Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkauksesta 5vuotta, terveiset matkaltani.

3 posters

Siirry alas

Leikkauksesta 5vuotta, terveiset matkaltani. Empty Leikkauksesta 5vuotta, terveiset matkaltani.

Viesti kirjoittaja lihava89 Su Tammi 07, 2018 2:09 am

Hei!
Tulipahan pitkästä aikaa eksyttyä takaisin palstalle. Mun ohitusleikkauksesta tuli joulukuussa 5 vuotta. Mut leikattiin yksityisellä puolella mutta pääsin kunnalliselle puolelle seurantaan muutama vuosi sitten kun hain vatsanahan poistoon (mikä tehtiinkin joulukuussa 2016) ja ennen leikkausta huomattiinkin että hemoglobiini huiteli 95 tiedoilla ja joitakin vitamiiniarvoja oli alle viitearvojen. 2 vuotta sitten oli eka rautatiputus ja gatroskopia. Mitään ei löytynyt ja hempparit nousi ja pääsin nahan poistoon. Nyt kontrollikäynnillä taas hempparit alle viitearvojen Sad viime vuoden ajan kärsinyt jatkuvasta närästyksestä. Joten 6.2 olisi taas gatroskopia edessä. Toivon että löytyisi syy tähän oloon mikä vaivannu vuoden päivät.

Mutta muuten tulokset ollut erinomaisia. Painoa tippunut noin 57kg. Paino tippunut 125 kilosta 68 kiloon. Ja välissä onki ollut yksi raskaus/synnytys ja silti paino pysynyt kurissa Smile Välillä sokerit heittelee että tulee rajuja laskuja ja nousuja.

Onko kellää muulla ollut vastaavia ongelmia?
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksesta 5vuotta, terveiset matkaltani. Empty Vs: Leikkauksesta 5vuotta, terveiset matkaltani.

Viesti kirjoittaja turska Su Tammi 07, 2018 3:58 pm

Moikka!

Minulla on myös useampi vuosi leikkauksesta ja piiitkästä aikaa palaisin kahlailemaan näitä palstoja. Minulla on myös ollut ongelmia raudan ja vitamiinien kanssa. B12 ja D-vitamiinit ovat olleet alakanttiin jo vuosia. Työterveyslääkärissä on suhtauduttu niihin melko nihkeästi. Väsymys on välillä melkoista, mutta jotenkin olen turtunut tässä vuosien varrella siihen ja unohtanut mistä se johtuu. Pitäisi varmaan hakeutua myös tuollaiseen rautapistoksiin. Nyt kun työterveyspalvelujs tarjoava taho on vaihtunut samaan firmaan, jossa leikattiin, niin voisi varmaan onnistuakin.

Sent from Topic'it App

turska

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 17.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksesta 5vuotta, terveiset matkaltani. Empty Vs: Leikkauksesta 5vuotta, terveiset matkaltani.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Tammi 28, 2018 4:05 pm

Täällä myös yksi rautaongelmainen! viimekeväänä mun rauta-arvot tipahti kans jonnekki 97 tienoille ja varastot tyhjinä. Rautatiputuksessa kävin ja gastrossa, mitään ei löytynyt.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkauksesta 5vuotta, terveiset matkaltani. Empty Vs: Leikkauksesta 5vuotta, terveiset matkaltani.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa