Leikkausaika tiedossa
+8
löllykkä;)
Nancy
Wee2be
sateenkaarenpäässä
Poutapilvi
muuminmamman4
MRA123
Laihduttava
12 posters
Leikkausaika tiedossa
Huh. Soittelin Vaasaan ja kyselin lähetteen perään. Leikkaus olisi sitten 21.10. ja ene alkaa heti! Tarkoitus oli soitella ja alustavasti kysellä tilannetta, mutta sainkin ajan heti saman tien. Ensikäynti on 11.10.
Nyt pitää soitella vielä oman sairaalan polille ja kysyä saako ylävatsan ultraa aikaistettua. Ja jos ei saa, niin se tehdään tuolla Vaasassa ensikäynnillä.
Vähän typertynyt olo, ei tiedä miten tässä pitäisi töihin pystyä keskittymään =D
Nyt pitää soitella vielä oman sairaalan polille ja kysyä saako ylävatsan ultraa aikaistettua. Ja jos ei saa, niin se tehdään tuolla Vaasassa ensikäynnillä.
Vähän typertynyt olo, ei tiedä miten tässä pitäisi töihin pystyä keskittymään =D
Vs: Leikkausaika tiedossa
Hei vähän hienooooo!!! Mulle tuli kans tosi yllättäen leikkausaika, meni siinä varmaan viikko ennenkuin tajusin.... :))
Tervetuloa ENE:lle! Mulla keskiviikkona pyörähtää luojan kiitos viimeinen viikko käyntiin, ens vkon keskiviikkona leikkaus!!!
ONNEA RUTKASTI, mä "luovutin" suosiolla kun sain tietää leikkauksesta, meni pari päivää töissä aivan harakoille kun aivan muut asiat jylläs mielessä :))
Tervetuloa ENE:lle! Mulla keskiviikkona pyörähtää luojan kiitos viimeinen viikko käyntiin, ens vkon keskiviikkona leikkaus!!!
ONNEA RUTKASTI, mä "luovutin" suosiolla kun sain tietää leikkauksesta, meni pari päivää töissä aivan harakoille kun aivan muut asiat jylläs mielessä :))
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
No niin laihduttava! Onnea leikkausajalle =) =)
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Onnittelut leikkausajasta ja tsemppiä eneilyyn!!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Mahtavaa. Onnea eneilyyn ja leikkaukseen.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Oh wau!!! Tervetuloa nutrin maailmaan..siellä samassa paikassa ollaan... hip hop... Ja leikkuukin on ihan pian, nopeammin kun oletit, todella upeaa! Onnea!!
Todella hienoa!!! Onnea leikkausajasta ja tsemppiä eneilyyn!
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
:)) onnea kovasti leikkausajasta:))
oijjjj, nyt se on sulla sitte sata kertaa enemmän jännitystä ja perhosia sielä vattassa:) kunpa mullakin nyt menis tää aika nopsaan ja saisin sen päivämäärän!!
oijjjj, nyt se on sulla sitte sata kertaa enemmän jännitystä ja perhosia sielä vattassa:) kunpa mullakin nyt menis tää aika nopsaan ja saisin sen päivämäärän!!
löllykkä;)- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 48
Registration date : 18.09.2010
Löllykkä, joko sulla on ollu puhetta ravintoterapeutin käynnistä? Tai gastroskopiasta? Kannattaisi muuten jo tässä vaiheessa sanoa siellä sairaalassa, että laittavat heti lähetteen ylävatsan ultraan.
Siihen ultraan on nimittäin kaikkein pisin jono ja mulla sitä ei ehditä Kokkolassa tekemään lainkaan. Vaan se tehdään sitten Vaasassa esikäynnillä. Ja polin sihteeri oli aika ärsyyntynyt, että Vaasasta sai jo ajan vaikkei ultraa oltu tehty, en sitten uskaltanut lopulta edes sanoa, että soittelin itse ja kyselin Vaasasta alustavia aikatauluja.
Mutta tosiaan gastroskopian jälkeen kannattaa soitella Vaasaan, sieltä osataan todennäköisesti heti antaa aika siinä vaiheessa =)
Siihen ultraan on nimittäin kaikkein pisin jono ja mulla sitä ei ehditä Kokkolassa tekemään lainkaan. Vaan se tehdään sitten Vaasassa esikäynnillä. Ja polin sihteeri oli aika ärsyyntynyt, että Vaasasta sai jo ajan vaikkei ultraa oltu tehty, en sitten uskaltanut lopulta edes sanoa, että soittelin itse ja kyselin Vaasasta alustavia aikatauluja.
Mutta tosiaan gastroskopian jälkeen kannattaa soitella Vaasaan, sieltä osataan todennäköisesti heti antaa aika siinä vaiheessa =)
Hienoo Sulla on sitten tasan kuukausi leikkaukseen:)
Ite oottelen vielä tota tähystysaikaa.
Ite oottelen vielä tota tähystysaikaa.
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Eipä ole tietookaan ajoista.Taisivat lempata työttömän, joutilaan säästö syistä sinne tosi pitkään jonoon, joka loppuu sitten kun ei enää henki haise! Ei aina jaksa ajatella positiivisesti , kun ei kuulu mitään mistään.
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
olen ootellu puoltoista vuotta minäkin jo vaikka olen töissä joka päivä
tipo57- Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 10.12.2009
Matias, sä taidat kuulua sinne Oulun jonoon? Siellä taitaa olla kyllä aivan järkyn pitkät nuo odotusajat, valitettavasti. Ainakin olen sen täältä foorumilta ymmärtänyt.
Mutta tipo kaiketi tullaan leikkaamaan Vaasassa? Miten voi olla mahdollista, että sieltä ei ole puoleentoista vuoteen kuulunut mitään? Kun tosiaan sinne eilen soitin niin mulle sanoi jonohoitaja, ettei heillä ole käytännössä jonoa lainkaan tällä hetkellä. Mä sain sellaisen vapaan ajan, että ehdin sen 4 viikon enen pitää ennen operaatiota. Eli käytännössä tosiaan pääsin heti. Jos tuo ene ei olisi pakollinen, olisin varmaan päässyt parissa päivässä. Outoa.
Mutta tipo kaiketi tullaan leikkaamaan Vaasassa? Miten voi olla mahdollista, että sieltä ei ole puoleentoista vuoteen kuulunut mitään? Kun tosiaan sinne eilen soitin niin mulle sanoi jonohoitaja, ettei heillä ole käytännössä jonoa lainkaan tällä hetkellä. Mä sain sellaisen vapaan ajan, että ehdin sen 4 viikon enen pitää ennen operaatiota. Eli käytännössä tosiaan pääsin heti. Jos tuo ene ei olisi pakollinen, olisin varmaan päässyt parissa päivässä. Outoa.
Kyllä minä tuonne Ouluun odottelen ja toivon pääseväni. Pitkittämisellä saadaan vaan minun liitännäis sairaudet jylläämään ettei kannata tehdä enää mitään. Yksityiselle kyllä pääsee samalle lääkärille heti, mutta mistä 12000€.
(sama kirurgi OUS ja yksityinen puoli) . Kysy minullekki paikaa . . . heh heh
T : Matti
(sama kirurgi OUS ja yksityinen puoli) . Kysy minullekki paikaa . . . heh heh
T : Matti
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Matti, mut leikataan siis Vaasassa. Ja sinne pääsi heti =).
Koita vain olla kärsivällinen sen Oulun suhteen, vaikka varmasti on rankkaa odotella! Mutta lopulta se palkitaan ihan varmasti ja myös sun vuoro jossain vaiheessa tulee! Ymmärrän toki, että on vaikea pysyä positiivisena.
Eikä itsellänikään millään olis rahoitus onnistunut yksityiselle puolelle.
Koita vain olla kärsivällinen sen Oulun suhteen, vaikka varmasti on rankkaa odotella! Mutta lopulta se palkitaan ihan varmasti ja myös sun vuoro jossain vaiheessa tulee! Ymmärrän toki, että on vaikea pysyä positiivisena.
Eikä itsellänikään millään olis rahoitus onnistunut yksityiselle puolelle.
Moro soita sinne Ouluun, jos sulla on pahalla mallilla diabetes sun pitäs päästä sinne leikkuulle ja tosi pian. Mulla on menny eka lähetteestä n 2v kaikessa veivaamisessa ja siitä kun kirurgin jonoon pääsin on mennyt 5kk noin 7kk kun sitten on jo leikattukkin. Ja tämä Oulussa.
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa