Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lahti esittäytyy./Jonotusaika

2 posters

Siirry alas

Lahti esittäytyy./Jonotusaika Empty Lahti esittäytyy./Jonotusaika

Viesti kirjoittaja miljami Ma Maalis 08, 2010 5:32 am

jep, nyt minä vastailen itselleni. mutta kokeillaan näinl..

Kiitos kannustuksesta tigertyttö. Se, mitä olen lukenut, niin todella eri aikoja ihmiset joutuvat odottomaan,. Jos minulla meni alku näin nopeasti, eli lääkäri laittoi lähetteen eteen päin marraskuussa, puolessa välissä joulukuuta tuli tieto, että pääsen lääkärille ja lääkäri on jo kahden viikon sisään ja minut on jo arvioitukin, niin joutuukohan sitä NYT sitten odottamaan kuukausia? Toivottavasti ei. Ja toinen mikä minua hämää on se, että nyt jo otetaan sydänfilmi ja labra, jo ennen lääkäriä. Onko kellään mielipidettä tästä?
miljami
miljami

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 55
Registration date : 07.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Lahti esittäytyy./Jonotusaika Empty Vs: Lahti esittäytyy./Jonotusaika

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Maalis 08, 2010 5:57 am

Heips miljami Smile
En usko että sinulla kestää sen kauempaa vaikka nyt alku asiat ovatkin menneet reippaasti eteenpäin.
Juu niin minäkin kävin labrassa ihan ensin,sitten ravitsemusterapeutilla,lääkärissä ja taas lääkärissä,ja muistaakseni sitten vieläkin lääkärissä missä tehtiin se tähystyskin ja kerrottiin silloin vasta että pääsen leikkuriin.Nyt odottelen postia missä kerrottaisiin leikkaus aikani Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa