Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Syyskuussa leikkaukseen

4 posters

Siirry alas

Syyskuussa leikkaukseen Empty Syyskuussa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja apila Ke Kesä 19, 2013 2:21 pm

No niin. Apila tässä taas hei! Nyt on ravitsemusterapeutilla käyty ja kirurgi on tavattu. Labrakokeissa ei ollut mitään hälyyttävää, sokerit oli ihan hyvät, hyvä kolesteroli liian alhainen. MBI 40.  Lähiaikoina saan tietää leikkauspäivästä, joka on todennäköisesti syyskuussa. Kesä onkin sitten eneilyä ja ajatustyötä kohti uutta aikaa. Muutamalle ystävälle, sukulaiselle ja työkaverille olen kertonut leikkauksesta ja kaikki ovat suhtautuneet rohkaisevasti. Kun on isossa työpaikassa töissä ja muutoinkin monessa mukana, niin mietityttää, miten laajasti asiasta kertoisi. Jotenkin tää on mun juttu, mutta toisaalta haluaisin jakaa asian monenkin kanssa. Mutta nyt on ihana fiilis, kun tiedän, että leikkaus on tulossa. Jotenkin tuntuu, että tulee sellainen erilainen kesä ja sen jälkeen erilainen aika. Aika, jolloin pitää ajatella itseään. Se on ehkä se vaikein asia =).  Ei vaan malttaisi enää odottaa, mutta ehkä odottaminen on vaan hyvä asia.  Nyt ajattelen, miksi en ryhtynyt tähän aikaisemmin. Olisi kiva tietää, miten ihmisten paino on tippunut ensimmäisen vuoden aikana ja mikä oli vaikeinta ensimmäisen vuoden aikana?Ja ensimmäisen puolen vuoden aikana.....

apila

Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Syyskuussa leikkaukseen Empty Vs: Syyskuussa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Pallokala Pe Heinä 05, 2013 4:20 pm

Mun allekirjoituksesta näkee vähän yhtä tippumisvauhtia. Alussa lähti todella nopeesti painoo, sit tasaantuu kyllä.

Eka viikot oli vaikeita kun syöminen lähes pelotti, mutta nopeesti tottui.
Halusin pitää leikkauksen omana tietonani, kerroin vain lähiperheelleni.
Töissä en kertonut.
Syömisiäni hieman ihmeteltiin, mutta sanoin olevani tiukalla dieetillä ja siksi syöväni vähän ja usein. Meni lävitse täysin, lihava ihminenhän laihduttaa aina. Joten mun laihtumistakaan ei sitten niin ihmetelty.

Elämä on ihanaa nykyään! Onnea sinullekin tulevaan.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja apila Pe Heinä 05, 2013 7:38 pm

Tosi upea painonpudotus sulla=) Hienoa !Oot varmaan ylpeä itsestäsi ! Leikkausaikani aikaistuikin eli on jo 19.8.!

apila

Viesti kirjoittaja hansu Pe Heinä 05, 2013 9:39 pm

Onnittelut aikaistuneesta leikkausajasta ja tsemppiä Eneilyyn.

Minunkin painohistorian näkee tuosta alhaalta. Olen niitä hitaita tasaisia pudottajia. Ei suuria pudotuksia mihinkään väliin, tasaisesti paino vain lipunut alaspäin. Minäkin joskus ajattelin, että paino ei tipu tarpeeksi nopeaan, mutta nyt kun miettii omaa malttamattomuutta, niin hymyilyttää.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Viipe La Heinä 06, 2013 4:09 am

Onnittelut leikkausajasta Very Happy
Suthan leikataan ihan pian, ihanaa, pääset aloittamaan uuden elämän flower 
Viipe
Viipe

Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 43
Registration date : 12.06.2013

Viesti kirjoittaja apila La Heinä 06, 2013 7:01 pm

Kiitos tsempistä. Nuo allekirjoituksen alla olevat painohistoriat on hyviä tsemppareita myös. Kyllä jännittää hieman. Onneksi alkaa loma ja voi keskittyä leikkaukseen ja eneilyyn, lomaa unohtamatta. Aika usein töissä ajatus pyörii näiden kaikkien asioiden ympärillä. Liikuntaa olen nyt lisännyt ja leikkauksen jälkeen yritän saada liikunnalle aikaa lisää. Nyt on kolme kiloa lähtenyt, vaikka muutama sortuminen on ollutkin, mutta ei pahimmasta päästä. Harvoin tulee toivottua, että menisipä loma nopeasti, mutta nyt toivon, sillä leikkaus on heti loman jälkeen =)

apila

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa