Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Moikka kaikki!

+5
hellu
trintilla
Tyyne
Leenu68
Sunnuntai
9 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ti Huhti 28, 2015 1:29 pm

Kiitoksia Tyyne!Lääkäri kävi puhumassa että kaikki meni hyvin ja ravitsemusterapeutti tule käymään.Mietin että huomenna voisin mennä kotiin, jos ei ole kipua.Jos on,niin levään täällä rauhassa. 37.3 kuumetta ja verenpaine 83/140 muuten olo hyvä!

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Huhti 28, 2015 9:11 pm

Hyvä, että voit niin hyvin, että mietit jo kotiin lähtöä. Mutta älä pidä mitään kiirettä jos hiukankin tuntuu epävarmalta olo. Siellä on kuitenkin ammattilaiset lähellä jos apua tarvit. Oletko saanut jo syötyä jotain? Tsemppiä, nyt ei tarvitse enää jännitää leikkausta Very Happy .

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ti Huhti 28, 2015 9:35 pm

Vettä, mehua ja jotain jugurttijuoma.Enää ei jännää mutta nyt mietin että pärjänko uuden elämän muutoksissa. Voi että☺Kauanko sulla oli vatsakipua leikkaukseen jälkeen?

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Huhti 28, 2015 9:55 pm

Rehellisesti sanottuna olin todella kipeä leikkauspäivän (leikattiin aamulla) ja sen seuraavan päivän mutta sen jälkeen olo parani todella nopeasti. Pyydä vaan riittävästi kipulääkettä! Kyllä alussa sai tukea vatsaa käsillä kävellessä. Jos sun pitää esim. yskiä niin tue vatsaa tyynyllä, samoin kun lepäät kyljelläsi asettele tyyny tukemaan vatsaa, auttaa!
Koita kestää vielä vähän aikaa, pian helpottaa!
Minut leikattiin keskiviikkona aamulla ja jo sunnuntaina olin Tallinnassa ostoksilla Sadamarketissa Laughing .

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne Ti Huhti 28, 2015 10:06 pm

Niin ja pärjäät aivan varmasti uuden elämäsi muutoksissa! Olet vielä nuori, sulla varmasti ihokin palautuu hyvin laihtumisen myötä. Nauti vaan siitä, että nyt aivan varmasti tulet pudottamaan painoa nopeasti.

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne To Huhti 30, 2015 11:03 am

Onko kaikki hyvin? Ymmärrän kyllä, että et jaksa koko aikaa täällä foorumissa "roikkua" mutta alkoi huolestuttamaan. Kirjoittele kun jaksat Smile .

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai To Huhti 30, 2015 2:00 pm

Moi,joo kaikki hyvin.Pikku masennus mulla nyt,miten toi syöminen ja juominen onnistu.En ole ollut pahoinvointi mutta vähä mene mehua ja vettä(noin 0,5l).Jos juon tule vatsakipua.Juon kerralla paljon tai en....en tiedä?.Kuinka pitkä aika vatsakipua vaivaa?Viiko tai 2?Miten ja mitä itse pystyt syömään ja juomaan (määrä)? Smile

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai To Huhti 30, 2015 2:50 pm

*Leikkausjälkeen masennus* mulla varmasti:( en tiedä miksi kyllä, kui kaikki meni hyvin ja kotona hyvä olla.

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne To Huhti 30, 2015 8:06 pm

Moi Sunnuntai,

se masennus leikkauksen jälkeen on ilmeisesti aika yleinen. Koin itse saman; olo oli jotenkin "tyhjä". Mutta kai se johtuu siitä, että on niin pitkään stressannut ja pelännytkin leikkausta.

Jos ei vatsakipu mene ohi niin mene lääkäriin, ehdottomasti! Juo ja syö pieniä määriä ja todella hitaasti. Aloin itsekin olla huolissani kun lähes joka päivä oli vatsa kipeä kunnes ymmärsin, että sain vatsakivun monivitamiintabletista. Olisko sulla kenties joku lääke/vitamiini joka ei sovi?

Kokeile vaikka piimää/kefiiriä, sen pitäisi rahoittaa vatsaa.

Koita kestää, Sunnuntai, olosi paranee kyllä sekä fyysisesti että psyykkisesti pian. Mutta muista olla itsellesi armollinen äläkä vaadi itseltäsi liikoja näin pian leikkauksen jälkeen!


Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Toukokuu 03, 2015 10:59 pm

Moi Sunnuntai,

onko olo yhtään parantunut? Vieläkö vatsa on kipeä? Saatko syötyä? Onko mieliala yhtään kohentunut? Kirjoittele vähän mitä sulle kuuluu!

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ma Toukokuu 04, 2015 5:46 pm

Moi Tyyne! 🌷
Joo olo on parantunut paljon paljon!Joka päivä olo paranee.Kipua ei ole enää, lauantaina olivat viimeiset kivut,sunnuntaina ei pitänyt ottaa yhtään kipulääketä.Nyt on toinen ongelma, 7 päivän aikana olen kerran käynyt vessassa nr 2 :s vatsa ummessa.Olo on muuten hyvä.Koko perhe oli viikonloppuna kotona ja miehestä on tosi paljon apua ja tukea henkisesti Smile Pystyn syömään hyvin ja vesi maistuu paremmalta.Paino sairaalassa oli 138 kg jotain ja tänään aamulla 129 kg.Ite ei huomaa painon laskusta mutta mies on sanoinut että naamasta kyllä huoma muutoksia.Maha murisee hassulta välillä Smile Haavat ovat tosi siistiä.Pikkuhiljaa oppiin uutta elämä elämään Smile Mitä sulle kuuluu ja mulla on tosi hyvä mieli että kysyt miten mulla mennyt! Kerro myös miten olet tottunut uuden elämän!

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne Ma Toukokuu 04, 2015 9:36 pm

Moi Sunnuntai,
onpa kiva kuulla, että voit hyvin Very Happy . Aloin tosiaankin olla huolissani kun sinusta ei kuulunut muutamaan päivään mitään. Sulla on tippunut paino tosi paljon; melkein 10 kg, totta kai sen toinen huomaa. Mutta se on totta, että itse sitä ei tahdo huomata.
Käy apteekista hakemassa lääkettä ummetukseesi mutta kerro siellä, että olet ollut lihavuusleikkauksessa, nimittäin kaikki ummetuslääkkeet eivät meille sovi.
Olet vielä niin nuori, että sulla paino varmasti tippuu nopeasti ja ihokin on vielä joustavaa, ei jää sitä roikkuvaa nahkaa niin paljon kun meillä vanhemmilla.

Mulle kuuluu pelkästään hyvää. Saan syötyä hyvin ja jaksan huomattavasti paremmin kuin heti leikkauksen jälkeen. Olen nyt syönyt muutaman päivän sen 1000 kcal / päivä. Sama juttu mulla, että ummetuksesta kärsin mutta se on todennäköisesti sama juttu meillä kaikilla leikatuilla niin kauan kun kuitua ei saa tarpeeksi. Ja mikä tärkeintä; en kadu tippaakaan leikkausta Very Happy .

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja hellu Ti Toukokuu 05, 2015 1:43 am

Hyvä Sunnuntai että olisi on parantunut. Luin palstaasi kun olen vastavähän aikaa täällä foorumilla ollut. Olen päivä päivältä varmempi omaltakin kohdalta että leikkaus on nyt viimein parasta mitä minulle tän lihomisen ja painon suhteen on tehtävä. Ikää alkaa oleen ja jos loppuelämän saisi olla normipainoinen. Ikuinen lihavuuden kanssa kamppailu saa riittää. Mulla on myös oma palsta täällä foorumilla josta voit lukea tarinaani kohti leikkausta. Hyvää jatkoa toivottelen sinulle.😊

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Toukokuu 06, 2015 3:15 pm

Ihana kuulla Sunnuntai, että olosi on kohentunut flower Kerrohan kuulumisiasi aina kun jaksat. Vointeja!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai La Toukokuu 09, 2015 2:45 am

Tyyne on mullakin tommonen fiilis että ei kadu leikkausta;) Kiitoksia hellu ja Annniina olen myös seurannut teidän tarinoita. Smile
Kirjoitan jos on enemmän puhua.Täällä hetkellä vaan kotona ja mitä muuta.138 kg oli painoa sairaalassa tänään aamulla 128,7.Pikkuhiljaa lähtee.

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne La Toukokuu 09, 2015 12:20 pm

Hienoa, että olet jo hyvässä kunnossa ja iloisin, toiveikkan mielin Very Happy . Painosi tulee tippumaan nyt alussa tosi nopeasti, olet nyt jo laihtunut todella paljon Very Happy . Tsemppiä matkaan kohti uutta, hoikkaa elämää Very Happy .

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai La Toukokuu 09, 2015 2:10 pm

Kiitos Tyyne,en malta odottaa enää kun voi mennä vaatekauppa ja ostaa vaateitta mistä pidän; ) Tai sitten istua kahvilassa ja syötä jotain herkkua ilma että pitää hävetä,että ihmiset mieti jotain mitä tää läski nyt herkutele siellä Very Happy (tää on mun oma mielipide varma asiasta)

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Toukokuu 10, 2015 12:28 am

Ymmärrän kyllä hyvin mitä tarkoitat Smile . Nuorena tuollaiset asiat ovat tärkeämpiä kun näin vanhempana, itselleni merkkaavat eniten terveys, hyvä olo kehossani. Eikä tietenkään tuo ulkonäön koheneminenkaan haitaksi ole Laughing .
No, sulla nuo "läski" ajat ovat kohta mennyttä elämää ja voit alkaa hankkia uutta vaatevarastoa.
Kyllä hoikistuminen mieltä piristää aivan varmasti. Toivon sulle, Sunnuntai, kaikkea hyvää matkallasi uuteen elämään, se on jo alkanut Very Happy .

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ma Toukokuu 11, 2015 12:17 am

Joo just niin. Mulla myös on terveyden tilanne todella tärkeä,sitten ulkonäköä ja muut jutut.Smile

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ma Toukokuu 11, 2015 12:19 am

Ihana olisi vuoden päästä katsella vanhoja valokuvia 😀

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja oravanpyörä Ma Toukokuu 11, 2015 3:51 am

flower Moi, tietääkö kukaan miten pääsen sinne Facebookin ryhmään ?

oravanpyörä

Viestien lukumäärä : 19
Paikkakunta : turku
Registration date : 07.10.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ma Toukokuu 11, 2015 2:13 pm

Moi, en tiedä 😇

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne To Toukokuu 28, 2015 9:14 pm

Moi Sunnuntai,

mitä sulle kuuluu? Onko elämä uudella pikkuvatsalla lähtenyt hyvin käyntiin?

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sunnuntai Ma Kesä 08, 2015 2:20 pm

Moi moi Smile Joo kyllä on,painoa laske ja kaikki hyvin.Mitä itelleni kuuluu? Paljonko painoa laskenut?
Mulla 138 kg jotain leikkauspäivällä ja tänään 121.4 kg

Sunnuntai

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 11.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Tyyne Ma Kesä 08, 2015 9:20 pm

Mahtava painonpudotus sulla, äkkiä on painosi tippunut Very Happy . Mä pudotin painoa jo ennen leikkausta, joten leikkauksen jälkeinen painonpudotukseni on n. 10 kg. Olen erittäin tyytyväinen! Olo on muutenkin ollut hyvä, ja mieliala kohoaa sen mukaan kun paino putoaa Very Happy . Olen aloittanut kuntosaliharjoittelun ja aion mennä kokeilemaan kanootilla melomista:) . Kyllä nyt on jo paljon aktiivisempi ja elämäniloisempi kuin ennen leikkausta.
Mitä miehesi on mieltä painonpudotuksestasi? Ollut varmaan aika ihmeissään kun vaimo kutistuu silmissä?

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Moikka kaikki! - Sivu 2 Empty Vs: Moikka kaikki!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa