Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Barret ja leikkaus?

5 posters

Siirry alas

Barret ja leikkaus? Empty Barret ja leikkaus?

Viesti kirjoittaja Shaman La Elo 07, 2010 1:45 pm

Tapasin siis kirurgin Kemissä tuossa kevään edetessä ja sovimme että kesä pidetään asiassa mietintäpaussia ja loppukesällä hän laittaa asiat rullaamaan jollen ilmoita kielteistä päätöstä. Pallo jäi siis minulle ja olen päättänyt jatkaa kohti mahdollista leikkausta.

Ja nyt sitten on tullut aika ravintoterapeutille (jos se alkaa selittämään jotain lautasmalleista yms. en taida jaksaa kuunnella!) ja toivon totisesti että vastassa olisi myönteinen kokemus, ja asiallinen, ammattitaitoinen ihminen joka ymmärtäisi ettei ylipaino välttämättä johdu siitä että syödään kaikki mikä ei juokse karkuun...

Tuli aika myös tähystykseen, lupaavasti samalle päivälle em kanssa. Tähystys vain olisi Ruotsin puolella ja tämä toinen Kemissä.

No, tähystyksessä olin juuri muutama viikko sitten tämän Barretin takia ja todettiin sen pahentuneen rutkasti. Tulehdus ruokatorvessa on noussut korkealle ja vaatii jatkuvaa seurantaa. Mahtaisiko tämä toista tuntia kestänyt tähystys riittää...

Jälleen kysymys! Tietääkö joku estääkö huonossa kunnossa oleva ruokatorvi (toki koitan nyt vetää Nexiumia sen kuin varat sallivat) leikkauksen kokonaan?
Shaman
Shaman

Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 07.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Barret ja leikkaus? Empty Vs: Barret ja leikkaus?

Viesti kirjoittaja ritu Su Elo 08, 2010 1:42 am

Ainakin Sleeve leikkaus pahentaa ruokatorven tulehdusta mutta ohitusta en tiedä siinähän ruoka menee aika pian mahasta suoleen.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Tantta Su Elo 08, 2010 2:13 am

Mulla oli aika raju tulehdus ruokatorvessa ja mahassa, ei ollut este ohitusleikkaukselle. Toki sita tulehdusta laakittiin ennen leikkausta ja se parani aika paljon, mutta ei kokonaan.
Vatsansuojalaakitysta syon edelleen, mutta se on pieni kiusa, sen takia en yhtaan kadu leikkaukseen menoa.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja Omppupomppu80 Su Elo 08, 2010 1:02 pm

Mulla myös on todettu jo aiemmissa tähystyksissä ruokatorven tulehdus ja mahaportin löysyys. Lääkkeitä olen siihen syönyt jo piiiitkään mutta mahaportin löysyyden vuoksi tulehdus ei ole parantunut. Nyt siis ainoaksi leikkausvaihtoehdokseni näiden syiden vuoksi muodostunee GBP. Sleevessä ymmärtääkseni nämä oireet vain pahenevat?

Omppupomppu80

Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 01.07.2010

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Elo 08, 2010 5:33 pm

Niin mullekkin sanottiin että sleevessä pahenis..mulla on tyrä ja mahaportti lörtsy : ) sekä närästelee silloin tällöin..siksi ohitus valittiin mulle.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa