Hyvvee Huomenta kaikille :)
4 posters
Sivu 1 / 1
Hyvvee Huomenta kaikille :)
Mietin vaan täällä että olis oikein mun tuuriani jos nyt en pääsekkään leikkuriin..mulla on kurkku tosi kipeenä ja pelkään et mun tuurilla olen tulossa kipeäksi : (
Mahtaako ne leikata jos on flunssassa?Voi jumalanpyssyt,,miten mä voin toimia että en tule kipeäksi.....saakohan enen aikana ottaa limaa irroittavaa yskänlääkettä??
Mahtaako ne leikata jos on flunssassa?Voi jumalanpyssyt,,miten mä voin toimia että en tule kipeäksi.....saakohan enen aikana ottaa limaa irroittavaa yskänlääkettä??
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: Hyvvee Huomenta kaikille :)
Pelkkä flunssa ei haittaa. Kuumeinen tauti sen sijaan voi haitata. Minulle on aina sanottu, että kannattaa joko soittaa etukäteen tai tulla paikalla, sillä viime kädessä narkoosilääkäri päättä asiasta.
Leikkaushaavan takia kova yskä voi olla kurja. Koska sulla olikaan leikkaus??
Leikkaushaavan takia kova yskä voi olla kurja. Koska sulla olikaan leikkaus??
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Leikkaus on 6/9 eli ei enäää montaa viikoa odotettavaa : ) kumpa pysyis nyt terveenä.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Äh, vaikka tulisitkin kipeäksi, sä ehdit hyvin parantuakin vielä ennen leikkausta. Mä olin itse juuri kuumeessa muutaman päivän ja nuhassa. Nuha kesti viikon verran, kuume 3 päivää. Eli luulis sun ehtivän vielä sairastaa ja toipuakin ennen leikkausta.
Tsemppiä!
Flunssa kestää yleensä sen viikon verran, eli ehdit parantuakin, jos satut sairastumaan.
Minä ehkäisen/hoidan flunssaa ottamalla c-vitamiinia 3 g päivässä (eli siis kaksi 500mg tablettia *3), juomalla runsaasti, napsimalla auringonhattu-uutetta (echinaforce) ja maitohappobakteereita. Näillä konsteilla olen toipunut varsin rivakasti ja riittävän nopealla toiminnalla ei tauti edes ehdi päälle.
Luota omaan kroppaasi, ehdit kyllä toipua!
Flunssa kestää yleensä sen viikon verran, eli ehdit parantuakin, jos satut sairastumaan.
Minä ehkäisen/hoidan flunssaa ottamalla c-vitamiinia 3 g päivässä (eli siis kaksi 500mg tablettia *3), juomalla runsaasti, napsimalla auringonhattu-uutetta (echinaforce) ja maitohappobakteereita. Näillä konsteilla olen toipunut varsin rivakasti ja riittävän nopealla toiminnalla ei tauti edes ehdi päälle.
Luota omaan kroppaasi, ehdit kyllä toipua!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Similar topics
» Huomenta kaikille
» KAIKILLE FOORUMILAISILLE.
» Terve kaikille!
» Hei kaikille !
» Uusi ilmoittautuu mukaan
» KAIKILLE FOORUMILAISILLE.
» Terve kaikille!
» Hei kaikille !
» Uusi ilmoittautuu mukaan