalaukun tähystys on tehty, ultraääni tutkimus on ensiviikolla ja sitten vain sitä odottelua.
Yksi kysymys on askarruttanut: Miten leikatut olette suhtautuneet uuteen sinuuteenne. Lienee totta että useamman kymmenen kilon painonpudotus tekee teistä " uuden ihmisen" . Miten se vaikuttaa henkisesti?
Sitten ajatus tukiryhmästä: Voisimmekko samalta alueelta ( Savo ) perustaa vaikka kahvikekkeriryhmän..
jossa voisi olla leikattuja ja sitä odottavia.
Ja vielä yksi asia: se dietti ennen leikkausta. Mistä olette ostaneet nämä tuotteet. Apteekissa ne ovat kaliita. Onko muita vaihtoehtoja?
terveisin elmeri.

Elmeri

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : savo
Registration date : 10.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Taas uusi tulokas Empty Vs: Taas uusi tulokas

Viesti kirjoittaja Selma Ti Toukokuu 12, 2009 1:59 pm

Heippa vaan Elmeri!

Ja tervetuloa palstailemaan!! Smile
Onnea sinullekin valitsemallasi tiellä! Smile Innolla jo minäkin odottelen uutta kevyempää elämää..leikkaukseen on enää n. 2 viikkoa, ja jännitys vaan kasvaa kasvamistaan!! Shocked
Kyselit leikkausta edeltävästä kuurista...minulla on käytössä Nutriletit. Niitä, kuten myös muita vastaavia tuotteita, saa nykyään ihan päivittäistavarakaupoista. Olen löytänyt myös luontaistuotekaupasta välillä hyviä tarjouksia. Kaikki nämä jokatapauksessa "hakkaavat" apteekin hinnat mennen tullen.
Mukavaa kevättä! sunny
Selma
Selma

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : Savo
Registration date : 18.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Taas uusi tulokas Empty Vs: Taas uusi tulokas

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Ti Toukokuu 12, 2009 10:40 pm

Tervetuloa!
Kahvikekkeriryhmä kuulostaa ihan mukavalta ajatukselta ja voisin osallistua mikäli sellainen saadaan kasaan.
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Taas uusi tulokas Empty Vs: Taas uusi tulokas

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa