Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus tulossa syyskuussa!

5 posters

Siirry alas

Leikkaus tulossa syyskuussa! Empty Leikkaus tulossa syyskuussa!

Viesti kirjoittaja Simppu La Elo 04, 2012 10:20 pm

Heippa,

Nyt se vihdoinkin on tulossa, 12.9 leikataan VKS:ssa. (ohitus). Oon saanut ekasta lääkärikäynnistä kymmenen kiloa pois, enen aikana pitäisi saada vielä 14. Ikää mulla on 29-vuotta, päivälleen Very Happy. BMI maksimi oli 50, nyt en oo kerennyt vielä laskea Razz

Ene ollut käynnissä nyt ekaa viikkoa, kuudes päivä menossa. Pitää kyllä sanoa, että ihan tuskaa JO NYT! Ja oon kaiken lisäks vielä lomalla, viikon päästä pitää mennä töihin, mitähän siitäkin tulee... Vähän pelottaa. Mutta onneks tää on nyt pakko vetää läpi, ei oo muuta vaihtoehtoa. Mulla on kauheen huimaava ja pyörryttävä olo kokoajan. Ehkä tää olokin tästä tulee tasaantumaan. Onko muilla samoja kokemuksia? Ootteko liikkunut enen aikana kuinka? Mä oon käynyt kerran nyt jumpassa ja spinningissä.

Onko täällä muita joita leikataan syyskuun aikana?

Simppu

Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 29.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus tulossa syyskuussa! Empty Vs: Leikkaus tulossa syyskuussa!

Viesti kirjoittaja mama-kuci La Elo 04, 2012 11:23 pm

heissan.

lähtöpainoni on ollut 123 kg..leikkauskeskustelu lääkärin kanssa 24.04.2012 silloin painoin 114 kg
nyt olen itsekseni pudottanut 9 kg huhtikuusta ja painan nyt 105 kg, vielä pitäisi olla enellä.Olen kyllä vetänyt matala hiilihydraattista, koska sekin polttaa rasvaa maksan ympäriltä.Nyt aion olla enellä 2 viikkoa. Ei minulla ole ollut enellä koskaan huono olo. Vettä juon 2 ltr. vrk.

Huono olo tulee siitä, kun kuona-aineet kerääntyy , jos ei juo tarpeeksi.R asvat tarvitsevat vettä laihtumisen kemiallisissa prosesseissa.Minun leikkaus 30.08

mama-kuci

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 02.08.2012

Viesti kirjoittaja Rosmariini Su Elo 05, 2012 12:01 am

Simppu, siut leikataan 5 päivää ennen minua... Very Happy
Miulla taitaa ene alkaa 20.8 tai sen jälkeen kun tuolloin on ravitsemusterapiassa käynti.

Tsemppiä!!
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja Simppu Su Elo 05, 2012 1:48 am

Meillä on sitten hyvin samoihin aikoihin leikkaukset Smile Mulla enen piti alkuun olla 6 viikkoa, mutta rt sanoi, että voin alottaa sen vähän myöhemmin, kun olin jo laihtunut jonkin verran, mutta alotin sen silti jo nyt.

Pitää vissiin lisätä nesteiden juontia vielä vaikka tuntuu, että juon kokoajan jotain Very Happy

Ootteko syöny mitä muuta pussien lisäks? Mä syön sallittuja kasviksi, mutta voi olla et liikaa menee, VKS:n ohjeessa sanotaan 400-500 grammaa päivässä. Aion silti pitää tän niin kauan kun painoa putoaa. Rt myös sanoi et joskus voi pussin vaihtaa esim. kanaan. Oonki vaihtanu 1-3 pussia pari kertaa kanaan.

Simppu

Viesti kirjoittaja maija411 Su Elo 05, 2012 2:37 am

Heippa!

Kokeileppa syyä suolakurkkua joka on vähäkalorista mutta tasaa mukavasti suolatasapainoa. Jos juot paljon, hikoilet, suolat laskee pakosta ja tulee huonoa oloa. Tai jos suolakurkku ei mee laita pelkkää suolaa muutama hippu suuhun sekin auttaa. Mä meinaan ihmettelin aikoinani tuota huonoo oloa kunnes joku kysy suolasta. Mulla on nyt vieläkin autossa sipsipötkö josta saa nopeesti suolaa ja ne säilyy siinä pötkössä. Ja mä en oo koskaan tykänny sipseistä. Mut muutama menee eikä tapa ees kaloreilla mutta olo siitä paranee kummasti äkkii. Tosin ENEn aikana en niit sipsei suosittele Smile

Siis kokeileppa suolasta suuhus laittaa.

Tsemppii ENEilyyn ja leikkuriin sulle Smile
maija411
maija411

Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011

Viesti kirjoittaja Simppu Su Elo 05, 2012 3:35 am

Kiitos, oon syönytkin suolakurkkuja yhden päivässä Very Happy onkohan liikaa? Sipsejä en voi varmaan enää koskaan syödä, kun ne on mulle aina ollut sellainen, et jos alotan niin en voi lopettaa Very Happy

Simppu

Viesti kirjoittaja Rosmariini Su Elo 05, 2012 3:37 pm

Sipseis on just se et ku otat yhen on pakko saada seuraava ja sit niit syö kunnes pussi loppuu... Rolling Eyes Tiedän monta sellast ihmist joille käy just noin. Miule kans.

Kasviksii tosiaan saa syödä täälläkin päin sen 400-500g/päivä pussien lisäks.

Tsemppiä eneilyyn Simppu!! Cool
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja maija411 Su Elo 05, 2012 3:50 pm

Tuskin liikaa on mutta jos juot paljon ja hikoilet tai käyt pissil paljon se poistaa suolaa elimistöstä, et voipi olla et tarviit viel toisenki kurkun Smile Tai niit suolahippui, niis ku ei oo kaloreita Smile
maija411
maija411

Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011

Viesti kirjoittaja Simppu Su Elo 05, 2012 5:27 pm

Kiitos tsempeistä ja vinkeistä Smile Pitää tänään varmaan syödä pussin lisäks suolakurkku ennenkun lähden zumbaamaan Wink

Simppu

Viesti kirjoittaja Simppu Ti Elo 21, 2012 2:37 pm

Nyt olis ene yli puolen välin ja kolme viikkoa leikkaukseen, hieman alkaa jännittään Smile Paino on pudonnut melkeen kymmenen kiloa enen alotuksesta ja yhteensä 16 kiloa, vaikka toi tickeri näyttääkin 17 kiloa Very Happy se ei vissiin laske noita desimaaleja, mut eikai se niin vaarallista oo, jotain sinnepäin Wink

Ene on mennyt nyt ihan hyvin. Aika ihmeellistä, kun yövuorojen aikana (tein viikonloppuna 3 yövuoroo) laski tosi nopeesti paino, vaikka söin siellä vähän raskaampaa salaattii, mut pussit ei oikeen maistunu. Nyt sit vielä 4 kiloa niin oon leikkauksen tavoitepainossa, eiköhän se mee kolmen viikon aikana Smile Juominen meinaa unohtua, mutta koitan taas skarpata Very Happy

Ihanaa ku alkaa mahtumaan vaatteet päälle, sain jo yhet farkut vetää jalkaan!

Simppu

Viesti kirjoittaja Mrs. Piggy Ti Elo 21, 2012 5:46 pm

Hei, Simppu ja Rosmariini!

Mulla on leikkauspäivä syyskuun alussa (4. pvä) ja ene kans menossa. Nyt on takana kolme viikkoa ja -6 kg on mennyt. Pari kiloa pitäis vielä puristaa pois ennen leikkausta. Noi suolakurkut oli hyvä vinkki, täytyykin käväistä kaupassa, kun lähden tänään töistä!

Tsemppiä loppusuoralle!

Mrs. Piggy
Mrs. Piggy

Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 21.06.2011

Viesti kirjoittaja Simppu Ti Elo 21, 2012 5:47 pm

Tsemppiä sinnekkin Smile Mä olin jo unohtanu noi suolakurkut, kiitos muistutuksesta Very Happy Ei enää tarvii olla kokoajan keksimässä et "mitäs sitte söis", eikä meinaa muistaa syödä niitä kasviksia ohjeen mukaista määrää Very Happy

Simppu

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa