alkoholista?
3 posters
Sivu 1 / 1
alkoholista?
ravintoterapeutilta en koskaan saanut vastausta tähän kysymykseen..niin ajattelin kysyä niiltä joilla kokemusta asiasta..
elikkä kuinka pian leikkauksen jälkeen olette pystyneet/voineet/saaneet juoda alkoholia?
ja varsinkin haen takaa, että pystynkö enään juomaan lasillista tai kahta viiniä? tai sitten ihan kunnolla..
elikkä kuinka pian leikkauksen jälkeen olette pystyneet/voineet/saaneet juoda alkoholia?
ja varsinkin haen takaa, että pystynkö enään juomaan lasillista tai kahta viiniä? tai sitten ihan kunnolla..
BigMama- Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 36
Registration date : 09.10.2009
Vs: alkoholista?
Saamissani lapuissa oli että alkoholia harvoin, no mitä muutakaan...
Itse otin viikonlopun pikkujouluissa viiniä. Ei tullut mitään ongelmia, mutta tunnustellen mentiin. Kai se on kanssa ihmisestä kiinni miten pystyy juomaan.
Itse otin viikonlopun pikkujouluissa viiniä. Ei tullut mitään ongelmia, mutta tunnustellen mentiin. Kai se on kanssa ihmisestä kiinni miten pystyy juomaan.
papis73- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 51
Registration date : 01.01.2009
Alkukonsultaatiossani kysyin ihan suoraan että muuttaako leikkaus alkoholin ja lääkkeiden vaikutuksia (kuulostin varmaan joltain sekakäyttäjältä ) Vastaus oli että alkoholin vaikutus saattaa kasvaa, joten syytä on juoda varovaisesti. Ja tietty sokerillisia juomia ja olutta pitäisi välttää.
Tähän mennessä olen juonut punaviiniä (joka nykyään maistuu mun suussa ihan hirveältä) sekä vodka-vesi-drinkkejä, ja pienemmästä olen humaltunut. Johtuuko sitten vähemmästä syömisestä vai itse leikkauksesta, tiedä häntä.
Lääkkeiden suhteen minua kehotettiin kertomaan aina hoitavalle lääkärille että minut on leikattu, jotta hän osaisi ottaa asian huomioon. Liittyy varmaan siihen että onko lääkkeen tarkoitus imeytyä vatsassa ja onko se vatsaa ärsyttävää? Tarkemmin en tiedä.
Tähän mennessä olen juonut punaviiniä (joka nykyään maistuu mun suussa ihan hirveältä) sekä vodka-vesi-drinkkejä, ja pienemmästä olen humaltunut. Johtuuko sitten vähemmästä syömisestä vai itse leikkauksesta, tiedä häntä.
Lääkkeiden suhteen minua kehotettiin kertomaan aina hoitavalle lääkärille että minut on leikattu, jotta hän osaisi ottaa asian huomioon. Liittyy varmaan siihen että onko lääkkeen tarkoitus imeytyä vatsassa ja onko se vatsaa ärsyttävää? Tarkemmin en tiedä.
sörkänsalli- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 06.10.2009
kiitos papis ja sörkansalli...
vielä sellasta kysyisin, että kuinka kauan oli leikkauksesta kulunut kun ensimmäisen kerran kokeilitte alkoholia..olisi pikkujoulut viikonloppuna ystävien kanssa ja mietin että uskallanko vielä maistaa, leikkaushan oli 24.11, kiitos jo etukäteen
vielä sellasta kysyisin, että kuinka kauan oli leikkauksesta kulunut kun ensimmäisen kerran kokeilitte alkoholia..olisi pikkujoulut viikonloppuna ystävien kanssa ja mietin että uskallanko vielä maistaa, leikkaushan oli 24.11, kiitos jo etukäteen
Itse kokeilin 4 viikon kuluttua. En usko että ajalla nyt niin väliä on, mutta en kyllä todellakaan suosittelisi kokeilemaan eka kertaa pikkujouluissa, ellei ne ole todella pienet! Kokeile vaikka tänään yhtä lasillista viiniä tai yhtä vesitettyä paukkua että tiedät etukäteen mitä tapahtuu! Ettei mene vahingossa överiksi!
sörkänsalli- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 06.10.2009
Olen samaa mieltä, että kokeile itseksesi lasillinen ja katso mitä tapahtuu. Minulla ei tullut huono olo, mutta ehkä normaalia vähemmän join. Leikkauksesta oli kolme viikkoa. Mutta hauskaa pikkujoulua sinulle ja kerro miten sinä reagoit!
papis73- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 51
Registration date : 01.01.2009
heips..
oli oikein kivat pikkujoulut, ja pystyin juomaan, nopeammin nousi päähän ei tarvinnut niin paljon juoda. Mutta missään vaiheessa ei kuitenkaan tullut sellasta oloa, kun esim. veden juonnissa että alkaisi "tökkiä", elikkä ei ollut vaikeuksia juoda. Join ihan vodka-vesipaukkuja.
oli oikein kivat pikkujoulut, ja pystyin juomaan, nopeammin nousi päähän ei tarvinnut niin paljon juoda. Mutta missään vaiheessa ei kuitenkaan tullut sellasta oloa, kun esim. veden juonnissa että alkaisi "tökkiä", elikkä ei ollut vaikeuksia juoda. Join ihan vodka-vesipaukkuja.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa