Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

+23
Rovatar
simri
toukka79
MRA123
BLOCCO
Poutapilvi
Matamella
Ranskis
joku80
Omppupomppu80
tiikos
Nana
dunbar
Laihduttava
Nancy
pirskatti
Lovely
ritu
kissus nytkö jo
Anette
Humppakahva
Paloma
Riski_iita
27 posters

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ti Loka 26, 2010 1:04 pm

Tuntuu toimivan tälläkin tavalla, viikossa miinusta 2,4 ja kahden viikon yhteistulos siis 8,4 kg.

Koska oloni on näin hyvä ja tämä tuntuu toimivan, jatkan siihen saakka kun ei toimi tai nää sapuskat ällöttää. Näin päätin, ja rasva lähteköön sieltä mistä tykkää, kunhan HÄIPYY!! *heh*
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Loka 26, 2010 1:41 pm

Hienoo Riski-iita!!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Loka 26, 2010 2:44 pm

Matamellan kanssa samoilla linjoilla. Pienet lipasahdukset aiheuttivat mulle helposti isomman ja sitten motivaatio "uudelleen" aloitukseen meni. Vuosien saatossa kävi näin useamman kerran. Pahinta oli olla miehen kanssa yhtä aikaa laihiksella/pusseilla. Kun itsellä oli hankalaa olla ruuatta alussa ja toinen katsoi anovasti kulmien alta, niin johan jääkaapin ovi heilahti ja vikkelään. Parhaan tuloksen saavutin ihan itsekseni, kun motivaatio oli kunnossa ja pysyttelin erossa kaikesta muusta paitsi muutamista vihanneksista. Porkkanat, tomaatit, kaalit ym. oli aikanaan kiellettyjä enellä ja sitä olen noudattanut. On pysynyt ruokahalut minimissään alun jälkeen.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ti Loka 26, 2010 9:37 pm

Näin mulla varmaan ennen käynyt, pienistä repsahduksista kasvoi iso repsahdus, ja sitten olikin helppo antaa mennä vaan.

Olen miettinyt että tässä varmaan viimeiset 7 vuotta en oikeasti ole ollut tosissani laihdutuksen suhteen koska olen oikeasti tiennyt ettei tää kuitenkaan kestä. Jojona tullaan takas ja otetaan muutama extrakilo joka yrityksestä. Mulla on pohjilla NIIN valtavasti painoa että olen tiennyt että mun luonteellani ja näillä kiloilla ei normikonstein enää pudoteta. Taival on siis ollut tuhoon tuomittu jo alussa, vaikka en varmaan sitä itse olekkaan tiedostanut. Mutta nyt musta tuntuu että mulla on motivaatiota enemmän kuin vuosiin, koska tavoite on se leikkaus, ja näin toivo jostain pysyvämmästä. Mutta myös tiedän että jos olen itseni kanssa pipo tiukalla, enkä salli ns. repsahduspäiviä, en 10 viikkoa jaksa. Varsinkin kun aloitin tämän niin sarvi ottalla.

Siksi olen ne tietyt repsahdukset sopinut itseni kanssa, lauantaisin siis saa jotain syödä, mitä tekee mieli ja kaksi työmatkaa saa syödä mutta JÄRKEVÄSTI!! Ja työmatkoilla en aio muuten ottaa siiderin siideriä, siitä pidetään kiinni, vaikka tiedän että kolleegat asiaa ihmettelevätkin.
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ke Loka 27, 2010 4:47 am

No niin naturdietin cafe latte testattu ja onpa hyvää!!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja BLOCCO To Loka 28, 2010 8:00 am

Taysin ravitsemusterapeutin ENE ohjeiden mukaan nämä "readytodrinkit" eivätkä patukat kuulu ENE-ruokavalioon.
Täällä voidaan käyttää ENE:n aikana vain näitä 100 - 130 kaloria sisältäviä jauheannoksia. Ja niitä 5 päivässä. Sitten vaan kasviksia 400 - 500 g päivässä.
Vaihtelulistalla olevia tuotteita käytettäessä sitten pitää vähentää tuota kasvisten määrää. Vaihtoehtolistalla on
2dl valion marjakeitto /
kasviskeitto /kasvispata - niistä on hyvät ohjeet annettu mukaan.
Nyt on toinen viikko ENE:ssä menossa ja Nutriletin /Nutrifastin/ Allevon jauhepussit ja kasvikset ovat olleet ohjelmassa. Tulokset motivoivat pysymään ohjeissa.

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Paikkakunta : Pirkanmaa/T:reen naapurista
Registration date : 19.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Loka 28, 2010 1:46 pm

Joo tuossa naturdietin jauhe cafe lattessa näyttää olevan 104kcal pussi eli kylllä se on vcl tuote mielestäni... =) Syön muutenkin vain pusseja ja kasviksia edes patukoihin en ole koskenut vaikka sain luvan syödä 1per pvä jos pitkiä lenkkejä koiran kanssa olen tehnyt ja sain luvan ottaa kuudennen pussin et energiaaa tulee sitäkään en ole syönyt
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Omppupomppu80 To Loka 28, 2010 10:26 pm

Juu meilläkään ei virallisiin ohjeisiin kuulu patukat eikä nuo valmisjuomat. Patukat puolikkaina on annettu käyttää sen vuoksi että pusseja ei pysty syömään... Mutta ravintoarvollisesti puolikas patukka vastaa yhtä pussillista keittoa, suurtakaan heittoa ei ole kun tein excel vertailun näistä...

Omppupomppu80

Viestien lukumäärä : 41
Paikkakunta : Kanta-Häme
Registration date : 01.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo La Loka 30, 2010 3:50 pm

No niin ryhmäohjauksessa tuli sit lupa käytää kaikkia kunhan pysyy alle 800kcal ja vesimelonia ja sitruunaa ja sipuli lupa... jei!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ma Marras 01, 2010 11:44 pm

...ja taas kolisee .... voi helvatan helvata..... eilen iski sitten noidannuoli, ja nyt viikko sairaslomaa. Kokoajan tekee mieli lohturuokaa tai tupakkaa tähän hatutukseen.... mitenköhän tää viikko menee. Vielä kun pitää levätä ja lääkkeet ottaa ruoan kanssa.

Tää tuntuu nyt kyllä aika kohtuuttomalta, mitäköhän seuraavaksi?? En niin millään haluais maata täällä kotona.............
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Marras 02, 2010 6:24 am

Juu ja mulla maha ihan vesi vellillä kolmatta päivää mitä hemmettiä teen? Voimia jaksamiseen Riski_iita
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ti Marras 02, 2010 3:00 pm

Voi itku kissus.... tuo vie kyllä voimia entisestään. Mutta muista että nyt sun pitää saada entistä enemmän nestettä!! Ja kuulostele nyt itseäs, pitäiskö sun paussittaa eneilyä? Musta monessa paikassa sanotaan että sairaana ei saa eneillä.

Mutta tosi tosi kurjaa!! !Jaksamista sulle myös!!

Itse olen saanu pidettyä tiukan linjan, vaikka vanhat tavat nostaa päätään. Aina ennen olen esim. sairaana "ollut oikeutettu" lohturuokaan.... *heh* ja sitten ihmettelen mistä näitä senttejä on tullutkaan...... nyt kipuisena on kokoajan vieläkin mielessä ruoka ja tupakka. Molemmat olis niin lohduttavia nyt.... nyyh....
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Marras 02, 2010 6:30 pm

Soitin ravitsemusterapeutille käski siirtyä loppuajaksi ruoka enelle... Voi .... no kohta on mulla ylimääräisiä pusseja täällä!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ti Marras 02, 2010 10:16 pm

Arveliko se ripulin johtuvan pusseista? Ruokaenessä syödään kamalia määria kasviksia, ja joillakin saattaa nekin laittaa vatsan sekaisin.

Mulla on tänään ollut vähän saman suuntaisia oireita, mutta johtuvat varmaan vahvasta lääkityksestä tuohon noidannuoleen.
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Riski_iita Su Marras 07, 2010 1:39 am

Nyt ei tunnu menevän ihan putkeen..... selkä oli jo parempi ja maanataina alkaa työt.... mutta nyt taas tuntuu aika pahalle. Mutta pahinta kaikessa on kova nälkä!!! Kyllä kyllä : NÄLKÄ!!! Joka johtuu siitä että on lääkkeiden vuoksi ollut pakko syödä, ja siinä on sitten livahtanut ketoosi huitsin nevadaan, ja nyt hatutukseen tekis mieli syödä pari hevosta!!

voi helvatan helvata!!!
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Marras 07, 2010 3:43 am

Tiedän tunteen riski_iita, koita jaksaa!!!!!

Valtavasti tukea täältä !!!!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Su Marras 07, 2010 5:34 am

Mulla on ollu kanssa vaikeeta ripuli on ohi vaan nyt menee hyllyittäin ruokaa ja rehuja vaikka olen pysytellyt 800kcal ja alle ja paino ei tipu... Meinaa lähteä JÄRKI!!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Marras 07, 2010 2:13 pm

Riski_iitalle voimia. Toivottavasti viikonloppu tuo helpotuksen kipuihin.

Kissus nytkö jo kyllä enelläkin on ihan normaalia, että paino pysähtelee eli älä siitä hermostu. Tsemppiä!
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Ranskis Su Marras 07, 2010 6:24 pm

Moikka Taas!
Kävin torstaina gastroskopiassa. Ei ollu ollenkaan paha, kuten pelkäsin! Tosin olin tippa kädessä, rauhottavaa valu suoneen. Ja kurkkupuudutus oli kans. Tähystyksen tehnyt henkilö ei kyllä ollu mikään erityisen mukava, tykitti aika tiuhaan :" kun/koska TEILLÄ YLIPAINOSILLA sitä tai tätä, eli toi varsin selkeesti ilmi henk.kohtasen mielipiteensä ylipainosista. Asia tuntu vielä korostuvan sillä, että hoitajat oli vastaavasti melkein yliystävällisiä.
No, varsinainen asiani on tää: olen 10 viikon sairaalaenellä, mikä ei tuntunut kelpaavan, vaan ilmoitti tämä rouva, että 4 viikkoo ainakin viä päälle enee ennen leikkausta. Johon siis ei nyt Tayssisa ole juurikaan jonoa. Ehdotti ensin, että heti tammikuun alussa leikkuriin, mutta hoitsut toi tietoa jälkeenpäin, että helmikuulle menee, kun täytyy eka käydä puhaltelemassa ja ultrassa...
Siis voiko olla totta?! Täytyykö tosiaan 10 viikon enen perään vetää heti viä 4 viikkoo? Eiks tää 10 viikkoo auta siis mitään?
Masentaa, sillä tää eneily on ollut yks elämäni raskaimmista kokemuksista kaikkine lieveilmiöineen...
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Su Marras 07, 2010 7:19 pm

No jos toimenpide on helmikuulla janyt menny 10vkoa niin eiks leikkaus ene ole 4vkoa ennen leikkausta ainakin Oulussa on näin kuka nyt voi vaatia vetämään eneä20 viikkoa täällä ainakin sanoi ravitsemus terapeutti et 16vkoa on ihan maksimi yhtä jaksoiselle enelle ja sitten tulee pakollinen tauko. Itse olen ollut nyt täydellä enellä melkein vaaditun 4 viikkoa ja sitä ennen 4 osittain ja kevennetyllä ruokavaliolla rupeaa mulla ainakin olemaan ihan finaalissa voimavarat, onneksi leikkaus on viikon päästä ma niin tulee sitten tukemaan jatkoa...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Riski_iita Su Marras 07, 2010 7:29 pm

Voi ranskis!! MIten ihmeessä voi noin olla!!

Se skopioinut henkilö ei muuten varmaan tienny että meillä lihavilla saattaa olla myös tunteita, kuulo ja jopa vähän aivoja....... että ottaa päähän noi tuollaset ihmiset, olisit potkassu!!

Ja mitä enää 14 viikkoa eneilyä tekee elimistölle ja ruoansulatukselle?? Se EI VOI olla tervettä enää, ku mä olen jo huolissani tän 10 viikon kanssa, Mutta miljoonasti voimia sulle Ranskis!!

p.s. omistatko ranskiksen? :) T: 2:n bostonin-bullan omistaja :)
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Ranskis Ma Marras 08, 2010 12:13 am

Moikka! Joo. siks mä mähän avauduinkin täällä, kun musta tuntuu niin kertakaikkisen väärältä kohtelulta tällänen. Siinävaiheessa kun se täti sano siitä lisäenestä, se totes just lukeneensa mun papereistani, että olen just parasta-aikaa pitkällä enellä, mutta että 4 viikkoo lisää, kun rav.terapeutti ilmottaa. Ja että leikkaus olis heti tammikuun alussa. Ilmeisesti saan kuitenkin vähän vetää henkee, jos se leikkaus kumminki menee helmikuun alkuun. Koville ottais muuten, sillä nykynen ene-dieetti loppuu näillä näkymin joulukuun puolessa välissä. Jäähän siihen "lepoa" ainakin 2 viikkoo...Mä oon niin surkee tässä muutenkin, karseita taisteluja itteni kans joka päivä tän kuurin takia, että mulle tuntu aika kovalta tuomiolta.
Oikeessa olet, Riski-Iita, olisin potkassu tai sanonu jotain, mutten millään uskaltanu. Olen ymmärtänyt, että tää skopia ois se viimenen rasti jonka jälkeen pääset tai et leikkaukseen. En uskaltanu riskeerata mitään.
Noista ranskiksista: jeps, mulla on 2 ranskistylleröä ja lisäks 2 sekarotuista (chihuahua-papillon) tyttöä. Oon joskus todennukkin, että kerrankin on koirat ja "äitee" samannäkösiä! Olis vaan pitäny aikonaan ymmärtää valita joku vinttikoirarotu...
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Paloma Ma Marras 08, 2010 12:17 am

Ihana loppukommentti!

Olet sinä jaksava ja tsemppaava. Hienoa, että voit pitää hengähdystauon.
Matka on pitkä, mutta lopussa kiitos seisoo king
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Marras 08, 2010 12:34 am

Voihan nenä Ranskis, oletkin ollut ajatuksissani kun sinusta ei ole juuri viime aikoina kuulunut !

Olet upeasti vetänyt tätä eneä läpi, mä en ikinä pystyis siihen....

Tekikö sulle tähystyksen Anne Launonen?, on aika tyly tyyppi Mad, me ollaan ihan jotain aivottomia olentoja ei lainkaan ihmisiä, teki kyllä mullekin selväksi mitä mieltä on meistä läskeistä, ei vittuillu suoraan eikä aukonu päätään mutta ynseä oli tähystysreissu aikoinaan, jäi kyllä niin mieleen että pelkäsin koko loppuajan että näinköhän kohdellaan loppuun asti ja mitä kaikkea vielä tuleekaan eteen, mut onneksi kaikki muut ovat olleen asiallisia ja ystävällisiä Razz

Jos nyt jotain hyvää tästä yrittää kaivaa niin leikkaus ei enää kaukana, se on tosi hienoa! Koita jaksaa Ranskis!

Pitäiskös sun varmuuden vuoksi kysyä taysin rav.terapeutilta tuosta järjettömän pitkästä enestä...??
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Ranskis Ma Marras 08, 2010 12:54 am

Moikka! On kyllä kävässy mielessä varmistaa se enen pituus. Aattelin etukäteen jopa, että hyvässä lykyssä ei tarttis eneillä enää toistamiseen, kun väli on niin lyhyt. Eipä ollu luulo tiedon väärti...No, huomenna voisin ringata rav.terapeutille, ei vaivais sitte asia enää näin paljoo.
En muuten ollenkaan muista tähystyksen tekijän nimee, se tais mennä siinä jännitellessä vähä ohi. Sopis kyllä samaks ihmiseks.
Olin manantaina leikkauttamassa silmäni femto-lasik-leikkauksella ja sekin on vähän sekottanu ajatuksia. On niin reteetä olla ilman rillejä! Koko viikkohan siinä sitte meni jännittäessä, joten onkin ehkä viisasta varmistaa muutenkin rav.terapeutilta, missä mennää. On se niin ihana ihminen, että sen kanssa oikeen mielellään hoitaa asioitaan.
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ene-taival.... kuoppia ja klommuja.... - Sivu 3 Empty Vs: ene-taival.... kuoppia ja klommuja....

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa