Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Laihduttavan taivalta

+17
Adele
hansu
kissus nytkö jo
Elämä edessä
Bulla65
Nancy
tiikos
Lovely
optimistipolla
MRA123
Wee2be
Matami-xxl
joku80
muuminmamman4
Tuula
Tepa43
Laihduttava
21 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Laihduttavan taivalta - Sivu 3 Empty Vs: Laihduttavan taivalta

Viesti kirjoittaja Laihduttava To Marras 25, 2010 3:00 am

Joo kyllä mä oikeastikin otan melko rennosti. Ehkä se tekstissä ei välttämättä siltä tunnu, mutta tänne mä oikeastaan purankin niitä ajatuksia mitä mielessä pyörii. Mutta en mä silti koko aikaa niissä ajatuksissa ryve Smile.

Mä olen erittäin tyytyväinen leikkauspäätökseen kyllä, ja uskon että tuohon ruokaankin tulee vielä jossain vaiheessa ns. normaali suhde. Nyt leikkauksesta on kuitenkin vasta kuukausi, joten varmaan melko väistämättä sitä vielä miettii aika lailla niitä syömisiä. Mutta uskoisin, että se kyllä helpottaa ajan kanssa ja saan annettua itselleni luvan syödä mitä vain, kunhan annokset pysyy jatkossakin pieninä. Vielä se ei täysin onnistu Smile

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Lovely Ti Tammi 11, 2011 2:51 am

Mites hurisee Laihduttava!
Olis kiva kuulla kuulumisia I love you
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ti Tammi 11, 2011 4:45 am

Täällä hurisee oikein mukavasti, kiitos kysymästä Lovely!
Pudotus on tällä hetkellä n. 23 kg. Ja ruokailut sujuu erinomaisesti. Joulun aikoihin tuli ankara dumping-kohtaus, josta toisessa ketjussa kirjoitinkin. Mutta sen jälkeen niitä ei ole tullut.
Ruokailuissa koitan kiinnittää huomiota proteiineihin. Hiilareita en syö paljoa, peruna, riisi ja pasta ei vain maistu. Ruisleipää menee muutama viipale viikossa, mutta ei kamalia määriä sitäkään. Sokeri ja valkoiset jauhot on lähes kokonaan poissa.

Ja ihme on myös tapahtunut, liikuntakärpänen on nimittäin puraissut minua. Otin jäsenyyden kuntosalille, sillä saa käyttää rajattomasti salia sekä sen lukuisia ryhmäliikuntoja. Mä en ole silti ihan kauheasti jumppaihmisiä, joten salilla tulee käytyä ahkerammin. Viime viikon saldona 4 x sali ja 1 x zumba. Olen enemmän kuin tyytyväinen tuohon!

Laihduttava

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Tammi 11, 2011 1:43 pm

Hienoa Laihduttava! Mä aloitin uimisen uudestaan, ajattelin näin alkuun et pari kertaa viikossa olis ihan jees.
Kiva kuulla kuulumisia, painosi on pudonnut aikaslailla.... lol!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Lovely Ti Tammi 11, 2011 6:12 pm

Mukavaa kuulla että kaikki mallillaan.
Joko vatsoja teet salilla?
Taidat olla niin nuori että "roikkoja" ei taida olla , tosta upean suuresta pudotuksesta huolimatta Smile
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Tammi 12, 2011 11:43 pm

En tee vielä vatsoja. Kerroin mun omaohjaajalle, joka teki ohjelman, että vatsat ja selkä pitää vielä unohtaa. Sitten jälkitarkastuksen jälkeen otetaan vatsat mukaan, kuntouttavilla painoilla alkuun.

Saa nähdä miten roikkojen kanssa käy, tuo masureppu saattaa jäädä roikkumaan, mun kropan malli kun on ollut sellanen aina, että maha on iso, vaikka jalat ja peppu olisi hoikemmat. Ja kun on kolme lasta vielä siellä mahassa kantanut, niin....
Mutta katsotaan, aika näyttää millaiseksi tuo muodostuu kun paino putoaa enemmän. Eihän tätä pudotusta vielä edes huomaa missään, ainakaan omasta mielestä Very Happy

Laihduttava

Viesti kirjoittaja Laihduttava La Kesä 11, 2011 2:28 am

Jopas on aikaa, kun olen täällä käynyt päivittämässä. Mutta hengissä ollaan.

Huomasin juuri tickeriä päivittäessä, että sitähän on mennyt 40kg rikki, melkein huomaamatta. Aika uskomatonta. Jotenkin se kaksinumeroisiin pääseminen oli niin iso juttu ja sitä odotti niin kovasti, että tämä rajapyykki on mennyt sitten huomaamatta ohi. Seuraava tavoite on päästä alle 90kg:n, silloin olisin lievän ylipainon puolella. Siihen on matkaa reilut 4 kg, tuntuu hurjalta.

Vuosi on kulunut älyttömän nopeasti. Aika lailla tasan vuosi sitten kävin ensimmäisen kerran sisätautipolilla ja sain sellaisen tuomion, ettei leikkaus olisi lainkaan varmaa. Sitten yllättäen kun leikkauspäätös tehtiin, kaikki kävikin ihan hurjaa vauhtia. Ja nyt ollaan tässä, 40 kg pudottaneena. Empä olisi todella silloin vuosi sitten voinut tätä kuvitella.

Tämä matka on ollut pitkä, mutta antoisa. Leikkauksen jälkeen mulla on sujunut kaikki loistavasti; pari dumping-kohtausta on ollut, mutta niistäkin on selvitty. Siinäpä nuo suurimmat vaikeudet onkin tainneet olla. Mä en huomaa elämässäni mitään isoja muutoksia.....ruoka-annokset on toki pienentyneet, mutta jotenkin se on tapahtunut niin luontevasti, että ei se ole kummemmin elämään vaikuttanut. Kyllä täytyy sanoa, että tämä leikkaus on ollut mun elämäni pelastus, kerta kaikkiaan. Ilman tätä en ikinä olisi tälläistä määrää pudottanut. Tai jos hirveällä työllä ja tuskalla olisin sen saanut tehtyä, se olisi tullut muutamassa kuukaudessa takaisin. Nyt en kovasti sitä puolta pelkää.

Fiilis on hyvä ja nautin tästä ihan hirmuisesti!

Laihduttava

Viesti kirjoittaja Wee2be La Kesä 11, 2011 3:06 pm

Sulla on todella upea pudotus jo takana ja varmasti vielä paljon edessä! Smile Tsemppiä!
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Kesä 12, 2011 1:38 pm

Kiva Laihduttava kuulla mitä sulle kuuluu!
Kaikkea hyvää sinulle !!!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3