Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jonotusaika TAYSsiin

3 posters

Siirry alas

Jonotusaika TAYSsiin Empty Jonotusaika TAYSsiin

Viesti kirjoittaja Ranskis Ma Maalis 07, 2011 5:07 pm

Heippa! Ootteko muut pirkanmaalaiset panneet merkille, kuinka pitkiä jonotusaikoja on TAYSsiin? Tai kuinka kauan ennen leikkausta potilas saa tiedon leikkausajastaan? Olen nyt oikein seurannut asiaa, koska itse odotan tarkkaa päivämäärää. Rav.terapeutti kertoi, että leikkauspäivät päätetään 5 viikon sykleissä TAYSsissa, mutta miksi muualla leikkauspäivän saa tietää jo jopa 4 kk ennen h-hetkeä? Kuinka, millä aikataululla teille muille TAYSsiin menijöille on tullut tieto tarkasta päivämäärästä?
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jonotusaika TAYSsiin Empty Vs: Jonotusaika TAYSsiin

Viesti kirjoittaja toukka79 Ma Maalis 07, 2011 6:55 pm

Päteeköhän sama Hatanpäälle?

Ainakin yksi Pirkanmaalainen kertoi saaneensa alustavan tiedon leikkausajasta jo gastrossa. Gastro oli keväällä ja leikkaus syksyllä. Eli yli 5vkoa jos oikein ymmärsin..

Mulle sanoivat nyt maaliskuun alussa gastrossa että ei ole pahoja jonoja vaan ennen kesää Pipsa leikkaisi Hatanpäällä. Ei tarkempaa tietoa, joten soitan pian perään loppuviikosta kun ilkeän Wink Kysynkin samalla kuinka paljon aiemmin tieto tulee!

Pohdin myös että jos ENEä 4vkoa ja siihen tarttee valmistautua 1 vko (osapussittelua?) niin soittaako RT 5 viikkoa ennen ja käskee aloittamaan kun sanoi että soittaa 4 vkoa ennen kun tarttee aloittaa..mutta sittenhän täyseneä tulee 3vkoa. Tietääkö joku? Hassua mitä sitä pähkäilee..
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010

Viesti kirjoittaja Ranskis Ma Maalis 07, 2011 8:40 pm

Heips! Mullekin sanottiin gastrossa joulukuussa, että heti tammikuun alussa leikataan, sitten hoitsu kipitti perään ja sano, että kirurgi ei tienny jonon oikeeta laitaa ja että oikeesti leikataan huhtikuussa. Ei siis tarkkaa pvämäärää tienneet. RT kertoi sitte puhelimessa, että soittaa mulle 5 viikkoo ennen viimestä eneilyä. Ymmärsin asian niin, että heti soitosta enelle ja viimenen viikko kevyesti. Mullon tällä viikolla viä sovittu soittoaika, kysäsen asiaa kans tarkemmin. Mistä sitä tietää, onko Hasassa ja Tayssissa samat systeemit...
Ranskis
Ranskis

Viesti kirjoittaja toukka79 Ma Maalis 07, 2011 9:38 pm

Jaa ettei kirurgit ees tiedä jonoaikoja..no voi ei..tuolla logiikalla menee mulla syksyyn Sad
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010

Viesti kirjoittaja Ranskis Ma Maalis 07, 2011 11:55 pm

Tarkoti tolla, että ei ne aina tunnu olevan ihan ajantasalla jonojen tilanteesta. Siks tässä alun pitäen alottelinkin kyseleen, onko oikeesti Pirkanmaalla niin vaikeeta saada tietää leikkuuaikaa aikasemmin kuin just 5 viikkoo ennen puukkoja. Tuntuu siis olevan aika kivutonta muualla suomessa suunnitella monenkin kk:n päähän jonoa. Oisko kellään tiatoo...?
Äläkä sinä Toukka murehdi, kyllähän se aika tulee kun on tullakseen. Mulla vaan rupes ihmetyttään tää tahkoominen.
Ranskis
Ranskis

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Maalis 08, 2011 1:34 am

Heissan Ranskis ja Toukka,

Mulle tuli soitto vajaa viikko ennen ENEn aloitusta. Mulle painotettiin sitä että jos ENEllä ei paino putoa tarpeeksi niin sitten heivataan jonosta, (silloin voipi joku päästä aiemmin). Ravintoterapeuttihan soittaa enen aikana ja kysyy kuulumisia sekä painon pudotuksen määrää, ja mulla oli esikäynti ennen leikkausta enen aikana jolloin myös punnitsivat osastolla, kait nuo on niitä etappeja joista sitten voi "repata" jos niikseen tulee.

En kyllä osaa vastata itse kysymykseen....
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics