Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eneily ruoalla ja vatsakipu sekä ummetus

2 posters

Siirry alas

Eneily ruoalla ja vatsakipu sekä ummetus Empty Eneily ruoalla ja vatsakipu sekä ummetus

Viesti kirjoittaja hellu Pe Huhti 17, 2015 2:17 am

Olen ollut nyt kolme viikkoa Enellä ja vatsa toiminut erittäin laiskasti. Nyt viikonlopun jälkeen suoli teki ihan stopin ja kylki oikean kylkikaaren alta koko ajan kipeä. Tänään on ollut huono olo,päänsärkyä ja pala kurkussa.Onko kellään ollut eneilyn aikana samoja tuntemuksia. Mitä siis teen pitäisikö mennä lääkärille. Otin tänään vatsanpehmennys Laxoberonia josko se pehmittäisi suolen sisältöä. Vettä olen kyllä juonut ihan riittävästi.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily ruoalla ja vatsakipu sekä ummetus Empty Vs: Eneily ruoalla ja vatsakipu sekä ummetus

Viesti kirjoittaja Kimby Pe Huhti 17, 2015 3:17 am

Kun sisään laitettaan enää murto-osa entisestä määrästä päivässä on aivan selvää että se määrä mikä tulee ulos on ihan minimaalinen. Siis se ettei mitään tule ulos päiviin ei tarkoita automaattisesti sitä ettei vatsa toimisi. Muistaakseni paskalla tartti käydä suurinpiirtein kerran viikossa Eneilyn aikana.

Sittemin olen syönyt sekä Duphalac http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1292 että Agiocur http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=494 lääkkeitä vatsantoiminna edistämiseksi, koska syön muita lääkkeitä jotka sitä hidastavat. Nämä molemmat toimivat niin että keräävät ulosteeseen enemmän nestettä ja mun tietääkseni ainoat mitä voi syödä pidempään. Muut lääkket ovat vain hätätapauksia varten eikä niitä saa käyttää jatkuvasti. Agiocur on näistä täysin luomua sisältäen ispagulansiemeniä ja sen kuoria. Molempia saa apteekista. Huomaa että nämä lääkkeet vaikuttavat vasta päivien päästä, eli nämä eivät ole mitään hätäapuja, mutta susittelen kovasti niiden käyttöä jos tuntuu että uloste on kovaa.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily ruoalla ja vatsakipu sekä ummetus Empty Vs: Eneily ruoalla ja vatsakipu sekä ummetus

Viesti kirjoittaja hellu Pe Huhti 17, 2015 3:35 am

Oi Kiitos paljon tiedosta. Meillä tuota Aciokuuria onkin kun mies syö sitä säännöllisesti ettei divertikkelit tulehdu. Hän on hoikka kyllä muuten.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily ruoalla ja vatsakipu sekä ummetus Empty Vs: Eneily ruoalla ja vatsakipu sekä ummetus

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa