Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Moikka kaikki!

+5
hellu
trintilla
Tyyne
Leenu68
Sunnuntai
9 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ti Kesä 09, 2015 7:19 pm

Hyvä että käyt salissa,mä otan ensiviikolla homma eteen,menen uimaan.Mies on kuin mies :)ei ylimääräisiä kommenttia, koska hän sanoi että ei halua liian paljon minun paino juttuja puhua, koska aikaisemmin oli see mulle tosi vaikea.Että en tiedä mitä voi sanoa ja mitä en ;)Mutta kerron nyt avoimesti hänelle oman painon laskusta ja jos hän kysy jotain niin ei hävetä vastaa hänelle.Itsevarmuus on tullut takaisin ja kyllä parisuhde on parempi kuin aiemmin, syytäisin oma ulkonäköä jos oli ongelmia jne (ihan tyhmä juttu kuin nyt ajatella ) Kyllä välillä kerro että hyvin on laskenut painoa.Mutta anoppi komentoi koko ajan kun nähään,että voi että kuin hienosti sun dieetti toimi😇 ,niin hyvä näköinen jne (hän ei tiedä leikkauksesta mitään).mutta terveys on niiiiiiin hyvä ei yhtään kipua, päässä, jaloissa, sydämessä ei ollenkaan.Olisin kuin uudestaan syntynyt ja tää on kaiken tärkeä!

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ti Kesä 09, 2015 7:23 pm

Sanoi vielä että kohta olen kuin pikku nappi 😀😀

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne Ke Kesä 10, 2015 12:25 am

Kuulostaa tosi hyvältä Very Happy . Kyllä tämä leikkaus ainakin tähän mennessä on ollut hintansa arvoinen vai mitä? Toivotaan, että mitään komplikaatioita ei jälkeenpäin tule mutta se on sitten sen ajan murhe. Nautitaan nyt uudesta elämästämme täysillä Very Happy . Olet vielä niin nuori, että painosi putoaa varmaan jatkossakin todella nopeasti, se on kaksinumeroinen luku hyvin pian Very Happy . Hyvää jatkoa ja kesää!

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ke Kesä 10, 2015 4:01 am

Kiitoksia Smile Kyllä ensimmäiset pari viikkoa olin tätä mieltä että miksi mä tein sen, mutta nyt on vaan hyvä mieli. Mitä ajattelet kesällä tehdä? Smile

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne La Kesä 20, 2015 1:29 am

Heippa Sunnuntai,

mitään erityisiä kesäsuunnitelmia ei ole, kesälomani on elokuussa, toivottavasti silloin on kunnon kesäilmat Very Happy . On huomattavasti hienompi odotella helteitä kun painoa on paljon vähemmän Very Happy .
Laboratoriokokeet tehdään ensi viikolla, sitten nähdään onko mitään vitamiinipuutoksia. Aika paljon on väsyttänyt ja olo ollut voimaton mutta muuten kaikki hyvin.
Hyvää juhannusta, toivottavasti huomenna on kaunis ilma!

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Pe Kesä 26, 2015 3:47 pm

Loppujenlopuksi pääsen taas tänne sivulle. Niikuin yritin tuli joku viesti eteen että puhelimessa on virus jne...Tällä sivulla oli varmasti joku vikaa.
Tyyne ei oo mikään kesäsäät vieläkin Smile pitä kerätä raha ja mennä johonkin missä on aurinkoa;) :p
27.6 saa 2 kk leikauksesta ja painoa tippunut 116.9 eli yli 20 kg ja tää on hyvä Smile

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne La Kesä 27, 2015 1:23 am

Moi, sulta on todellakin tippunut painoa ihan mahtavasti. Ei taida vanhat housut enää pysyä jalassa Very Happy . Hyvin näyttää sulla menevän, onnea Smile .

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai La Kesä 27, 2015 4:28 am

Joo mene vauhdilla olen tosi tyydyväinen.Mutta miten sinulla mene, kaikki hyvin? Smile

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne La Kesä 27, 2015 4:03 pm

Muuten kaikki hienosti mutta väsymys ja voimaton olo vaivaa. Olin keskiviikkona verikokeissa ja toivottavasti niistä selviää onko kenties jostain vitamiinipuutoksesta kyse. Saattaa tietenkin olla kyse vaan painon putoamisesta ja vähäisestä ravinnon saannista. Painon putoamiseen olen minäkin todella tyytyväinen Smile .

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja pajunkissa La Kesä 27, 2015 6:30 pm

Onnea sunnuntai hyvästä pudotuksesta. Tyyne voin kertoa että tuskinpa labroista mitään löytyy...minulla ja monilla muilla myös selittämätöntä voimattomuutta ja väsymystä. Odotin oikein että 3kk leikkauksesta labroissa olisi jotain häikkää mikä kertoisi väsymykseni mutta ei..kaikki arvot täydellisiä..ylärajoja hipovia. Täytyy vaan niellä tämä olo ja koittaa jaksaa. .harmittaa vaan pirusti kun väsyn niin helpolla ja koko keho menee voimattomaksi..olin energisempi 120kg voitteko uskoa!!! Nyt on myös alkanut hiusten lähtö ja kruununi näyttää kuin liiskaantuneelta rätiltä. Anteeksi tämä valitus mutta vertaistukea täältä haen,sitä kun ei hus tarjoa...ei puhettakaan että lääkäri olisi kysynyt mitä minulle kuuluu tai miten voin. Luki vaan labrat ja sanoi että kaikki ok ja seuraavat ja viimeiset sitten helmikuussa 2016. Olin hyvin pettynyt ja vihainen tuon käynnin jälkeen jota niin olin odottanut. Ravinnon saantini on kohdillaan,syön kaikkea ja monipuolisesti myös määrät ovat riittävät,liikun ja nukun mutta väsymys senkun vaivaa...sellainen kumma voimattomuus. Alan pikkuhiljaa uskoa että vuosikin voi kuulemma mennä tähän...ja pudotettavaa vielä olisi 8kg.

pajunkissa

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 10.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 3 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa