KERTOKAA MIELIPITEENNE
3 posters
Sivu 1 / 1
KERTOKAA MIELIPITEENNE
Voiko "laiskuus" johtua tästä kamalasta ylipainosta?Tuli vaan sellanen ahaa elämys että en olekkaan oikeesti laiska esim tekemään kotitöitä vaan kaikki johtuu tästä kamalasta paino kuormastani(nuorempana olen ollut super siisti ihminen ja nykyään en jaksa oikeestaan paljoakaan siivota,ja mieheni huutaa siitä mulle jatkuvasti)
Eli kun leikkauksen jälkeen laihtuu voinko minä saada reippaan oman itseni taas takaisin??
Anteeksi tyhmä kysymykseni.
Eli kun leikkauksen jälkeen laihtuu voinko minä saada reippaan oman itseni taas takaisin??
Anteeksi tyhmä kysymykseni.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: KERTOKAA MIELIPITEENNE
MOI!
Kieltämättä itsekkin oon vissiin OLLU laiskan puoleinen viime vuosina....nyt kun on jo lähtenyt 20kg....niin tuntuu kun ois virtaa kuin pienessä kylässä!
Ikävää tigertyttö, että sun miehes möykkää sulle siitä.....ittellä on käyny tuuri miehen suhteen....ollaan oltu kimpassa jo 25v. eikä me vielä olla tapeltu eikä sanailtu toistemme tekemisistä eikä tekemättömistä töistä.(koputan puuta)
SIIS taitaa se paino vaikuttaa vähän kaikkeen!
Tsemppiä sulle ja parempaa syksyä!
T: Tepa43
Kieltämättä itsekkin oon vissiin OLLU laiskan puoleinen viime vuosina....nyt kun on jo lähtenyt 20kg....niin tuntuu kun ois virtaa kuin pienessä kylässä!
Ikävää tigertyttö, että sun miehes möykkää sulle siitä.....ittellä on käyny tuuri miehen suhteen....ollaan oltu kimpassa jo 25v. eikä me vielä olla tapeltu eikä sanailtu toistemme tekemisistä eikä tekemättömistä töistä.(koputan puuta)
SIIS taitaa se paino vaikuttaa vähän kaikkeen!
Tsemppiä sulle ja parempaa syksyä!
T: Tepa43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Kiitos Tepa
Nii mekin 20 vee...mut tällästä tää on
Nii mekin 20 vee...mut tällästä tää on
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Se voi olla jos on muutenki sellai vetämätön ja väsynyt olo ni helposti "laiskistuu". Tai uskoisin että jos käy töissä elää muutenki normaalin aktiivista elämää ja koko ajan on jotenkin väsynyt niin kotityöt on varmaan ensimmäinen josta vähän lintsaa, koska niistä on "vastuussa" vain itselleen (ja sille nalkuttavalle puolisolle:D).
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Similar topics
» Kertokaa....
» Leikatut, kertokaa...
» kertokaa kokemuksianne
» kertokaa meilahdessa operoidut
» kertokaa kokemuksia sleeve- ja ohitusleikkauksista
» Leikatut, kertokaa...
» kertokaa kokemuksianne
» kertokaa meilahdessa operoidut