Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lahti esittäytyy.

+8
Tepa43
Atolli54
Tyrannosaurus
TiinaR
Tantta
Tikrustiina75
tigertytto
miljami
12 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Lahti esittäytyy. - Sivu 2 Empty Vs: Lahti esittäytyy.

Viesti kirjoittaja miljami Pe Maalis 19, 2010 5:04 am

Nyt minulla on huomenna sisätautilääkärillä aika. Jännittää, mitä se sanoo. Pitäkää peukkuja, että ymmärtää ja että osaan selittää oikein. Nytkin täytyisi sairauden takia liikkua ja rasitusvamma vasemmassa jalassa ja oikea kylki paketissa. Ehdoton liikkumis kielto, yritä siinä sitten pitää kuntoa yllä.....
miljami
miljami

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 55
Registration date : 07.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja miljami Pe Maalis 19, 2010 10:57 pm

Nyt sitten kävin lääkärin pakeilla. Kriteerit täyttyy, sehän tiedetään, mutta kuten oletinkin, niin perussairauteni aiheuttaa ongelmia, toivottavasti ei mene puihin koko juttu sen takia. Sain myös ajan sydäntautilääkärille, sydänfilmissä näkyi jotain häikkää. No, sitten lääkärin ajan jälkeen hoitaja kysyi, että käykö minulle mikä tahansa aika ravintoterapeutille, siellä oli joku peruutus aika ensi viikolle, minähän innostuin, mutta koska minusta oli kyse, niin sehän oli jo mennyt ja uusi aika oli 11.5.2010. Sain puhelinnumeron suoraan terapeutille, että voin yrittää sitä aikaistaa, numero oli sellaiselle terapeutille, joka hoiti vain syömishäiriöisiä ja sellaisia, jotka EIVÄT pääse leikkaukseen. No, eihän minua ole voitu hylätä, koska ei ole edes käsitelty vielä. Sain hoitajalta toisen numeron ja se ei ollut käytössä, soitin uudelleen hoitajalle, joka antoi toisen numeron ja sanoi, että jos ei toimi, soita keskukseen ja pyydä nimellä. Toinenkaan numero ei ollut käytössä ja kun soitin keskukseen ja pyysin henkilölle, jonka nimen sain, selvisi, että hänkin on väärä henkilö, hän ei hoida ollenkaan leikkaukseen meneviä potilaita. Tässä vaiheessa tuo ensimmäinen henkilö oli laittanut minulle tekstiviestinä vielä yhden terapeutin nimen ja puhelin numeron ja tämä oli oikea henkilö ja hoitaja oli jo ihanan ihmisenä soittanut hänelle ja valaissut tilannettani. Selitin hänelle tilanteen, että haluaisin vähän aikaisemmin tapaamaan häntä, että pääsisin jo vähän laihduttamisen alkuun. Oli tosi ihana ihminen, hän raivasi minulle tilaa, sain ajan 14.4. onhan tuohonkin aikaa, mutta aikaistui kuitenkin jo kuukaudella. Mutta täytyy myöntää, että oli melko rankka reissu ja itku tuli monesti pelkästä pettymyksestä ja väsymyksestä. Mutta nyt se homma on siis lähtenyt eteenpäin. Se tässä on tärkeintä. Täytyy vain usko ja toivoa, että menisi hyvin....
miljami
miljami

Viesti kirjoittaja Tepa43 La Maalis 20, 2010 3:31 am

Tsemppiiiiiiiii ja voimia Miljami!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja miljami Su Maalis 28, 2010 5:07 am

Hei taas- ajatelkaapa, tämä jatkuu tosi hyvin. Olen potenut kylkeäni monta viikkoa, nyt toissa sunnuntaina en enää pystynyt hengittämään, menin päivystykseen ja siinähän oli hiusmurtuma, ei kun teippiin vain. Jalka on kanssa ollut kipeä, mutta kylki vei voiton, mutta kun kylki rupesi viikon päästä paranemaan niin jalka.... ja siinähän todettiin rasitusmurtuma. Ja sitten pitäisi liikkua, että tällä lääkityksellä saisi painon edes pysymään tässä.... No, eiköhän se siitä. Lääkärin arvion mukaan 2 - 3 viikkoa ja kaikki on kunnossa. Nyt odottelen aikaa noihin muihin tutkimuksiin. Saa nähdä kauan menee. Toivottavasti ei kauan. Ainiin, ja ikinä ei ole ollut korkea verenpaine, nyt oli pahimmillaan 198/130. Normaalisti on tuollaiset 120/70, melko nousu, mistä lie johtuu. No, onpa yksi kriteeri täytetty... sokerit oli hyvät ja rasva-arvot kuulemma niin loistavat, ettei lääkäri usein sellaisia näe. Kai ne geenit vaikuttaa tässäkin tapauksessa.
miljami
miljami

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa