Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uusi tulokas : Liisi

4 posters

Siirry alas

Uusi tulokas : Liisi Empty Uusi tulokas : Liisi

Viesti kirjoittaja Liisi Pe Joulu 11, 2015 7:27 pm

Hei !

Olen uusi tulokas näillä sivuilla. En ole aiemmin edes löytänyt näitä sivuja kuin vasta tänään ja rekisteröidyin heti. Olisi ollut tarpeen jo aiemminkin. Minut nimittäin leikattiin Oysissa julkisella puolella tämän viikon maanantaina 7.12.15. Keskiviikkona pääsin kotiin. Ihmetytti vähän, sillä crp oli vielä samana aamuna 156. Tänään kävin verikokeissa ja se oli laskenut 90:een. Voimakas antibioottikuuri on menossa. Haavat ovat mielestäni hyvännäköiset ja olo jo kohentunut paljon. Väsyttää kuitenkin melkoisesti.
Paino on jopa noussut leikkauksen jälkeen. Mistähän johtunee ? Lähtöpainoa minulla ei ollut tosin aivan hirveästi, ja leikkaus tehtiin muiden sairauksien vuoksi. BDI oli 35.
Nyt on vähän avuton olo. Onko täällä muita vastaleikattuja ?

Terveisin Liisi

Liisi

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa eteläinen
Registration date : 11.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi tulokas : Liisi Empty Vs: Uusi tulokas : Liisi

Viesti kirjoittaja hellu La Joulu 12, 2015 2:58 pm

Moi Liisi. Tervetuloa joukkoon mukaan. Mua ei vielä ole leikattu, aika olisi helmikuun alku. Olen aloittanut tän projektin syksyllä 2014 joten matka itse leikkaukseen täällä pirkanmaalla on pitkä. Tuosta painonnoususta leikkauksen jälkeen älä ole huolissasi. Olen lukenut täältä foorumilta muillakin on ollut samoja tuntemuksia. Sairaalassa sua on nesteytetty tipalla ja antibioottikin kerää nestettä kehoon. Mun taivalta tähän operaatioon voit lukea Hellun höpinöitä palstalta. Tsemppiä jatkoon ja toivottavasti joku leikkauksen jo kokenutkin vastaa kysymykseesi. Itse seuraan ahkeraan tätä foorumia.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi tulokas : Liisi Empty Vs: Uusi tulokas : Liisi

Viesti kirjoittaja trintilla La Joulu 12, 2015 8:11 pm

Juuri niinkuin hellu sanoi, on ihan normaalia että paino voi nousta koska nestettä kertyy. heivaa vaaka kaappiin ainakin kuukaudeksi ja keskity opettelemaan pikkumahan kanssa elämiseen Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi tulokas : Liisi Empty Vs: Uusi tulokas : Liisi

Viesti kirjoittaja Niobe Su Joulu 20, 2015 10:37 pm

.

Niobe

Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 07.09.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Uusi tulokas : Liisi Empty Vs: Uusi tulokas : Liisi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa