Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

11.6.11 klo 13.00 Lahti/Kariston liikenneasema

3 posters

Siirry alas

11.6.11 klo 13.00 Lahti/Kariston liikenneasema  Empty 11.6.11 klo 13.00 Lahti/Kariston liikenneasema

Viesti kirjoittaja Rintasir Ke Toukokuu 18, 2011 3:44 am

Lahdessa tapaaminen 11.6.11 klo 13.00 Neste/Karisto os. Kauppiaankatu 1, 15150 Lahti

Toivomme, että saavutte paikalle ennen klo 13.00, jotta kaikki ehtivät saada syömiset pöytään, ennen ohjelman alkua. Lyhyen esittäytymiskierroksen jälkeen:

Asta Lindroos/Helsinki Valkoinen Norsu-hoitolasta
Tulen Lahteen 11.6. la. Tuon tullessani tietopaketin "Kombucha-kiinteytyshoidoista" joita jokainen voi alkaa tehdä kotona ihan itse tai sakissa.
Kerron Kiinalaisen lääketieteen ja hoitoperinteen ikivanhoista nuorennushoidoista.
Kerron mitä on BodyWrap-kiinteytys.
ohjeet ja neuvot kotihoitoihin ovat ilmaisia. Ei myyntipuheita kavereille. Hoidatte homman kotiin ihan itse, lähes ilmaiseksi.

Esittelyn jälkeen varataan aikaa kysymyksiin. Astalta saa varmasti tietoa myös ohjelman jälkeen, sikäli kuin kiinnostaa aloittaa tämä kiinteytyshoito.

Tämän jälkeen asetumme pienempiin ryhmiin keskustelemaan asioista, jotka kiinnostavat meitä. Asettaudutaan niin, että jokaisessa pöydässä olisi konkareita, vuoden sisällä leikattuja ja niitä jotka vasta aloittavat taipaleensa.

Myös arvonta järjestetään ja Viking linen lahjakortit ovat päävoittoina.

Huomioikaa etukäteistietona, että 16.7. klo 6.50 kokoonnumme Lahden torille kirpputorin merkeissä. Saa tuoda tavaraa ja jäädä porukkaan myymään. Tuotot menevät Lile ry;lle.
Rintasir
Rintasir

Viestien lukumäärä : 104
Registration date : 14.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

11.6.11 klo 13.00 Lahti/Kariston liikenneasema  Empty Vs: 11.6.11 klo 13.00 Lahti/Kariston liikenneasema

Viesti kirjoittaja Rintasir To Toukokuu 19, 2011 9:00 pm

Yritetään vielä järjestää vaikka salaattitarjoilu kaikille! Eikö se sovi jokaiselle? Tai sitten saa syödä linjastolta, a la carte-listalta, pizzaa tai jotain muuta tai juoda kahvit. ihan kuinka haluaa! Mikä olisi mieluisinta?
Rintasir
Rintasir

11.6.11 klo 13.00 Lahti/Kariston liikenneasema  Empty Vs: 11.6.11 klo 13.00 Lahti/Kariston liikenneasema

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Toukokuu 31, 2011 7:43 pm

Moi!
vieläkö tää homma toteutuu?? Mä olisin täältä Satakunnasta tulossa harmi vaan yksin kaikilla muilla tärkeitä menoja eivät pääse, mutta itse olen sen verran utelias tietämään moisesta hoidosta vaikka tisut ja maha jo korjattiinkin niin olis alleille ja reisille tarvetta hoitoon! Smile
Annan puh nummeroni jos joku soitais tai viestittäs mulle paikasta jonne tulisin olis sit apuna suunnistuksessa kun nuo navikaattorit ei oo kunnossa!!

Siis Teija 040 5128622
toivottavasti nähdään!!!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja Rintasir Ke Kesä 01, 2011 3:30 am

Kyllä tapaaminen järjestetään! Joten Tepa ja kaikki muutkin Tervetuloa sydämellisesti.

Asta laittoi viestiä:
Kaikki jotka ovat tulossa Lahteen!!!Ottakaa mukaan n. 1,5 l kannellinen astia ( elint.muovia). Pääsette ihan itse puuhastelemaan entzymien kanssa, kotona. Näkemään kiinteytymisen ja ihon hoidon helppouden. Eikä juuri maksakaan mitään. Tyköarpeita joudutte vähän hommaamaan, mutta vain kerran.

Laitoin Tepalle viestiä! Jos joku muu haluaa jutella asiasta tai ohjeista, niin soitelkaa 044.-3030 107 tai sähköposti: lile.sipe (at) luukku.com
Rintasir
Rintasir

Viesti kirjoittaja Rintasir Ke Kesä 08, 2011 10:45 pm

Muistuttelen vielä, että lauantai on täällä tuossa tuokiossa. Tervetuloa tapaamiseemme, vaikka kauempaakin. Mm. Mikkelistä ja Leppävirralta ja Satakunnasta on tulossa porukkaa, puhumattakaan Lahdesta ja lähiympäristöstä.

Semmoisen ohjeen sain jaettavaksi, että 12-tietä tullessa Tampereelta päin, huristellaan Lahden läpi, kunnes tullaan Helsinki-Mikkeli - liittymään (4-tie), jonne käännytään oikealle ja pysytään oikealla. Heti ensimmäinen ramppi on Kariston liittymä.

T e r v e t u l o a!
Rintasir
Rintasir

Viesti kirjoittaja Tepa43 Su Kesä 12, 2011 5:10 am

Oli kiva tavata teitä kaikkia ja ihmeellisä konsteja opimme toivottavasti opin käyttämään entsyymiä niin ulkoisesti kuin sisäisesti tehokkaalla tavalla!!

Kiitos Astalle kun jakoi tiedon kanssamme!!

ps. löysin sitä päivä ja yö voidetta sieltä Robinhoodista maksoi vai 8,90€! Smile
mulla on nyt sitä yövoidetta kasvoissa ja IHme se ei kirvele yleensä mulla kirvelee rasva kuin rasva!!!

Tsemppiiiiii kaikille!!!!
Tepa43
Tepa43

Viesti kirjoittaja Rintasir Su Kesä 12, 2011 4:59 pm

Asta piti hienon esityksen ja antoi meille tietoa Kombucha-juomasta ja sen vaikutuksista ja käyttötavoista. Jotkut ottivat juuren ja aikovat valmistaa juomaa. Jatkossa heiltä varmaan saa "vauvoja" eli juuria, jos käyttö alkaa kiinnostaa, kun käyttäjät alkavat hehkeytyä ja kiinteytyä ilmiömäisesti. Tässä osoite, josta saa tietoa, kuinka juoma valmistetaan oikeaoppisesti:
http://www.kombu.de/finland.htm
Tällaisenkin linkin, oli eräs tapaamisessa ollut, löytänyt:
http://elamanleipa.blogit.fi/volgansienitee-kombucha/

Kiitos kaikille mukanaolleille. Meitä oli 23 paikalla. Sattuikin nyt sellainen tapaaminen, että kaikki olivat leikattuja. Melkein puolet alle vuoden sisällä! Paikalla oli kolme miestä ja kaksi heistä voitti Astan lahjoittamat BodyWrap-hoidot hänen hoitolaansa.
On tuo arpaonni kummallinen! Joitakin henkilöitä onni suosi monta kertaa ja toiset jäivät näppejään nuolemaan! Meillä oli monenlaisia palkintoja ja neljä Viking Linen risteilylahjakorttia löysivät omistajansa.

Keskustelua tuntui riittävän, kun jakauduimme pienempiin ryhmiin ja sekoitimme joukkoja niin, että oli tuoreita ja konkareita keskenään. Meidän ryhmässämme oli paljon puhetta tunteisiin liittyvistä asioista ja muissakin ryhmissä tuntui asiaa riittävän. Mielestäni oli hyvä olla pienemmissä joukoissa, jotta kaikki saivat puheenvuoron.

Ensi kuussa on sitten kirpputori (16.7.) ja toivotaan siihenkin osanottajia. Lomat varmaan karsivat porukkaa, mutta jos sattuu hyvä, kaunis lauantai, niin saattaa se torielämäkin kiinnostaa.

Tepa43, mikä olikaan sen tuotemerkin nimi, joka sisältää Kombuchaa? E;llä se alkoi, mutta unohdin jo loput. Sain näytepurkit, mutta niissä ei olekaan nimeä. Jos meillä on se hyöty, että Kakkosen kaupat myyvät niitä Outleteinä, niin onhan hinta korkeintaan kolmasosa alkuperäisestä. Hienoa, että menit heti katsomaan, löytyykö niitä. Todella hyvältä tuntui yövoide minunkin kasvoillani.
Rintasir
Rintasir

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Kesä 12, 2011 6:13 pm

Heipä vaan Sirpa!
Kiitos samoin järjestäjille, tapaaminen oli mahtava!!!
Tuotemerkki on nimeltään Eveline. Minä laitoin sitä heti aamulla, koska sain lahjaksi Astalta päivävoiteen. Vihreä tee on keitetty ja jäähdyttelen sitä, jotta voin lisätä sen juuren joukkoon. Se on näköjään selvinnyt minulla hengissä yön yli. Mielenkiintoista!!! Smile
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ma Kesä 13, 2011 2:42 am

Juu Eveline se oli ja varsinkin ne punaiset laatikot!!
Hinta oli Robinhoodissa 8.90€ per purnukka!! oon nyt käyttänyt kerran yövoidetta ja kerran päivävoidetta ja kumpikaan ei kirvelly kasvoilla!!
Mulla myös tee jäähtymässä toivottavasti en saa tapettuu sitä sientä!!
Oli muuten ihanan makuista juomaa sehän oli tehty Liptonin metsämarja teehen ...
ihonhoitoon ulkoisesti Asta suositti vihreääteetä!!
Tsemppiiiiii
Tepa43
Tepa43

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa