Painonpudotus pysähtyi AARRRGGGGG ...
+2
muotovalio
Tosi-iso
6 posters
Painonpudotus pysähtyi AARRRGGGGG ...
5kk sitten tehtiin gastric by-pass leikkaus Peijaksessa. Kaikki meni odotettua paremmin. Lähtötilanne oli 140kg. Ennen leikkausta paino tippui 7kg. Leikkauksen jälkeen paino tippunut 21kg. Nyt en tiedä mikä vikana. Paino ei ole viimeisen 4-viikon aikana tippunut yhtään ja tuntuu että vatsalaukku venynyt lähes entisiin mittoihin, ei nyt ihan mutta tuplaantunut mitä se oli heti leikkauksen jälkeen. Mäkkärin paneroitu kanasalaatti menee nyt jo kokonaan . Onko tietoo että miten nopeasti jengi laihtuu leikkauksen jälkeen vai vaatiiko tämäkin vuosien ponnistelua?
Se täytyy myöntää ettei nälän tunnetta ole enää ollut. Vaalea leipä, eikä limut enää tipu alas olleskaan ja niistä tulee niin älyttömän huono olo. Sama juustosta ja maksamakkarasta.
Painon pysähtyminen harmittaa.
Se täytyy myöntää ettei nälän tunnetta ole enää ollut. Vaalea leipä, eikä limut enää tipu alas olleskaan ja niistä tulee niin älyttömän huono olo. Sama juustosta ja maksamakkarasta.
Painon pysähtyminen harmittaa.
Tosi-iso- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 10.09.2009
Vs: Painonpudotus pysähtyi AARRRGGGGG ...
Painon tippuminen on hyvin yksilöllistä ja ihmiset laihtuvat eri tahtiin. Kyllä se leikkauksenkin jälkeen vaatii pitkäjänteistä ruokavalion noudattamista ja raakaa työtä vuosien ajan että paino tippuu. Tutkimusten mukaan ihannepainoon laihtumiseen leikkauksenkin jälkeen menee noin 2 vuotta, lähtöpainosta riippumatta.
Paneroitu kanasalaatti? Ruokavalion tarkistus ehkä paikallaan? Toisaalta syöthän tarpeeksi? Olen huomannut itse että niinä viikkoina kun syön vähemmän paino tippuu hyvin vähän jos ollenkaan. Liikunnan määrä?
Eli vanha hyvä syö vähemmän kuin kulutat mutta syö tarpeeksi että perusaineenvaihdunta ei hyydy -sääntö pitää kutinsa leikkauksen jälkeenkin. Ja kuten aina laihtuessa, välillä tulee vain niitä viikkoja kun paino ei tipu.
Paneroitu kanasalaatti? Ruokavalion tarkistus ehkä paikallaan? Toisaalta syöthän tarpeeksi? Olen huomannut itse että niinä viikkoina kun syön vähemmän paino tippuu hyvin vähän jos ollenkaan. Liikunnan määrä?
Eli vanha hyvä syö vähemmän kuin kulutat mutta syö tarpeeksi että perusaineenvaihdunta ei hyydy -sääntö pitää kutinsa leikkauksen jälkeenkin. Ja kuten aina laihtuessa, välillä tulee vain niitä viikkoja kun paino ei tipu.
muotovalio- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 05.08.2009
Hyvä fiilis
Vuosi sitten en löytänyt sopivaa takkia (XXXL) mikä olisi mennyt mahan kohdalta kiinni.
Viime lauantaina kävin sovittelemassa takkia ja kas kummaa XXL istui jo sopivasti ja meni hyvin kiinnikin.
Tästä tuli aika hyvä fiilis.
15v vanhat farkut olen ottanut jo takaisin käyttöön kun uudemmat ei pysy millään jalassa.
Viime lauantaina kävin sovittelemassa takkia ja kas kummaa XXL istui jo sopivasti ja meni hyvin kiinnikin.
Tästä tuli aika hyvä fiilis.
15v vanhat farkut olen ottanut jo takaisin käyttöön kun uudemmat ei pysy millään jalassa.
on se vaan ihana tunne kun vaatteet kokoa tai kokoja pienempiä,
onnea!!!
onnea!!!
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Moi Tosi Iso,
Kyllä se kroppa välillä teettää ongelmia vaikka kuinka seurais tarkasti suuhunpantaviaan. Paino junnaa paikallaan tai saattaa jopa hiukan nousta vaikkei lipsuisi ruoan määrästä. Mäkkärin salaatti kuulostaa musta melko isolta annokselta. Mulla menis sellasen syöntiin nykytilanteessa varmaan koko päivä ja vois silti tiukkaa tehdä, tosin mä oon vielä neste/veliajalla melkein kuukauden.
Tsemppiä pudotushankkeeseen!
Kyllä se kroppa välillä teettää ongelmia vaikka kuinka seurais tarkasti suuhunpantaviaan. Paino junnaa paikallaan tai saattaa jopa hiukan nousta vaikkei lipsuisi ruoan määrästä. Mäkkärin salaatti kuulostaa musta melko isolta annokselta. Mulla menis sellasen syöntiin nykytilanteessa varmaan koko päivä ja vois silti tiukkaa tehdä, tosin mä oon vielä neste/veliajalla melkein kuukauden.
Tsemppiä pudotushankkeeseen!
Norsu- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008
Heippa Norsu!
Kuinkas leikkaus sujui,kuinka voit?Toivottavasti loistavasti.
Sain itse tänään ajan kirurgille Peijakseen,jotta peräs tullaan jo kovaa kyytiä.
Onnea vellinlitkimiseen,hih
Kuinkas leikkaus sujui,kuinka voit?Toivottavasti loistavasti.
Sain itse tänään ajan kirurgille Peijakseen,jotta peräs tullaan jo kovaa kyytiä.
Onnea vellinlitkimiseen,hih
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
Pieni muutos tapahtunut
Pientä kehitystä tapahtunut. Paino on 111kg, eli 29kg tippunut. Kokeilin Thaimaan reissulta -95 ostamaani mittatakkia päälleni, nyt viikonloppuna ja kas kummaa, takki oli niin kuin tehty nykyisille mitoilleni. Istu päälleni tosi hyvin.
Kiitti Sannikki kysymästä...
Täällä tervehtyminen on hyvällä mallilla, mutta paljon on uutta opittavaa ja kroppa rankaisee tehdyisä virheistä lähestulkoon heti. No yleensä samaa virhettä ei tuu tehtyä kuin kerran.
Kävelykin sujuu ja oon nyt päivittäin ollu puoli viiva yhden kilometrin menossa. Tosin useammassa erässä. Ja painokin on lähtenyt taas alamäkeen pysähdyttyään leikkuria ennen...
Täällä tervehtyminen on hyvällä mallilla, mutta paljon on uutta opittavaa ja kroppa rankaisee tehdyisä virheistä lähestulkoon heti. No yleensä samaa virhettä ei tuu tehtyä kuin kerran.
Kävelykin sujuu ja oon nyt päivittäin ollu puoli viiva yhden kilometrin menossa. Tosin useammassa erässä. Ja painokin on lähtenyt taas alamäkeen pysähdyttyään leikkuria ennen...
Norsu- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008
heippa!
Itse olen huomenna menossa kirurgin ja ravintoterapeutin vastaanotolle .tähystyksessä löytyi tuo helikop. ja nyt syön antibiootteja,toivottavasti häätö onnistuu,nimittäin aika rankat on lääkkeet kun kielikin on niin kipeä,ihan kuin olis palanut.Onneksi tänään oli viimeinen päivä,ei tarvitse enää niellä niitä isoja pillereitä.
peijakseen olen menossa ja Norsu kiitos tärkeistä tiedoista leikkaukseen liittyen ja kiva kun jaksat jo noin hyvin.Kaikille muillekkin vastaleikatuille paljon terkkusii ja voimia toipumiseen.
Itse olen huomenna menossa kirurgin ja ravintoterapeutin vastaanotolle .tähystyksessä löytyi tuo helikop. ja nyt syön antibiootteja,toivottavasti häätö onnistuu,nimittäin aika rankat on lääkkeet kun kielikin on niin kipeä,ihan kuin olis palanut.Onneksi tänään oli viimeinen päivä,ei tarvitse enää niellä niitä isoja pillereitä.
peijakseen olen menossa ja Norsu kiitos tärkeistä tiedoista leikkaukseen liittyen ja kiva kun jaksat jo noin hyvin.Kaikille muillekkin vastaleikatuille paljon terkkusii ja voimia toipumiseen.
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
PYSÄHTYI MULLAKIN
Mulla painon pudotus pysähtelee kuukautisten aikaan sekä aina viikoksi tai kahdeksi noin 10kg välein.. nyt siis lähes -20kg ja paino ollut paikallaan 1 ½ viikkoa. Aina se ottaa pattiin ja vähän pelästyttääkin. Yleensä mulla pysähtyy paino silloin ku iho alkaa vetäytyy. Sekin harmittaa kun vaaka näytää aina vaan vähemmän mutta kroppa ei seuraa perässä samaa tahtia.
Syö vain monipuolisesti (tai ainakin yritä ), itsellä liikunta hieman lisäsi vauhtia muttei merkittävästi. Minullakin menee reilusti isompia annoksia kuin leikkauksen jälkeen. Osaksi tämä johtuu siitä että syön hitaammin jolloin ruoka kerkiää lähteä vatsasta jo eteenpäin eli tilaa tulee lisää. Eli nyt täytyy olla tarkkana. Mielihalut ovat kadonneet samoin nälkä ja lääkäri käskikin viimeksi syödä enemmän. mutta täytyy olla tarkkana mitä sitten syö....
Tsemppiä sulle, kyllä se alas taas lähtee. Vartalo vaoin tarttee tasaustauon.
Syö vain monipuolisesti (tai ainakin yritä ), itsellä liikunta hieman lisäsi vauhtia muttei merkittävästi. Minullakin menee reilusti isompia annoksia kuin leikkauksen jälkeen. Osaksi tämä johtuu siitä että syön hitaammin jolloin ruoka kerkiää lähteä vatsasta jo eteenpäin eli tilaa tulee lisää. Eli nyt täytyy olla tarkkana. Mielihalut ovat kadonneet samoin nälkä ja lääkäri käskikin viimeksi syödä enemmän. mutta täytyy olla tarkkana mitä sitten syö....
Tsemppiä sulle, kyllä se alas taas lähtee. Vartalo vaoin tarttee tasaustauon.
wiccan- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 42
Registration date : 14.06.2009
Similar topics
» painonpudotus leikkauksta ennen
» Painonpudotus ennen leikkausta?
» MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?
» Painonpudotus ennen leikkausta?
» MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa