Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

+6
HyeeNa!
BLOCCO
Vesinokkaeläin
tuidetuinen
HelmiNainen
Lellukka
10 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja Leenu68 Su Helmi 08, 2015 4:05 pm

Viimeinen odotuspäivä menossa ja olisi kyllä äärettömän huonoa tuuria jos nyt yskä tai kuume iskisi.
Laitan viestiä kun olen leikkauksen jälkeen kotona.
Sinulle paljon voimia viimeisiin päiviin ja jaetaan kokemuksia leikkurin jälkeen Smile
Leenu68
Leenu68

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 56
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja Valopää Su Helmi 08, 2015 5:13 pm

Leenu68! Onnea ja tsemppiä leikkaukseen Very Happy Minulla oli 4 kk sitten.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja Leenu68 Su Helmi 08, 2015 7:44 pm

Kiitos Valopää. Pikkuisen alkaa jo jänskättämään. Mietin just että huomenna tähän aikaan se on jo ohitse. Minun oltava sairaalassa 7.30.
Leenu68
Leenu68

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 56
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja tuidetuinen Pe Helmi 13, 2015 11:44 pm

No nyt on minullakin leikkaus onnellisesti takana.Tänään kotiuduin ja olo on ihan hyvä.Kaikki meni muuten loistavasti,mutta minulle ei voitukaan tehdä ohitusleikkausta vaan sleeve,koska oli vanhasta alavatsaleikkauksesta niin paljon kiinnikkeitä.Leikkaus itsessään meni hyvin ja pahimmat kivut olivatkin sitten vain heräämössä ja niihin sekä pahoinvointiiin sai kyllä heti hyvät lääkkeet,ei tarvinnut kärsiä.Ja osastolla ollessa ei pahoja kipuja enää ollutkaan ja myös siellä pidettiin hyvää huolta ettei kivuista sielläkään tarvitse kärsiä.
Nyt sitten on vaan tuo syömisen opettelu edessä,mutta eiköhän sekin siitä ala toimimaan kun kotona pääsee omaan rytmiinsä.
Kaikille leikkaukseen meneville paljon tsemppiä ja ei kannata turhaan jännittää sunny .Miten teillä muilla on leikkaukset sujunut ketkä olitte nyt lähiaikoina?
tuidetuinen
tuidetuinen

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 16.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja Leenu68 La Helmi 14, 2015 5:38 pm

Hienoa että leikkaus sujui hyvin vaikka leikkaus muuttuikin Sleeveksi. Mutta samat lopputulokset näillä molemilla varmasti on ja kummallakin omat hyvät ja huonot puolensa.
Syöminen on opettelua ja varsinkin se että tulee myös juotua tarpeeksi. Vatsa ei ole toiminut kunnolla leikkauksen jälkeen, täytynee ostaa peräruiske jota minulle ainakin suositeltiin jos alkaa tuntumaan pahalta.

Tsemppiä harjoitteluun ja ollaan yhteyksissä
Leenu68
Leenu68

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 56
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Helmi 15, 2015 8:15 am

Voi harmin paikka niitä kiinnikkeitä, mutta tietysti hyvä että leikkaus tehtiin ja se on nyt takanapäin ja olet toipumassa hyvin.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja tuidetuinen Su Helmi 15, 2015 6:16 pm

Joo,olin kyllä aluksi aika pettynytkin,mutta nyt jo aivan toiveikkaalla mielellä kun olen lukenut muitten sleeve-leikattujen juttuja,niin yhtä hyvät mahdollisuudet näinkin on laihtua... cheers .Ja onnellinen olen siitä että kaikki meni hyvin kuitenkin.
tuidetuinen
tuidetuinen

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 16.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja Lellukka Su Helmi 15, 2015 7:55 pm

Hienoa tuidetuinen, itselläni sleeveleikkaus edessäpäin ja mielenkiinnolla jään seuraamaan sun edistystä Smile

Olen paljon lukenut sleeveleikkauksesta ja se on lukemani perusteella saavuttamassa mm. usassa ja muualla euroopassa suurempaa suosiota kuin gastrick bypass, leikkauksesta toipumisen ja helppouden takia.

Olen myös lukenut ja kuunnellut youtubessa monen sleevatun kahden kolmen ja viiden vuoden jälkeisiä kokemuksia leikkauksen jälkeen, ja ne muutamat joiden paino oli noussut alkutekijöihinsä sleeveleikkauksen jälkeen olivat itse pilanneet kaiken syömällä väärin ja istumalla sohvalla päivät pitkät. He jopa myönsivät sen, paasattuaan ensiksi pitkään siitä kuinka sleeve ei ole hyvä leikkaus koska sen jälkeen voikin näköjään lihoa takaisin.

Mutta kaikki ne lukemattomat loput kokemukset ko. leikkauksesta mitä luin olivat pelkästään positiivisia.
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja Miumau Su Helmi 15, 2015 8:19 pm

Onnea ja aurinkoa onnistuneen leikkauksen johdosta! On ne kirurgit näppäriä kun osaavat vauhdista vaihtaa sopivaan leikkaustapaan  cat
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja tuidetuinen Su Helmi 15, 2015 9:19 pm

Niimpä Lellukka,eiköhän leikkaustavasta riippumatta kaikki ole kuitenkin eniten itsestä kiinni,leikkaus on meille vain työkalu,joka mahdollistaa helpommin päästä itselleen hyvään painoon Smile Smile .Mun pitää kanssa alkaa lukemaan tästä sleevestä,kun melkein vuoden olen tutkaillut vain ohitusleikkauksia,kun luulin itselleni sen tehtävän...
Ja Miumau,kiitos ja taitavia ovat kirurgit kyllä,minulla oli jo vajaa viikko ennen leikkausta(esikäynnillä) tieto siitä että JOS vanha alavatsaleikkaukseni on tehnyt paljon kiinnikkeitä,niin sitten tehdään sleeve,ja onneksi ainakin se pystyttiin tekemään,olen ihan tyytyväinen.Ja loppuviimeinhän tulokset näkynee sitten vuoden -parin vuoden jälkeen ja vielä siitäkin eteenpäin lopulliset tulokset.
tuidetuinen
tuidetuinen

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 16.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja tuidetuinen Su Maalis 01, 2015 11:26 pm

Smile Ens viikolla tulee 3 viikkoa täyteen leikkauksesta,ja mulla on vallan hyvä olo.Ei oikeestaan sairaalan jälkeen ole oikeastaan mitään kipuja ollutkaan.Varovasti olen tota syömistä alkanut harjoittelemaan ja hyvin sekin tuntuu sujuvan,kun vaan muistaa tarpeeksi usein syödä ja HITAASTI.
Eli kaikille leikkausta vielä odottaville haluan sanoa ettei kannata jännittää (toki kaikki on niin yksilöllistä),eikä ainakaan pelätä.
Mulla ei ole ainakaan vielä mitään dumping-oireita ollut...Tuleeko niitä edes meille sleeve-leikatuille?? Kertokaapa te aiemmin sleeve leikatut...
Varovastihan tietysti olen vielä syönytkin,enkä juuri mitään oikein makeeta.
Leenu69,kuika sinä olet voinut leikkauksen jälkeen ja kuinka syöminen ym. on alkanut sujumaan?
Tsemppiä kaikille ja kohti kevättä mennään sunny
tuidetuinen
tuidetuinen

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 16.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 03, 2015 2:06 am

Hei Tuidetuinen, kuinka sinulla sujuu? Mukavaa kesän odotusta Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa - Sivu 2 Empty Vs: Helmikuun 11. pvä leikkaus Taysissa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa