Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella
+2
Elämä edessä
trintilla
6 posters
Sivu 1 / 1
Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella
Ihan mielenkiinnosta ajattelin avata tämmölisen ketjun. Kerro VAIN kahdella lauseella miten leikkaus on muuttanut elämääsi, hyvässä tai huonossa. Mitkä ovat ne kaksi tärkeintä juttua jotka koko hommasta on jäänyt parhaiten mieleen. Ja kun rajoituksena on tuo kaksi lausetta, niin ei kuitenkaan kirjoiteta mitään romaanin mittasia virkkeitä, vaan siis ihan lyhyesti ja ytimekkäästi.. Miepä aloitan.
Laihdutusleikkaus muutti elämääni...
... parantamalla minut 2. tyypin diabeteksesta.
...auttamalla minua löytämään liikunnan riemun josta olin kuullut muiden vain puhuvan.
Laihdutusleikkaus muutti elämääni...
... parantamalla minut 2. tyypin diabeteksesta.
...auttamalla minua löytämään liikunnan riemun josta olin kuullut muiden vain puhuvan.
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Vs: Miten leikkaus muutti elämääsi - Kahdella lauseella
1. Elän "normaali-ihmisen" elämää= mahdun normaalikalusteisiin niin kuin muutkin ihmiset, voin kävellä kadulla ilman sääliviä katseita jne.
2. Olen oppinut syömään terveellisesti ja liikkumaan terveyteni ylläpitämiseksi.
:heart:PIK:heart:KU:heart:MA:heart:HA:heart:NI:heart:
2. Olen oppinut syömään terveellisesti ja liikkumaan terveyteni ylläpitämiseksi.
:heart:PIK:heart:KU:heart:MA:heart:HA:heart:NI:heart:
Viimeinen muokkaaja, Elämä edessä pvm To Joulu 05, 2013 1:57 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Kirjoitusvirhe)
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
1. Leikkaus paransi minulta 2.tyypin diabeteksen.
2. Laihtumisen myötä olen saanut valtavasti lisää itsetuntoa ja olo on kokonaisvaltaisesti hyvä!
2. Laihtumisen myötä olen saanut valtavasti lisää itsetuntoa ja olo on kokonaisvaltaisesti hyvä!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Pystyn tekemään asioita jotka valtava ylipaino teki hankaliksi ja mahdottomiksi.
Olen aktiivisempi ja voin hyvin.
Olen aktiivisempi ja voin hyvin.
belly- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 28.07.2010
Koen olevani normaali.
Jaksan tehdä normaaleja asioita huomattavasti paremmin.
Jaksan tehdä normaaleja asioita huomattavasti paremmin.
Pidän parempaa huolta itsestäni syömällä oikein, liikkumalla enemmän ja huolehtimalla muutenkin hyvästä olostani, koska tunnen olevani tärkeämpi itselleni.
Olen energisempi, hyväntuulisempi, kauniimpi ja normaalimpi ja koen, että minut otetaan ehkä siksi paremmin todesta työyhteisössä.
Olen energisempi, hyväntuulisempi, kauniimpi ja normaalimpi ja koen, että minut otetaan ehkä siksi paremmin todesta työyhteisössä.
-Tuulia-- Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 21.03.2013
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa