Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

leikkausta miettivä,pääsenkö siihen????

4 posters

Siirry alas

leikkausta miettivä,pääsenkö siihen???? Empty leikkausta miettivä,pääsenkö siihen????

Viesti kirjoittaja päivi To Helmi 12, 2009 5:33 pm

cat hei olen todella ylipainoinen ja diabeetikko ja verenpainetautikin on ,painan tällä hetkellä167,4kg,meinasin pyörtyä,kun kävin terveydenhoiajalla. affraid
heinäkuusta asti kulkenut kyynärsauvoilla,kun selästä löytyi pullistuma ja pari kulumaa ja ne painaa hermoa,joka vaikuttaa oikeaan jalkaan sen kipuun ja laahaamiseen,en tartte kotona sauvoja. Laughing liikun kuitenkin ulkona ja hoidan meidän päivittäiset askareet,jos en liikkuisi ,istuisin varmasti pyörätuolissa. No
tänään menen lääkärin luo juttelemaan lähettääkö hän lähetteen sairaalaan leikkaukseen. bounce
ihanaa että on tämmöinen foorumi jossa voi kirjoitella ja olla oma itsensä painoineen kaikkineen.

cherry
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

leikkausta miettivä,pääsenkö siihen???? Empty Vs: leikkausta miettivä,pääsenkö siihen????

Viesti kirjoittaja Vilina Pe Helmi 13, 2009 1:47 am

Pidetään peukkuja leikkaukseen pääsystä! Itse vielä odottelen koko lähetettä. Jouduin ensin tälläiselle ENE-kuurille, joka kestää 10 viikkoa. Nyt eka viikko takana vasta... Kovasti leikkaukseen pääsyä ja asian etenemistä odottelen!
Pidähän meidät ajan tasalla, miten asiat järjestyy! Tsemppiä! I love you
Vilina
Vilina

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 46
Registration date : 28.12.2008

leikkausta miettivä,pääsenkö siihen???? Empty Vs: leikkausta miettivä,pääsenkö siihen????

Viesti kirjoittaja ritu Pe Helmi 13, 2009 6:29 pm

flower Onnea mukaan lääkäri käynnille että hänen kanssa keskustelu tuottaa tulosta ja saat lähetteen laihdutusleikkaukseen.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja päivi Ma Helmi 16, 2009 12:59 pm

cat jep,tulihan siellä käytyä ja laihdutus lääke resetti kädessä ja muut särkylääkkeet,tulin sieltä ulos. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes laihdutuslääkkeistä tulee rasva ripuli ja ne on sairaan kalliita,just ny ostettavaksi. confused no,elämällä on tapana järjestyä,sanotaan kattellaan... Basketball

-päivi. cherry
päivi
päivi

Viesti kirjoittaja Tangotar-70 Ma Helmi 16, 2009 11:33 pm

Ei kun vaan häntä pystyyn ja sitkeästi jatkamaan! Kyllä asiat järjestyy... Smile

Minä olen tässä leikkauspäätöstä odotellessa kutistunu syömällä kaalikeittoa (vaatteiden ja ystävien kommenttien perusteella on toiminu!). Oon toki syöny muutakin terveellistä ja vähäkalorista ruokaa + vitamiineja ja kalkkia, mutta nälän oon "siirtäny" keitolla. Vettä juon useamman litran päivässä. Tuoretta ananasta oon syöny myös ja voitte vain kuvitella miten on nesteet ja kuonat lähteny liikkeelle kaalen ja ananaksen voimin. Osoite on kohta siirretty vessaan ja välillä tuntuu niin kuin joku avais hanan tuolla pään päällä, kun hiki virtaa norona, mutta tämä toimii. Kiloissa en vielä osaa sanoa, paljonko on lähteny, kun loppuu tuon oman vaakan näyttö 150 kg:n kohdalla, enkä oo vielä ilenny lähteä tk:n vuodeosastolle tuolivaakaan. Shocked

Mulle ei voinu lääkäri kirjoittaa niitä laihdutuslääkkeitä, kun mulla on sairaus nimeltä kolmoishermosärky ja siihen lääke, joka vaikuttaa keskushermostoon...
Tangotar-70
Tangotar-70

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008

Viesti kirjoittaja päivi Ti Helmi 17, 2009 8:46 pm

cat periksi en kyllä anna,ensi viikon maanantaiksi sain diabetes hoitsulle ajan,joka saa opettaa minkä verran se 30% on per ateria kolmesti päivässä. sunny
ja siippa soitti soskuun,mistä saamme lääke rahamme ja ilmoitti ettei tämä laihdutuslääke kuulunut korvattaviin,ja niinmpä saan sen nyt ilmaiseksi,ja se lisää tietty motivaaatiota.

Basketball

jaksellaan..... -päivi cherry
päivi
päivi

Viesti kirjoittaja päivi Pe Helmi 20, 2009 8:35 pm

cat mistäs vois saada edulliseen hintaan näin isolle immeisella vaatteita 172/167,4 Question vanhat alkaaa jo olla kuluneita ja moneen kertaan pidettyjä.soitin erääseen kauppaan josta olen ennen saannut hyvin istuvia pikkareita,eivät myy enää,eikä niillä ollut yhtään,no säästy yksi turha matka ja hammasten kiristys. Twisted Evil lunta sataa ja kauppaan mentävä,liukasta on..... bounce albino

-päivi cherry
päivi
päivi

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa