Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Alkoholista asiaa

5 posters

Siirry alas

Alkoholista asiaa Empty Alkoholista asiaa

Viesti kirjoittaja suski76 Ti Heinä 10, 2012 11:04 pm

Heippa...

Eikös sen alkomahoolin pitänyt mennä normaalia noppeempaan pääähän Rolling Eyes

Olen aina ollut hyvä viina pää, vaikka normaalisti humalaan itseni olen juonutkin vain 3-4 kertaa vuodessa. Silloinkin n. 15-20 ravintolapaukkua, ennenkuin olen voinut sanoa olevani humalassa. Nyt minulla leikkauksesta aikaa reilut 3 kk. ja päätin kokeilla mieheni synttärijuhlissa juoda......sain juoduksi 5 ravintolapaukkua ja ainut mitä siitä seurasi..hirvittävä päänsärky. Ei mennyt päähän ei, vaan jäi juhlatkin puolitiehen, ETTÄ EI TÄMÄ LEIKKAUS AINA VAIKUTA ALKOHOLIN KÄYTTÖÖN Embarassed

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 47
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkoholista asiaa Empty Vs: Alkoholista asiaa

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Heinä 11, 2012 10:54 pm

Pitää muistaa juoda vettä joka toinen lasillinen ja syödäkin edelleen parin tunnin välein. Mulla ei aluksi ollut vaikutusta määrään, mutta sitten kun paino on pudonnut BMI 23:een niin en kyllä siedä samaa määrää kuin lihavana. Erityisesti kirkas viina ei sovi kun ei sisällä vettä. Kerran firman bileissä erehdyin työkavereiden tahtiin shoteillsa, ja siitä seurasi kamala känni, kun ei edes oksentamaan pysty liikaa juotua viinaa. Eli varovaisuutta suosittelen.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkoholista asiaa Empty Vs: Alkoholista asiaa

Viesti kirjoittaja Pallokala Pe Heinä 20, 2012 6:27 pm

Ja muistuttelen, että suositus olisi että 4 kk leikkauksesta ilman alkoholia jotta vatsan saumat eivät suotta ärtyile.. 5 drinkkiä on aika paljon.
Aikamoinen turnauskestävyys on 20 drinksua illassa :shock: . Ja kallistakin.
Miten mun juhlat ei mee juomattomuuden takia ikinä pilalle? Juhlasta tekee onnistuneen ihmiset, ohjelma, tunnelma (johon pääsee selvin päin mainiosti) ja hyvä ruoka kohtuudella.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkoholista asiaa Empty Vs: Alkoholista asiaa

Viesti kirjoittaja paksumaha Su Heinä 22, 2012 1:01 pm

Minä en ole huomannut eroa entiseen ja nykyiseen juopumiseen.

Olen tosin kohtuullistanut juomiseni jo aikaa sitten. Nykyisin pyrin ottanmaan vain työaikana affraid

Tarkoitan edustustilaisuuksia, ja niissäkin isännän roolissa pitää olla skarppina. Vapaa-aikaa en jaksa tuhlata juomiseen.

Olen yhtä typerä selvinpäin kuin juovuksissakin.
paksumaha
paksumaha

Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 65
Paikkakunta : Lappeenranta
Registration date : 09.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkoholista asiaa Empty Vs: Alkoholista asiaa

Viesti kirjoittaja tuulahdus Ti Heinä 24, 2012 12:44 am

Paksumaha, tai ilmeisesti ent. Paksumaha, tää oli kyl hyvin sanottu, että olen yhtä typerä selvinpäin kuin juovuksissakin. Tätä aion lainata, sitten kun tulee tilanne, että ois "pakko" juoda. Joskus tuntuu että kaveripiiri, vaikkei mitään teinejä enää ollakaan, melkein suuttuu, jos ei haluais ottaa mitään. Siis ilman, että on raskaana, imettää tai on lääkekuurilla. Nyt kun/jos pääsen leikkaukseen taidan kertoa totisena totena, etten saa juoda alkoholia sataan vuoteen...
tuulahdus
tuulahdus

Viestien lukumäärä : 86
Paikkakunta : Savo
Registration date : 16.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Alkoholista asiaa Empty Vs: Alkoholista asiaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa