Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Huomioitani eneilystä

+8
Poutapilvi
Laihduttava
MRA123
jari 41
Anette
dunbar
kissus nytkö jo
Ranskis
12 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Huomioitani eneilystä - Sivu 2 Empty Vs: Huomioitani eneilystä

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Loka 04, 2010 3:57 pm

Mulla iski myös flunssa torstaina ja täytyy sanoa, että väsyttää ja huimaa ihan kauheasti. Eneillyt olen sitkeästi, mutta paljon huonompi olo on enen aikana sairastaa kuin normaalisti. Laihdutusryhmässä sanottiin, et vasta sitten täytyy eneily lopettaa, jos sairaalaan joutuu. Mutta kyllä tää kovaa motivaatiota kysyy...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Loka 04, 2010 4:04 pm

Koitetaan kestää!!!! Olen samaa mieltä että enen aikana on veemäistä sairastaa, ei edes kuumaa mehua voi juoda kun kaikissa sokeria ja kaloreita, tai en mä jaksanu edes ettiä olisko vaihtoehtoja....
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja bulleriina Ma Loka 04, 2010 4:18 pm

Mulla oli myös flunssa eneilyn aikana. Join varmaan ämpärillisen vanilijalla maustettua vihreää teetä päivässä. Se auttoi paleluun ja yskimiseen, ja sitä paitsi väittävät, että vihreä tee nopeuttaa aineenvaihduntaa. Uskokoon ken tahtoo, mutta minulla se toimi.

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Loka 11, 2010 4:00 pm

Potkikaa joku mua perseelle! Neljä viikkoa jäljellä eneilyä ja viikonloppuni oli kaikkea muuta... Repsahdus ja toinen ja vielä kolmaskin... Apua! En taida koskaan päätyä sinne leikkaukseen, jos en kykene tätä kuuria vetämään läpi. Mua ressaa sekin, et lähetteeni kirurgille on ollut teillä tietämättömillä jo yli neljä kuukautta ja tänään taas soittelin kolmelle eri ihmiselle, et sain jotain selkoa asiaan. Mut en usko kyl vieläkään, et pääsen joskus kirurgin puheille.

Mutta painoni on tällä hetkellä alhaisimmillaan kuuteen vuoteen! Olen saanut aivan pahimmasta painostani pois yli 25kg. Vaikka en koskaan pääsisi leikkaukseen, olen onnellinen tästä!

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Loka 11, 2010 5:27 pm

Mun ene alkaa 18.10 ja tässä harjoittelu vaiheessa painoni on pudonnut 11,8kg kolmessa viikossa, ei meikäläinen kohta edes saa sitä leikkuuta tällä menolla oon liian "laiha" ennen H- hetkeä... Vaan positiivisesti ajatellen johan siitä on kymmenen vuotta kun olen viimeksi näin vähän painanut eli iloinen olen siltikin!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Viesti kirjoittaja tiikos Ma Loka 11, 2010 5:34 pm

Hyvin on painosi pudonnut(=:
Itse aloitin laihduttamaan heti keväällä kun olin käynyt rav.terapeutilla. Sisätautilääkäri sanoi, ettei haittaa, vaikka olisin laihtunut 30 kiloa ennen h-hetkeä. Ja nyt sitä painoa onkin jo pudonnut 20 kiloa ja marraskuun alussa menen leikkaukseen. En usko, että siksi peruvat(=:
Vointeja ja jaksamista kaikille(=:

tiikos

Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 09.06.2010

Viesti kirjoittaja Ranskis Ti Loka 12, 2010 4:11 pm

Moikka taas!
Varmistin asian rav.neuvojalta: ei se painon putoaminen ole syy hylsyyn. Se luku on papereissa muistissa, millä on ekana mennyt rav.terapeutille/-neuvojalle ja lääkärille. Se ratkasee. Jos onnistuu odotellessa pudottamaan painoaan, se on vaan hyvä! Siispä jatkakaamme vaan tuskaista ene-kuuria, se on tosiaan vaan plussaa loppupeleissä.
Vaikka olen pysynyt hyvin ruodussa tällä omalla tuskien taipaleellani, ei painoni lasku ole ollut lainkaan niin komeeta, kuin olisin toivonut. Ensin meni pari kiloo/viikko parin viikon ajan, mutta nyt hidastunut reiluun kiloon/viikko. Olen pettynyt, vaikka huomaan muutoksen itse, esin. housut ovat löystyneet ja yllättäen kengät eivät purista lainkaan vaan tarvii olla paksummat sukat, että ei lonksu.
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Loka 12, 2010 7:27 pm

Toivotaan että näin, tää on sitten tuskien taivalta...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Viesti kirjoittaja Ranskis Ma Loka 18, 2010 2:55 am

Moikka taas!
Uusin huomio: nälän tunne ei häivy! Tiistaina tulee 4 viikkoa eneilyä täyteen ja nälän tunne on ja pysyy, samoin päänsärky tuntuu olevan nykyään melkein koko ajan. Juon enemmän kuin minimisuositus on, eli juon 3-4 litraa vettä+kahvia muutaman kupillisen päivän mittaan. Eli siinä ei luulis olevan syytä. Olen ollut myös tunnollinen pussittelija, ei ole tullut lipsumisia, vaikka välillä oon melkeen ääneen huutanu, kun niin haluan ruokaa! Olenkin jo alkanu vähä miettiin, että syöksynkö viimesestä ene-tapaamisesta suoraan Heseen, vaikken ole siellä ennenkään viihtyny. Painokaan ei ole tippunut niin hienosti kuin odotin, vaivaiset 6,3 kg...Jossei lääkäri ja leikkaus olisi niin kirkkaana tavoitteena, olisin kyllä varmaan jo heittäny pussit meneen ja syöny voikkarin!
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010

Viesti kirjoittaja Paloma Ma Loka 18, 2010 3:26 pm

Ranskis, jos syöt pelkkiä pusseja, voisit koettaa saada hieman vaihtelua pussitteluun, ettet ihan höpsähdä :)
...tuolla keskusteluketjussa " eneilyä..kuoppia ja klommuja " taisi olla sen topikki, löytyy joitakin vinkkejä siihen, miten saa eneen makua ja variaatioita.

Tsemppiä ja voimia!!
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun