Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

uusi tulokas muru85

5 posters

Siirry alas

uusi tulokas muru85 Empty uusi tulokas muru85

Viesti kirjoittaja muru85 Ma Loka 08, 2012 6:29 pm

olen marjo lieksasta, 27 vuotias ja olen jo pitkään miettinyt laihdutusleikkausta. ja nyt vihdoinkin kävin kuukausi sitten yksityisellä lääkärillä joka laitto lähetteen joensuun keskussairaalaan. olen verikokeissa käynyt ja säikähdin pahemman kerran kun pyysivät sokeri rasitustestiin. onneksi ei ollut kuitenkaan mitään. väärä hälytys. siis minulla on painoa 124kg ja pituutta 156 cm. olen kaikki mahdolliset dieetit kokeillut ja käynyt ravitsemusterapeutilla ja painonvartijoissa. muutaman kilon olen saanut pois mutta aina on tullut takaisin. jännä että ikinä ei ole enempää noussut. pitkään pysynyt samana paino. mutta toivottavasti pääsisin leikkaukseen, olen pitkään jo miettinyt ja tullut siihen tulokseen että kun ei muuten ole paino lähtenyt alas päin niin leikkaus on viimeinen oljenkorsi. minulla on ensimmäistä kertaa joensuuhun lääkärille aika 15.10 ja samana päivänä ravitsemusterapeutille. jännittää kyllä kovasti. olen yrittänyt lukea täällä näitä viestejä ja onko totta että ennen leikkausta pitää pudottaa painoa niillä pussi keitoilla? yritin syödä niitä nutrilett pussi keittoja mutta pitemmän päälle kun yritin syödä niin kaikki tuli vaan ylös. en saanut mitenkään syötyä. toivottavasti pääsisin pian leikkaukseen ja aloittamaan uuden elämän. kunhan vain minun väsymys ja masennus ei vaikuttaisi asiaan. lääkkeitä en ole syönyt enää pitkään aikaan. mutta toivottavasti ei ole esteenä. kirjoittelen sitten välillä miten edistyy Smile

muru85

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 38
Paikkakunta : lieksa
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi tulokas muru85 Empty Vs: uusi tulokas muru85

Viesti kirjoittaja trintilla Ma Loka 08, 2012 9:10 pm

ENEilyn moni suorittaa niillä pusseilla. Mutta jos tahtoa löytyy niin se ei ole ainoa keinoa, monille se vain on se helpoin, kun niissä on valmiiksi laskettu kalorit yms.

Mm. Tässä ketjussahttps://laihdutusleikkaus.palstani.com/t194-erittain-niukkaenerginen-ruokavalio-ruoka-aineita-kayttaen puhutaan miten ENEily onnistuu ruoka-aineilla.

Tsemppiä, kyllä se siitä sujuu Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi tulokas muru85 Empty Vs: uusi tulokas muru85

Viesti kirjoittaja Simppa83 Ma Loka 08, 2012 10:29 pm

eneilyyn kyllä on monia tuotteita itse tykästyin nutriletin mansikka sheikkiin Very Happy
Simppa83
Simppa83

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 40
Paikkakunta : Rauma
Registration date : 20.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi tulokas muru85 Empty Vs: uusi tulokas muru85

Viesti kirjoittaja muru85 Ma Loka 08, 2012 11:21 pm

kiitoksia ihan hirveesti vastauksista. voi kun tulisi nopeasti tieto että pääsenkö edes ollenkaan leikkaukseen. helpottaisi kyllä elämää. ehkä hyvällä lykyllä selkä kivutkin häviäisi kokonaan pois. ostin jo kokeiltaviksi kaupasta knorr kasvisose pakkauksia. hirveästi ei ole keitot houkutellu mutta ei kyllä pahaakaan ollut ollenkaan. yllättävän hyvää. pitäisi pikku hiljaa opetella syömään aamupala. oma ongelmansa opettelussa kun en puurosta ja leivästä hirveästi välitä. onneksi tämä sivusto on olemassa että voipi tietoa käydä lukemassa ja miten ihmiset on onnistunut pudottamaan painoa pois Smile

muru85

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 38
Paikkakunta : lieksa
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi tulokas muru85 Empty Vs: uusi tulokas muru85

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ti Loka 09, 2012 12:32 am

Tervetuloa mukaan muru85!

Joensuussa on käytäntönä ollut että 10 viikon eneily vaaditaan joko ryhmässä tai yksikseen ennen kuin homma lähtee taas eteenpäin... Ja sit kun oot kaikki esteet päässyt läpi ni just ennen leikkausta on viel neljän viikon ene jolla saadaan maksa pienemmäksi jotta kirurgit näkevät operoida.

Tsemppiä! Very Happy
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi tulokas muru85 Empty Vs: uusi tulokas muru85

Viesti kirjoittaja trintilla Ti Loka 09, 2012 12:52 am

Muru,

Minullakin tuo aamupala asia oli se kaikkein vaikein... 20+ vuotta aamupalalla toimi 2-3 kuppia kahvia.
Itse aloitin sillä, että söin aamuisin jotain, ei tarvinnut olla "aamupala" vaan esim pala banaania, edellisen illan jämä makkara, lappapuuro, kananmuna, pala kurkkua, kanasalaatin jämä. Kun minäkään en tuon leivän ja puuroon ystävä ole.

Vähitellen siitä tuli tapa, että söi jotain, ja sitä olikin helpompi muokata siihen suuntaan, että söi jotain järkevää. Nyt leikkuun jälkeen tyypillinen aamupalani on vajaa purkki jugurttia, puolikuppia kahvia ja pala jotain hedelmää, tai ihan vain hedelmäsalaattia ja tippa kahvia.
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi tulokas muru85 Empty Vs: uusi tulokas muru85

Viesti kirjoittaja muru85 Ma Loka 15, 2012 2:02 pm

jännittää ihan hirveesti. ensimmäinen lääkäri kerta tänään ja ravitsemusterapeutille kanssa samalla reissulla.

muru85

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 38
Paikkakunta : lieksa
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi tulokas muru85 Empty Vs: uusi tulokas muru85

Viesti kirjoittaja Orkidea Ma Loka 15, 2012 4:41 pm

Tsemppiä! Smile
Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi tulokas muru85 Empty Vs: uusi tulokas muru85

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa