Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uutena mukaan!

2 posters

Siirry alas

Uutena mukaan! Empty Uutena mukaan!

Viesti kirjoittaja papis73 La Tammi 31, 2009 1:08 am

Hei! Olen 36-vuotias nainen täältä Keski-Suomesta -vajaa vuosi sitten muutin tänne Pirkanmaalta. Kävin painoni vuoksi lääkärillä jo siellä, josta hän laittoi lähetteen TAYS:iin. Silloin leikkauksia ei vielä tehty ko sairaalassa. Muutettuani tänne alkoi prosessi uudelleen. Eli Tk lääkärin kautta, joka laittoi uuden lähetteen nyt Jyväskylään, jossa tutkimukset ja leikkauspäätös minun osaltani tehtiin. Tammikuusa olen nyt käynyt ravitsemussuunnittelijalla ja lääkärillä, joka päätti lähettää minut leikkaukseen Kuopioon. Edessä on tulevan maaliskuun aikana olevat tähystys ja ultra (sekä joku hengitys juttu, joka saada tehtyä jopa omalla paikkakunnalla). Sekä ravitsemussuunnittelija ja lääkäri olivat ihan ok, eli suhtautuminen oli hieno. Olen puhunut kaveripiirissäni leikkauksesta suhteellisen avoimesti, vaikka leikkauspäivä on vielä tulossa joskus...
Olen aina ollut sinut lihavuuteni kanssa, välillä laihtunut paljonkin ja toki silloin on helpompi olla! Kuka nyt ehdoin tahdoin haluaa itselleen kymmeniä kiloja kannettavakseen. Jospa jossain vaiheessa pystyisi nukkumaan vaikka selällään.
Rakastan vaatteita ja vaikka nytkin kaapit pursuavat yli, niin mietin kuinka paljon helpompi silloin on saada kaikkea ihanaa päälleen!
Huoli minulla on eniten juomisen kanssa, eli voiko vettä juoda tarpeeksi ja äkkiä? Olen aikamoinen vesiholisti (+light limsat). Lisäksi tuo nahan roikkuminen on toinen huoli.
Päivi
papis73
papis73

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 51
Paikkakunta : keuruu
Registration date : 01.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutena mukaan! Empty Vs: Uutena mukaan!

Viesti kirjoittaja Big mama La Tammi 31, 2009 11:09 pm

papis73 kirjoitti:Hei! Olen 36-vuotias nainen täältä Keski-Suomesta -vajaa vuosi sitten muutin tänne Pirkanmaalta. Kävin painoni vuoksi lääkärillä jo siellä, josta hän laittoi lähetteen TAYS:iin. Silloin leikkauksia ei vielä tehty ko sairaalassa. Muutettuani tänne alkoi prosessi uudelleen. Eli Tk lääkärin kautta, joka laittoi uuden lähetteen nyt Jyväskylään, jossa tutkimukset ja leikkauspäätös minun osaltani tehtiin. Tammikuusa olen nyt käynyt ravitsemussuunnittelijalla ja lääkärillä, joka päätti lähettää minut leikkaukseen Kuopioon. Edessä on tulevan maaliskuun aikana olevat tähystys ja ultra (sekä joku hengitys juttu, joka saada tehtyä jopa omalla paikkakunnalla). Sekä ravitsemussuunnittelija ja lääkäri olivat ihan ok, eli suhtautuminen oli hieno. Olen puhunut kaveripiirissäni leikkauksesta suhteellisen avoimesti, vaikka leikkauspäivä on vielä tulossa joskus...
Olen aina ollut sinut lihavuuteni kanssa, välillä laihtunut paljonkin ja toki silloin on helpompi olla! Kuka nyt ehdoin tahdoin haluaa itselleen kymmeniä kiloja kannettavakseen. Jospa jossain vaiheessa pystyisi nukkumaan vaikka selällään.
Rakastan vaatteita ja vaikka nytkin kaapit pursuavat yli, niin mietin kuinka paljon helpompi silloin on saada kaikkea ihanaa päälleen!
Huoli minulla on eniten juomisen kanssa, eli voiko vettä juoda tarpeeksi ja äkkiä? Olen aikamoinen vesiholisti (+light limsat). Lisäksi tuo nahan roikkuminen on toinen huoli.
Päivi

Big mama

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 27.01.2009

http://www.helenasuhonen.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutena mukaan! Empty Vesi...

Viesti kirjoittaja Big mama La Tammi 31, 2009 11:10 pm

Vettä voi juoda ja pitääkin juoda, mutta siemaillen ei pröystäillen. Voit pitää pikkupulloa kokoajan mukana ja ottaa pikkunaksuja.


papis73 kirjoitti:Hei! Olen 36-vuotias nainen täältä Keski-Suomesta -vajaa vuosi sitten muutin tänne Pirkanmaalta. Kävin painoni vuoksi lääkärillä jo siellä, josta hän laittoi lähetteen TAYS:iin. Silloin leikkauksia ei vielä tehty ko sairaalassa. Muutettuani tänne alkoi prosessi uudelleen. Eli Tk lääkärin kautta, joka laittoi uuden lähetteen nyt Jyväskylään, jossa tutkimukset ja leikkauspäätös minun osaltani tehtiin. Tammikuusa olen nyt käynyt ravitsemussuunnittelijalla ja lääkärillä, joka päätti lähettää minut leikkaukseen Kuopioon. Edessä on tulevan maaliskuun aikana olevat tähystys ja ultra (sekä joku hengitys juttu, joka saada tehtyä jopa omalla paikkakunnalla). Sekä ravitsemussuunnittelija ja lääkäri olivat ihan ok, eli suhtautuminen oli hieno. Olen puhunut kaveripiirissäni leikkauksesta suhteellisen avoimesti, vaikka leikkauspäivä on vielä tulossa joskus...
Olen aina ollut sinut lihavuuteni kanssa, välillä laihtunut paljonkin ja toki silloin on helpompi olla! Kuka nyt ehdoin tahdoin haluaa itselleen kymmeniä kiloja kannettavakseen. Jospa jossain vaiheessa pystyisi nukkumaan vaikka selällään.
Rakastan vaatteita ja vaikka nytkin kaapit pursuavat yli, niin mietin kuinka paljon helpompi silloin on saada kaikkea ihanaa päälleen!
Huoli minulla on eniten juomisen kanssa, eli voiko vettä juoda tarpeeksi ja äkkiä? Olen aikamoinen vesiholisti (+light limsat). Lisäksi tuo nahan roikkuminen on toinen huoli.
Päivi

Big mama

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 27.01.2009

http://www.helenasuhonen.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uutena mukaan! Empty Vs: Uutena mukaan!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa