Ann liittyy joukkoon ja leikkauksen jälkeisiä kuulumisia
+18
Laihduttava
Wee2be
MRA123
Poutapilvi
Paloma
aino.tenkku
laihis
sateenkaarenpäässä
joku80
sannikaarina
Nana
Survivalta
Lyltsy
Bulla65
tigertytto
Helka
laila
Ann
22 posters
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Ann liittyy joukkoon ja leikkauksen jälkeisiä kuulumisia
Upea tulos sulla! Mulla tuo ratsastus vielä odottaa. Olen sanonut itselleni, että kun kaksinumeroisiin pääsen, varaan itselleni tunnin. Eli kymmenisen kiloa vielä matkaa tuohon haaveeseen. -25 kg:sta aion palkita itseni jollain ihanalla guessin laukulla. Siihen on onneksi enää muutama sata grammaa
hienosti sulla on mennyt.
upea pudotus.
onnea uudesta ulkomuodosta.
upea pudotus.
onnea uudesta ulkomuodosta.
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
Laihduttava, mulla matkaa kaksinumeroiseen kans vähän alle 10kg, munkin piti odottaa ratsastusta mut tallilla (jossa käyn viikoittain kun tytär ratsastaa) niin sanoivat että tule vaan vaikkei painoa kysyneetkään, joten "aikaistin" ratsastusta, kertoivat vielä et ovat kaiketi kasaamassa aikuisten alkeisryhmää alkavaksi helmikuulla, kyselivät halukkuuttani osallistua, ilmeisesti katsovat et paino ei haittaa, 2 isoa hevosta siellä on joilla voin köpötellä Olen tosin pitkä 179cm joten en ihan pienimmillä hevosilla voisi mennäkään kun noita kinttuja riittää vaikka kuinka olisin laiha...
Olin kuin pieni kakara mielessäni kun olin niin iloinen siitä mahdollisuudesta että voisin osallistua kurssille, etten ehkä enää olekaan kummajainen...
Olin kuin pieni kakara mielessäni kun olin niin iloinen siitä mahdollisuudesta että voisin osallistua kurssille, etten ehkä enää olekaan kummajainen...
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Lämmin kiitos kaikille; Poutis, Helka, MRA123, Wee2be, Laihduttava, Pingu
Ei mua ihan pikkuiseksi voi vielä kutsua, mutta pienemmäksi onneksi
Mullakin tuli ratsastukseen pieni varaslähtö. Olin myös ajatellut kaksinumeroista rajaa, mutta muutama kilo sinne tai tänne. Ei malttanut enää odottaa Mä sain myös miehen mukaan tunneille, kiva uusi yhteinen harrastus. Meillä on myös isot hevoset jo ihan pituussyistäkin ja molemmat ollaan painoltaan aika samankokoisia. Mitään ongelmaa ei ollut tallin puolelta, hevosissa oli kyllä valinnanvaraa. Rohkeasti vaan kaikki talille kyselemään josko sopivia heppoja löytyy. Jo pelkästään hevosien kanssa oleminen on ihanan terapeuttista
Ei mua ihan pikkuiseksi voi vielä kutsua, mutta pienemmäksi onneksi
Mullakin tuli ratsastukseen pieni varaslähtö. Olin myös ajatellut kaksinumeroista rajaa, mutta muutama kilo sinne tai tänne. Ei malttanut enää odottaa Mä sain myös miehen mukaan tunneille, kiva uusi yhteinen harrastus. Meillä on myös isot hevoset jo ihan pituussyistäkin ja molemmat ollaan painoltaan aika samankokoisia. Mitään ongelmaa ei ollut tallin puolelta, hevosissa oli kyllä valinnanvaraa. Rohkeasti vaan kaikki talille kyselemään josko sopivia heppoja löytyy. Jo pelkästään hevosien kanssa oleminen on ihanan terapeuttista
Ann- Viestien lukumäärä : 94
Registration date : 02.08.2010
Ihanaa luettavaa ! Paljon onnea Ann!!
Nana- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010
Kiitos, Nana! Kovasti olet sinäkin pienentynyt, upeaa
Mukava kuulla että ratsastus on muidenkin haaveissa... Itse olen harrastanut sitä jo lapsesta ja hankin tyttären ja minun yhteiseksi harrastukseksi issikan reilut puolitoista vuotta sitten. Minä olen sitä juoksuttanut ja hoitanut muuten, mutta selkään en ole viitsinyt aikoihin mennä, kun paino on noussut kohisten. Mutta ehkä jo keväällä alan olla niissä lukemissa, että pääsee taas köpöttelemään! Oli muuten yksi parhaista asioista sen hankkiminen mitä olen tehnyt, osui vielä niin mukava persoona, että sen kanssa ollessa aika ihan unohtuu. Ja tyttären kanssa murrosikä menee siinä sivussa...
epävarma- Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 58
Registration date : 04.03.2010
Hellurei ja aurinkoista kevättä!
On huikee fiilis, kun kevät lämmittää jo aikalailla ja kesä on siis ihan pian ovella
Viime kesänä kun ensimmäistä kertaa tänne kirjoitin ja odottelin leikkausta, toivoinkin että seuraava kesä olisi vähän erilainen toisissa mitoissa... En meinaa uskoa, että tämä toive taitaa olla toteutumassa! Painoa on jo nyt pudonnut n. 42 kg viime elokuusta ja suunta on vieläkin alaspäin. Toki tahti on jonkinverran hidastunut, mutta uskon vielä pääseväni omaan tavoitteeseeni ajan kuluessa. Tuleva kesä on siis totisesti ihan toista kuin viime vuosina
Elämä on edelleenkin aika ihanaa, en voi valittaa (paitsi roikkuvasta nahasta)! Jaksaminen on hyvä ja olo pirteä, pääkin jaksaa erinomaisesti Terveyden suhteen kaikki on myös kunnossa. Otatin ison läjän verikokeita ja niissä näytti kunto hyvältä. Vitamiinit ja muu ravinto näyttää imeytyvän niin kuin pitää, hemoglobiinikin oli 142! Toivotaan, että homma jatkuu yhtä hyvällä mallilla jatkossakin.
Pieni varoituksen sana kuitenkin taivaltaan vasta aloitteville... Tämä on ihana, mutta kallis matka! Vaarana on massiivinen turhamaisuuden lisääntyminen Vaatekokoni on pienentynyt 56:sta nykyiseen 44/46 ja kyllähän se mopo lähtee lapasesta kun entisen XXXXXXL-nurkkauksen sijasta on käytettävissä lähes koko tarjolla oleva vaatevalikoima Ja vanhasta vaatekaapin sisällöstä on jäljellä ainoastaan sukat
Entäs ne roikot!? Rehellisesti sanottuna häiritsee ja paljon häiritseekin... Ihmismieli on oikukas, ei sitä ole tyytyväinen mihinkään. Eli päätin sitten aloittaa tämän plastiikkakirurgiakierteenkin ja loppua ei näy Allit saa siis ensimmäisenä kyytiä toukokuun lopulla. Jospa sitten voisi kesällä ensimmäistä kertaa elämässään käyttää hihattomia vaatteita ja jumppatunnilla ei enää kävisi lepatus... Muut korjaukset saavat sitten odotella painon tasaantumista ja mahdollisten lasten tekemistä. Eiköhän sitä näinkin pärjää vähän aikaa
Hyvillä mielin mennään siis kohti ihanaa kesää
Iloista kevättä kaikille!
On huikee fiilis, kun kevät lämmittää jo aikalailla ja kesä on siis ihan pian ovella
Viime kesänä kun ensimmäistä kertaa tänne kirjoitin ja odottelin leikkausta, toivoinkin että seuraava kesä olisi vähän erilainen toisissa mitoissa... En meinaa uskoa, että tämä toive taitaa olla toteutumassa! Painoa on jo nyt pudonnut n. 42 kg viime elokuusta ja suunta on vieläkin alaspäin. Toki tahti on jonkinverran hidastunut, mutta uskon vielä pääseväni omaan tavoitteeseeni ajan kuluessa. Tuleva kesä on siis totisesti ihan toista kuin viime vuosina
Elämä on edelleenkin aika ihanaa, en voi valittaa (paitsi roikkuvasta nahasta)! Jaksaminen on hyvä ja olo pirteä, pääkin jaksaa erinomaisesti Terveyden suhteen kaikki on myös kunnossa. Otatin ison läjän verikokeita ja niissä näytti kunto hyvältä. Vitamiinit ja muu ravinto näyttää imeytyvän niin kuin pitää, hemoglobiinikin oli 142! Toivotaan, että homma jatkuu yhtä hyvällä mallilla jatkossakin.
Pieni varoituksen sana kuitenkin taivaltaan vasta aloitteville... Tämä on ihana, mutta kallis matka! Vaarana on massiivinen turhamaisuuden lisääntyminen Vaatekokoni on pienentynyt 56:sta nykyiseen 44/46 ja kyllähän se mopo lähtee lapasesta kun entisen XXXXXXL-nurkkauksen sijasta on käytettävissä lähes koko tarjolla oleva vaatevalikoima Ja vanhasta vaatekaapin sisällöstä on jäljellä ainoastaan sukat
Entäs ne roikot!? Rehellisesti sanottuna häiritsee ja paljon häiritseekin... Ihmismieli on oikukas, ei sitä ole tyytyväinen mihinkään. Eli päätin sitten aloittaa tämän plastiikkakirurgiakierteenkin ja loppua ei näy Allit saa siis ensimmäisenä kyytiä toukokuun lopulla. Jospa sitten voisi kesällä ensimmäistä kertaa elämässään käyttää hihattomia vaatteita ja jumppatunnilla ei enää kävisi lepatus... Muut korjaukset saavat sitten odotella painon tasaantumista ja mahdollisten lasten tekemistä. Eiköhän sitä näinkin pärjää vähän aikaa
Hyvillä mielin mennään siis kohti ihanaa kesää
Iloista kevättä kaikille!
Ihana kuulla noin upeita tuloksia, ja mikä hineointa, noin hyvää fiilistä. Auttamatta tulee mieleen josko itsekkin voisin ens vuonna kirjoittaa yhtä ihanaa tarinaa....... *huoks*
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Riski_iita: JUURI NIIN!!
Tosi hienoa, että sulla menee Ann noin upeasti! Onko allien omakustanteinen poistamminen kuinka kallista?
Tosi hienoa, että sulla menee Ann noin upeasti! Onko allien omakustanteinen poistamminen kuinka kallista?
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Kiitos Riski_iita ja Piitu! Eiköhän teilläkin ole hyviä uutisia kerrottavana ensi vuonna
Allien leikkuuttaminen tulee maksamaan n. 5000e eli ei ole halpaa lystiä... ja varsinkin kun ongelman laajuus ei rajoitu pelkkiin alleihin
Allien leikkuuttaminen tulee maksamaan n. 5000e eli ei ole halpaa lystiä... ja varsinkin kun ongelman laajuus ei rajoitu pelkkiin alleihin
heh... tuli mieleen ....
josko joku osais laskee paljonko säästämme leikkuun jälkeen ruokamenoissa kahden vuoden aikana, ja laittaiskin sitten ne rahat allien poistoon riittäisiköhän se?
josko joku osais laskee paljonko säästämme leikkuun jälkeen ruokamenoissa kahden vuoden aikana, ja laittaiskin sitten ne rahat allien poistoon riittäisiköhän se?
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa