Heipähei, uusi kirjottelija tulee mukaan porukkaan !
5 posters
Heipähei, uusi kirjottelija tulee mukaan porukkaan !
Tervehdys kaikille ! Juttujanne olen tällä upealla palstalla seuraillut pitempäänkin ja nyt sitten jotain meikäläisestäkin.
Olen 41v. savomuan eukko. BMI 53, vuosi sitten se oli 57. 22 v. sitten olin vielä normaalipainoinen eli 65 kg vähemmän. Tässä välissä lapsia, töitä, sairauksia, ja kaikenmoista huoletonta ja huolimatonta elämää. Painoa tiputeltu ja syömistä järkevöitetty eri tavoin, auttaa ja sit ei enää autakaan.
Huhtikuussa -09 omalääkäriltä lähete KYSiin. Toukokuussa KYS ravitsemusyksikön lääkäri ja ravitsemusterapeutti. Omalla paikkakunnalla labrat. Syyskuussa gastroenterologille mahan arpitilannetta selvittämään, onko "tilaa" tehdä lisäreikiä, leikkaava lääkäri sanoi pystyvänsä leikkaamaan. (Miula on pitkä vino sappileikkaushaava ja pari pystyviiltoo alhaalla). Sitten mahan tähystely ja marraskuussa taas ravitsemusyksikön lääkärille. Asiat etenee ja mahaultra ja spirometria jälellä joulukuussa. Spirossa oli sitten keuhkojen keskivaikee alenema. Sitten anesteisiälääkäri arvioi tilannetta. Ja yllätysyllätys, helmikuu 2010, Olen Leikkausjonossa ! Aikataulusta ei tietoo, sittenpä sen näkee.
Ihana lukee kaikkien Teijän juttuja, jatketaan kirjoitteluja
Olen 41v. savomuan eukko. BMI 53, vuosi sitten se oli 57. 22 v. sitten olin vielä normaalipainoinen eli 65 kg vähemmän. Tässä välissä lapsia, töitä, sairauksia, ja kaikenmoista huoletonta ja huolimatonta elämää. Painoa tiputeltu ja syömistä järkevöitetty eri tavoin, auttaa ja sit ei enää autakaan.
Huhtikuussa -09 omalääkäriltä lähete KYSiin. Toukokuussa KYS ravitsemusyksikön lääkäri ja ravitsemusterapeutti. Omalla paikkakunnalla labrat. Syyskuussa gastroenterologille mahan arpitilannetta selvittämään, onko "tilaa" tehdä lisäreikiä, leikkaava lääkäri sanoi pystyvänsä leikkaamaan. (Miula on pitkä vino sappileikkaushaava ja pari pystyviiltoo alhaalla). Sitten mahan tähystely ja marraskuussa taas ravitsemusyksikön lääkärille. Asiat etenee ja mahaultra ja spirometria jälellä joulukuussa. Spirossa oli sitten keuhkojen keskivaikee alenema. Sitten anesteisiälääkäri arvioi tilannetta. Ja yllätysyllätys, helmikuu 2010, Olen Leikkausjonossa ! Aikataulusta ei tietoo, sittenpä sen näkee.
Ihana lukee kaikkien Teijän juttuja, jatketaan kirjoitteluja
Viimeinen muokkaaja, Onnekas13 pvm Ti Helmi 23, 2010 5:54 am, muokattu 1 kertaa
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Vs: Heipähei, uusi kirjottelija tulee mukaan porukkaan !
Tervetullooo jookkoomme haaskaan
Mulla sama juttu arpien suhteen...pitkä vanhanajan saappi arpi komeilee keskellä massuu.ja se on kuulemma yksi riskitekijä leikkaukseen,kun ei tiedä onko vaiko eikö kiinnikkeitä ja jos on niin kuinka paljon..se selvinee sitten vasta kun alkavat leikkomaan
Mulla sama juttu arpien suhteen...pitkä vanhanajan saappi arpi komeilee keskellä massuu.ja se on kuulemma yksi riskitekijä leikkaukseen,kun ei tiedä onko vaiko eikö kiinnikkeitä ja jos on niin kuinka paljon..se selvinee sitten vasta kun alkavat leikkomaan
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tervetuloa Onnekas13. Tervetulloo vuan meijän enemmän ja jo vähemmän pullukoiden joukkoon. Sinulla edennyt mukavasti jo odotus,itselläni vasta alkutaipaleella ja Kys.iin minäkin. Lähete lähti sinne 3.2-10 ja ensi kuussa on tähystykset ja spirot ja ultrat.
Sinulla hyvin paljon samanlainen tilanne kuin itselläni tuon painon ja elon suhteen mutta nyt voimme ajatella että meillä on edessä hieno ja kevyt tulevaisuus kun vielä hiukan aikaa jaksetaan.
ISOT TSEMPIT SINULLE!!!
Sinulla hyvin paljon samanlainen tilanne kuin itselläni tuon painon ja elon suhteen mutta nyt voimme ajatella että meillä on edessä hieno ja kevyt tulevaisuus kun vielä hiukan aikaa jaksetaan.
ISOT TSEMPIT SINULLE!!!
Tsemppiiiii ja tervetuloo joukkoon erikokoiseen!
Meitä on täällä joka lähtöön!
Ja yhtä monta kokemusta kun on nimimerkkiäkin!
Meitä on täällä joka lähtöön!
Ja yhtä monta kokemusta kun on nimimerkkiäkin!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tervetuloa mukaan Ja tsemppiä tulevalle leikkaukselle ja elämänmuutokselle. Muutos on iso mutta sen arvoinen=)
sirutarleena- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 11.01.2010
Kiitos kiitos mukavista viesteistänne kaikille !
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa