Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MatamiMimmi esittäytyy

+15
Leenu68
tonniKEIJU88
Mella67
Valopää
hansu
punatukka
Mievaan
Eija-Stiina
chrissy
Helmiäinen
apila
meevin
Minttu 76
Nanne Napaneera
Tötterö
19 posters

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ma Helmi 17, 2014 7:15 pm

Olen lueskellut jonkin aikaa tätä palstaa, ja ajatukseni "liittyä kerhoon" vahvistuu päivä päivältä.
Ensimmäisen askeleen olen ottanut, ja varannut ajan terveydenhoitajalle, joka on erikoistunut diabeteksen ja verenpaineen hoitoon, ja jonka tiedän ystävältäni kysyneen olisiko hän harkinnut lihavuusleikkausta.

Olen 40 vuotias nainen, ja minun verenpaineeni on ollut hoidon alla jo 24 vuotiaasta saakka, vaikka silloin olinkin vielä ihan normaalipainoinen. Raskauskiloja minulla, niin aina naureskellen mollaan itseäni, kun huumorilla jaksaa paremmin kuin totisena. Tosin, tyttäreni pääsee ripille kesällä, etten nyt oikeesti voi enää edes raskausaikaa syyttää...

OLen pudottanut painoa vuosikausia, milloin painonvartijoilla, milloin kaalisoppadietillä, milloin milläkin. Myös fitfarmin kuuria kokeillut, ja saihan sillä putoamaan, mutta motivaatio karkasi. AIna ne pudotetut ovat tulleet takaisin. Muutaman extrakilon kanssa. Vuosia painoin 97 kg, mutta nyt varkain paino karkasi toiselle sadalle, ja päätin, että nyt riittää..

Painoindeksini on 39,6, ja terveydenhoitaja sanoi heti, että edellytykset leikkaukselle on. Pelottaa vain, että tuskastun odottamaan koko rulianssin kestoa. Mietin jo viroon leikattavaksi menemistäkin, mutta rahavarat eivät salli sitä. Remonttilaina pitää maksaa... Ainahan voisi mummolta pyytää ennakkoperintöä.... Embarassed 

Jotain kuitenkin täytyy tehdä. En jaksa enää liikkua niin kuin nuorempana. Silloin juoksin aerobikeissä monta kertaa viikossa. Nyt olis kaikkea uutta mukavaa tarjolla, mitä ei 20 vuotta sitten ollut, mutten mä jaksa mennä, kun en kehtaa... Ratsastusta olen harrastanut lapsesta saakka, koska vanehmmillani on hevostila, jossa itsekin työskentelin kunnes jouduin vaihtamaan alaa allergian takia. Hevosia on yhä, että ilmaiseksi pääsis sitäkin mahtavaa harrastusta jatkamaan mutta ei kestä nousta niiden selkään edes kovin enää. Sad 

Kaksi ihanaa koiraa minulla on tässä, ja niiden kanssa käveleskelen. ystävien tai puoliosn kanssa lenkillä ei jaksa pysyä heidän vauhdissaan edes mukana...

Toivottavasti saan elämälleni uuden suunnan, ja jaksan uskoa hoikempaan huomiseen... Tavoite tällä matamilla on päästä mimmin mittoihin  cyclops 

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Tötterö Ma Helmi 17, 2014 11:47 pm

Heippa MatamiMimmi! Laughing Kiva, kun tulit porukkaan. Odottaminen tuntuu pitkältä silloin, kun se on edessä. Itsellä projekti käynnistyi viime elokuussa ja nyt odottelen aikaa kirurgille. En osaa sanoa, kuinka pitkään sinun alueellasi saa ootella, mutta nyt kun olen tässä projektissa edennyt, niin äkkiä aika menee. Ja kuten varmaan olet lueskellutkin, niin tyytyväisiä täällä ovat sekä julkisen, hitaamman reitin että yksityisen puolen nopeamman reitin läpikäyneet. Itse mielummin odotan kuin otan lainaa. Jokaisella on oikeus tehdä omat ratkaisunsa. Mutta suunta ja toiveet on kaikilla samat.  sunny 

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ti Helmi 18, 2014 12:57 am

Tsemppia kovasti MatamiMimmi - vielä siusta se "simpsakka Mimmi" kuule tulee! I love you 
..aikaa se ottaa mutta lopussa kiitos seisoo sunny ..omasta leikkauksestani aikaa nyt 10vko:a ja paino pudonnut -15kg(ennen ene dieettiä -3kg ja 5vko:n ene dieetillä -12kg)
Painoin 6/2012 vielä 144.3kg..huh! affraid..ja päätin että NYT riittää.

Laihduttelin silloin muutamassa kk:ssa -16kg(tosin muutama kilo jo kerkesi tulla takaisinhin)..kaikkiaan painoa on tainnut tippua sen pikkasta vajaa -35kg?..vielä olisi toinen mokoma melkein edessä..vaan hitaasti hyväinen tulee Smile 
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Ti Helmi 18, 2014 1:17 am

Pidä ajatuksesta kiinni MatamiMimmi!!!
Itse olen kulkenut piiiiitkän polun PHKS. Lähete sairaalaan lähti jo 10/2011. Tässä on ollut siis aikaa totutella, kypsytellä ja varmistua päätöksestä. Minulla leikkaus edessä parin viikon päästä ja nyt eneilyä takana viikko. Kertaakaan ei ole tullut mieleenkään, että pitäisikö sittenkään. Keskustele terveydenhoitajan kanssa millainen elämänmuutos olisi edessä. Uskon, että tein parhaimman päätöksen pyytäessäni leikkaukseen.
Minttu 76
Minttu 76

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Päijät- Häme
Registration date : 13.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ti Helmi 18, 2014 11:19 pm

Kiitos kannustuksesta.

Min olen kahden vaiheilla, alanko jo ennen ensimmist terkkarikynti jo kokeilla painonpudotusta, tutuilla menetelmillä. Olishan se kaikki eteenpin, mutta sit ajattelen, ett se torppaa kokonaan ajatuksen leikkaukseen pääsystä, jos sattuis että painoindeksi olisi tippunut hieman. Ei siihen terkkariaikaan toki ole kuin 3 viikkoa... bounce bounce bounce  en malta en malta... Oispa lottovoittaja suuremmalle summalle ku 8 euroa niin en odottelisi kovin kauaa... Rolling Eyes 

Ymmärrän, että muutokset on tapahduttava oman pään sisällä. Olen tietoisesti koittanut pienentää kuitenkin ruoka-annoksia, ja näitä sheikkejä ja keittoja (Oriflamen, sattuneesta syystä Rolling Eyes  ) ottanut välipalaksi, ettei menis mässäilyksi vallan.

Päivät menee ihan jees, mut illat, ja vkl kun olen töissä, onkin hieman hankalampia. Minulle kuuluu "esimerkkiruokailu", ja pitää koittaa syödä aina kaikkea, ja sitä on tarjolla  Rolling Eyes  iltapalalla teetä ja leipää, se kai se vaikein paikka. Lihavana on jotenki vaikee olla ja koittaa syödä terveellisesti, kun sitten ihmetellään et mikä ihmeen sekotus sulla on tossa kupissa...

Tänään kauppareissulla "isolla kylällä" käytiin syömässä, rullakebabia. No, kerrankin järki tuli mukaan, vaikka mikään ei ois estäny mättämästä kokonaan. Söin vain noin 1/4, ja sit pakkasin lopun folioon, olkoon siinä tyttärelle illaksi  Laughing  Minulla siis on sisua jättää syömättä, vaikka se on maksettu  Laughing  Voi kun aika menisi, ja pääsisin juttelemaan edes jo.

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Ke Helmi 19, 2014 3:38 pm

Voi miten tuttua on tuo malttamattomuus....  Smile 
Sanoin aikanaan lähettävälle lääkärille siis marraskuussa 2011, että olemme lähdössä Thaimaahan kuukaudeksi ensi vuoden alussa, että voitko laittaa lähetteeseen maininnan, että eivät lähetä aikaa sille ajalle....no huh huh....lähetteen jälkeen ensimmäisen kerran kuulu jostain jotain syyskuussa 2012 ja se oli sisätautilääkäri. Pikkasen huvitti jälkikäteen kun pienessä mielessäni olin ajatellut tämän pikkasen nopeammin menevän.
Nyt tässä on mennyt vuosi jos toinenkin. Sanoin kavereille, että jos olisin tämän tiennyt lähetteen lähtiessä olisin varmasti kävellyt pankkiin ja lainan hakuun. Nyt en periksi enää anna...nyt voi sanoa jo, että vajaa kaksi viikkoa niin odotus palkitaan. JEI!!  cheers 
Toivottavasti alueellasi on lyhyemmät jonot. Sisätautilääkäri pahoitteli aikoinaan jonon pituutta ja totesi, että koskaan PHKS ei ole ollut näin kurjaa tilannetta ja toivotaan, että saadaan lisää leikkaavia lääkäreitä taloon.
Kärsivällisyyttä odotteluun....sitä tarvitaan!!!
Minttu 76
Minttu 76

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Päijät- Häme
Registration date : 13.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja meevin To Helmi 20, 2014 2:20 am

Onkohan siellä lahdessa eri jono meille keskisuomalaisille, mulla meni koko prosessiin vuosi ja kirurgin tapaamisesta 2kk... Question 

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Minttu 76 To Helmi 20, 2014 4:15 pm

Huomenta!!
Siis mitä IHMETTÄ Meevin?? Aika mielenkiintoista täydyn todeta. Onneksi leikkausaika tiedossa....olisin muuten saanut hepulin. Sen hepulin olisi kuullut muutkin. Aina ei voi voittaa... Wink
Minttu 76
Minttu 76

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Päijät- Häme
Registration date : 13.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja apila Pe Helmi 21, 2014 1:29 pm

Tsemppiä vaan! Mut leikattiin 19.8.2013 ja nyt on -29,5kg pois ja näistä pari kiloa pudotin ennen leikkausta. Olen niin tyytyväinen, kyllä kannatti.

apila

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 01.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ti Helmi 25, 2014 6:00 pm

No niin, sain aikaiseksi varata jopa lääkäriajan pelkän terkkariajan lisäksi. Ne onkin nyt sit peräkkäisinä päivinä  bounce  Onnistuin huonosta lääkäritilanteesta huolimatta saamaan "omalle lääkärille", joka tuntee mun historia jo tyttären odotusajoilta saakka, ja tietää mm verenpaineeni ja sen hoitohistorian. En tiiä onko vikatikki vaiko eikö...

Vastaanototon hoitaja (sattuu olemaan mun pikkuserkku tai pikku-pikkuserkku  Wink  ) kysyi mitä laitetaan ajan syyksi. Sanoin, että laita verenpaine ja muut liikalihavuuden tuomat ongelmat. Se puuskahti että eihän hän nyt noin voi kirjoittaa  Laughing   Laughing Ja totesi, että sukuvika, samat ongelmat hänelläkin. Tosin, eipä hällä tuota ylipainoa ainakaan NIIIN paljon ole  pirat 

No. Jokatapauksessa. Aika varattu. Ja tk:n puolelle, ei yksityiselle, ei työterveyteen, eikä Viroon  Laughing  . Kuinka te olette ottaneet asian puheeksi sen ENSIkerran lääkärille?? Ajattelin kirjoittaa valmiiksi laihdutushistoriani, kaikki painonvartijoilla saavuttamani tulokset ja kaikki muutkin, ja kuinka ne on aina tulleet takaisin muutaman (kymmenen) lisäkilon kanssa.... Mitä muuta? Liikkumisongelmat, se, ettei jaksa käydä lenkillä laihtuakseen, se ettei jaksa portaita kulkea hengästymättä..... Mitä ihmettä mä "keksin" tosielämästäni kertoa, että se puoltaisi jatkoon pääsyä......

 affraid AUTTAKKEEE  Shocked 

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja meevin Ti Helmi 25, 2014 6:39 pm

Hei Matamimimmi. Hyvä on irjoittaakin laihdutushistoria valmiiksi, tarkkaan miettien. Minä sen kanssa vaan menin vastaanotolle ja sanoin, että alan jo olla epätoivoinen tämän painon kanssa ja olen ajatellut leikkausta. Sainkin lähetteen heti ekalla kerralla ja siitäkin eteenpäin menin aina eka kerralla joka paikasta, koko hommaan meni eka käynnistä leikkuuseen aika tasan vuosi.
Nyt alkaa leikkuusta olla kolme kuukautta ja kovin olen tyytyväinen.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ti Helmi 25, 2014 6:47 pm

Very Happy  Mahtavan "helposti" sulla edennyt. Jospa mullakin  pirat  Tosin tämä samainen lääkäri on monesti sanonut: sun pitää vaan yrittää laihduttaa.... Voi vee jos se sanoo nytkin... No, olenhan mä toki yrittänytkin... Ja jos ei tuolta onnistu, sitten jotain muuta kautta  Rolling Eyes 

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Ti Helmi 25, 2014 7:41 pm

Hyvin olet valmistautunut, laihdutushistoria, oma motivaatio ja riittävä ylipaino on kaiken a ja o. Mulla myös meni koko matka leikkakseen erittäin helposti. Työterveyslääkäri oli mulle leikkausta itse jo ehdottanut vuotta aikaisemmin, joten oli myönteinen asialle. Kun itse olin asialle kypsä, homma sujui kuin rasvattu, eikä missään vaiheessa tarvinnut ketään suostutella leikkausprosessin aikana.

Oletko ollut ene-ryhmässä tai laihduttanut ravitsemusterapetin tms. "valvonnassa"? Voihan se olla, että lääkäri ohjaa sellaiseen vielä ennen leikkausta, eli varmaan on paljon lekurista kiinni. Tuo " yritä laihduttaa" ei kyllä paljon lämmitä! Hyvä että sulla on vaihtoehdot auki moneen suuntaan, kyllä se leikkaus sieltä ajallaan tulee! Tsemppiä.
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ti Helmi 25, 2014 8:10 pm

En ole vielä missään ryhmässä tms laihduttanut, mutta se terkkarikäynti on sellaisen alku Smile siis tk:n ryhmiä jos ajattelee. Ryhmät ei varmaan mulle sovellu aikataulujen takia kun teen pääsääntöisesti iltatultä, mut terkkari tietää tämänkin, ja henk.koht ohjauksesta olemme puhuneet Smile

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ke Maalis 05, 2014 7:19 am

Moi
Olen keskustellut tästä leikkaushaaveestani muutamien kanssa. Ja kuulin, että OYSistä ois tullu joku radio-ohjelma, jossa kerrottu et leikkauksia vois tehä enemmänki... Ja kuulin myös, et oman "terveyspiirin" alueella on laitettukin ihmisiä leikkaukseen, että ainakin osa lääkäreistä katsoo suotuisasti asiaan. No, sepä jää nähtäväksi... Rolling Eyes 

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja chrissy Ma Maalis 10, 2014 3:37 pm

Mulla on alustava leikkuaika 3.6 ja jos se toteutuu niin koko prosessiin on mennyt alle vuosi. 25.6.13 hain yksityiseltä lähetteen sisätaudeille konsultaatioon lihavuusleikkausta varten ja siitä se sit lähti. Mut leikataan siis Päijät-hämeen keskussairaalassa. Tsemppiä!

chrissy

Viestien lukumäärä : 87
Paikkakunta : lahti
Registration date : 27.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Tötterö Ma Maalis 10, 2014 3:40 pm

Hienoa! Pääset kuntoon ennen kesän helteitä  Very Happy Mulla prosessi käynnistyi elokuussa työterveyshuollon lähetteestä ja tänään on aika kirurgille. Saa nähdä, miten homma etenee....

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Ma Maalis 10, 2014 3:51 pm

Tsemppiä Very Happy

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ke Maalis 12, 2014 6:13 pm

Jännittää!!! Istun aulassa ja odotan myöhässä olevaa lääkäriaikaa jossa pitäis pamauttaa toive ja halu ilmoille!! Jostainhan se lähtee, ja se lähtee nyt. Jos ei ole suostuvainen, sitten mietitään muuta...

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Tötterö Ke Maalis 12, 2014 6:17 pm

Tsemppiä MatamiMimmi!!!!

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ke Maalis 12, 2014 8:00 pm

JESSSSSSSSSSSS

MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mievaan Ke Maalis 12, 2014 8:13 pm

Kerro toki vähän lisää!  Very Happy cheers

Mievaan

Viestien lukumäärä : 26
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 13.12.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Tötterö Ke Maalis 12, 2014 8:46 pm

Kuulostaa hyvältä  cheers 

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja MatamiMimmi Ke Maalis 12, 2014 9:47 pm

Nyt olen kotona ruokaa laittamassa, piti kuitenkin jessit heittää heti kännykällä  Laughing 
Aika oli tunnin myöhässä, ja meinasin jänistää. Kaikki hienot alustuspuheet unohdin, ja heitin kissan pöydälle heti: "Päivää, mulla liian korkee verenoapine lääkkeestä huolimatta, ja mä haluan laihutusleikkaukseen. Piste." Lääkäri katsoo hieman, on tovin hiljaa, ja aloittaa juttelut.

Eilen kävin terveydenhoitajan vastaanotolla (heh, sekin yksi seikkailu, odotin väärässä aulassa, ja kumpikin tahoillamme ihmettelimme kun ei huudeta sisään, ja ei näy asiakasta  Laughing ) juttelimme ruokailusta, laihduttamisesta, ruokailutottumusten muuttamisesta pienin askelin jne jne jne. Paino oli 101. Se oli 2 kiloa vähemmän kuin viimeksi puntaroidessani, mutta toki 5 kiloa vähemmän kuin pelkäsin sen olevan  Laughing 

Molemmille läväytin laihdutus-lihomislistan eteen, samoin syyt miksi haluan leikkaukseen. Kumpikaan ei tyrmännyt. EI TÄMÄ LÄÄKÄRIKÄÄN!!!!! What a Face  Olen ihmeissäni. Minulle määrättiin jo eilen kaikki mahdolliset verikokeet, jotka liittyy sekä verenpaineeseen, että mahdolliseen leikkaukseen, sokerirasituksineen päivineen. Nyt etenee homma niin, että käyn verikokeet, käyn seuraavan puntarikäynnin terkkarilla, ja hommaan soittoajan 7.4 samaiselle lääkärille. Hän katsoo verikokeiden tulokset, ja SEN JÄLKEEN LAITTAA LÄHETTEEN ETEENPÄIN. Hän kysyi, malttaisinko odottaa 3 viikkoa vielä ennen kuin lähetettä eteenpäin, ja selitti, että verikokeita ja sydänfilmejä jne otetaan jokatapauksessa ennen kuin mitään tapahtuu, ja ymmärsin, että koska niille on jo aikaa varattuna, se osaltaan on hyvä juttu ja SAATTAA nopeuttaa.... bounce  bounce  bounce  bounce  bounce  bounce  bounce  bounce 

Oi jessus!!!!! Sit hän toki kysy tykkäänkö makkarasta. No tottahan toki mä grillimakkarasta tykkään  affraid  se voi kuulema olla este.... no, sanoin topakasti, että no minäpä jätän sen pois, ja keksin vaihtoehdon. Sanoin, että alan pitämään hieman kirjaa kuinka ruokailutottumuksiani muutan.... Laughing 

No. Se eka askel on otettuna. Ja ei tarvinut ees vängätä ja perustella kauheesti. Mutta se saanko mä lähettettä eteenpäin, on toinen juttu. Lääkäri varoitteli, että saattavat katsoa etten ole leikkauksen tarpeessa, ja saattaa tulla parikin kertaa lähete takaisin, eli siis antoi ymmärtää, että ensimmäiseen kielteiseen ei pysähdytä  Cool 

Nyt sitte etiä päin. SE EKA ASKEL ON SIIS OTETTU!!!!!!


MatamiMimmi

Viestien lukumäärä : 88
Paikkakunta : Pohjois-pohjanmaa
Registration date : 17.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja punatukka Ke Maalis 12, 2014 11:55 pm

^ Miksi grillimakkara pitäisi jättää kokonaan pois? Shocked Lihahan on siinä jauhettua. Kyllä se mulle maistuu ja alas menee iloiseen edelleen näin leikkauksen jälkeenkin.. ilman kuorta tuon syön ja hitaasti.

Pippuripihvi täytynee unohtaa, jos ei sitä todellakin kypsäksi ja mureaksi paistettua jostain löydy..mutta sitten se ei enää olekaan kunnon pippuripihvi.  Smile

punatukka

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 21.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

MatamiMimmi esittäytyy  Empty Vs: MatamiMimmi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa