Oletteko tulossa tapaamiseen Kokkolassa?
4 posters
Oletteko tulossa tapaamiseen Kokkolassa?
Elikkä sain kuulla että täällä Kokkolassa olis nyt Lokakuussa semmonen tapaaminen ja ajattelin nyt udella onko sinne kukaan täältä tulossa sinne? Olis todella kiva nähdä teitä livenäkin =)
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Vs: Oletteko tulossa tapaamiseen Kokkolassa?
Mistä sä sait tietoa tästä? Mulle ei ole tietoa tullut, paitsi silloin ravintoterapeutti sanoi, että suunnitteilla on, mutta ei tiennyt vielä tarkkaa päivää.
Mutta mä ainakin tulen, jos aika sattuu passaamaan.
Mutta mä ainakin tulen, jos aika sattuu passaamaan.
minäkin tuun ehottomasti jos aika vain passaa...elikkä ilmoitelkaahan mullekki millon sitte moinen ois:))) ois niin kiva nähä ja vaihella ajatuksia:)
löllykkä;)- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 48
Registration date : 18.09.2010
Moi lölly ja lahduttava!
En mä mitään aikoja tiedä vaan oletan että se tapaaminen olis lokakuussa, niin se Minna ainakin sano että olis! Mutta jos ei ole niin voidaanhan me vaikka itse semmonen järjestää ;) Olis todellakin kiva tavata ja vaihtaa ajatuksia =)
Muuten lölly, oletko soittanut Vaasaan?
En mä mitään aikoja tiedä vaan oletan että se tapaaminen olis lokakuussa, niin se Minna ainakin sano että olis! Mutta jos ei ole niin voidaanhan me vaikka itse semmonen järjestää ;) Olis todellakin kiva tavata ja vaihtaa ajatuksia =)
Muuten lölly, oletko soittanut Vaasaan?
Joo lokakuusta Minna mullekin kyllä puhui, mutta ei ole kuulunut nyt mitään. Jos ei ala kuulua, niin tavataan tosiaan vaikka keskenämme =)
moikka taas"kohtalotoverit":))
Mulla oli se kirurgian poli- aika 17.9...ja nyt eilen vasta on lähteny lähete ja liitteet vaasaa kohti, laittoivat paperiversiona niin meni kuulemma siks näin kauan...elikkäs soittelenpas sinne vaasan suuntaan vasta ens kuun puolvälin paikkeilla:)
mites laihduttava sun eneily sujuu? kohta pääset jo leikkaukseen:))
Mulla oli se kirurgian poli- aika 17.9...ja nyt eilen vasta on lähteny lähete ja liitteet vaasaa kohti, laittoivat paperiversiona niin meni kuulemma siks näin kauan...elikkäs soittelenpas sinne vaasan suuntaan vasta ens kuun puolvälin paikkeilla:)
mites laihduttava sun eneily sujuu? kohta pääset jo leikkaukseen:))
Moikkelis moi!
Kävin tänään Minnalla ja sain sen päivämäärän koska tapaaminen sitten on! Elikkä se on 27/10.. Aikaa en nyt suoralta muista vaan lisään sen tänne sitten vaikka huomenna =)
Kävin tänään Minnalla ja sain sen päivämäärän koska tapaaminen sitten on! Elikkä se on 27/10.. Aikaa en nyt suoralta muista vaan lisään sen tänne sitten vaikka huomenna =)
Auts, menee aika lähelle mun leikkausta. Mutta yritän saada itseni silti raahattua paikalle, ois se tosi kiva tavata kohtalotovereita.
Täällä sujuu eneily loistavasti, -6,5kg on nyt kahdessa viikossa pudonnut. Eli tästä on hyvä jatkaa. Maanantaina onkin jo ensikäynti ja kaksi viikkoa itse leikkaukseen!
Täällä sujuu eneily loistavasti, -6,5kg on nyt kahdessa viikossa pudonnut. Eli tästä on hyvä jatkaa. Maanantaina onkin jo ensikäynti ja kaksi viikkoa itse leikkaukseen!
En ole kuullu enkä taida vielä jaksaa ajella kokkolaan asti
idea muuten aivan erinomainen jutustulla näistä livenäkin
idea muuten aivan erinomainen jutustulla näistä livenäkin
tipo57- Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 10.12.2009
Moikkelis moi! Nyt on tuo kellon aikakin tiedossa, elikkä se tapaaminen on keskussairaalan kokoushuone 1 (0-kerros) ja se päivä on siis 27/10 ja kello 14! olis kiva jos te pääsette sinne, siis tuskin sinä laihduttava jaksat vielä tulla kun sinut vasta leikataan mutta voihan tommosen tapaamisen järjestää vaikka Joulukuulle jonnekkin muualle?
Jeps ja nähdään siellä
Jeps ja nähdään siellä
Joo mulle tuli kans kutsu sinne tänään. Yritän kyllä jaksaa tulla paikalle, mutta pitää katsoa millainen on olotila :-)
Iltaa! olipas kiva kerrankin tavata porukkaa ihan naamaten =) Ajattelin sitä uutta "omaa" tapaamista ja ajattelin jos tossa joulukuussa tavattais? onkos ideoita että missä ja millon?
-nina-.
-nina-.
Moikka:)
<3 oli todella ihana tavata teitä:)) mulle käypi....koitetaas miettii paikkaa ja aikaa:))
<3 oli todella ihana tavata teitä:)) mulle käypi....koitetaas miettii paikkaa ja aikaa:))
Juu oli kyllä tosi mukava nähdä! Kerrankin pystyi puhua asioista livenäkin sellaisten kanssa, jotka oikeasti ymmärsi mistä puhuu!
Ehdottomasti siis uuttakin, omaa tapaamista kehiin. Vaikka jo ennenkin joulukuuta jos siltä tuntuu :-)
Ehdottomasti siis uuttakin, omaa tapaamista kehiin. Vaikka jo ennenkin joulukuuta jos siltä tuntuu :-)
Similar topics
» Leikkaus tulossa syyskuussa!
» 216kg ja Leikkaus tulossa...
» Oletteko kertoneet tulevasta leikkauksestanne monelle?
» OLETTEKO SYONEET LIIKAA LEIKAUKSEN JALKEEN?
» 216kg ja Leikkaus tulossa...
» Oletteko kertoneet tulevasta leikkauksestanne monelle?
» OLETTEKO SYONEET LIIKAA LEIKAUKSEN JALKEEN?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa