kertokaa meilahdessa operoidut
3 posters
kertokaa meilahdessa operoidut
lähete tksta vajaa kuukaus sitten. olen täällä nyt muutaman viikon rampannut enkä kauheesti löydä yo. paikasssa operoituja...missä vika. kertokaa missä mennään.........
m71- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 07.05.2010
Vs: kertokaa meilahdessa operoidut
Vika on siinä että Meilahdessa ei operoida näitä lainkaan, vaan ne tehdään Peijaksessa. Sisätautilääkärin vastaanotto hoituu Meilahdessa, kaikki muu Peijaksessa.
Peijas on loistava paikka ja mielummin sinne menen kuin esim. Meilahteen tai Jorviin joka on ihan kamala paikka.
Peijas on loistava paikka ja mielummin sinne menen kuin esim. Meilahteen tai Jorviin joka on ihan kamala paikka.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
ahaa....noh siksi siis en löydä ;D mutta kertokaas sitte peijaksessa viimeaikoina operoidut kuulumisia =))
m71- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 07.05.2010
Hei m71,
olen ollut Peijaksessa leikkauksessa 4 kertaa 07/09 (polvet, sappi ymv.) ja voin vain kehua henkilökuntaa kokonaisuudessaan. Eilen sain tietää että GBP-leikkaustani tehdään 15.06. Menen luottavaisin mielin sinne ja kerron kuulumisia sen jälkeen.
Voi hyvin
SD
olen ollut Peijaksessa leikkauksessa 4 kertaa 07/09 (polvet, sappi ymv.) ja voin vain kehua henkilökuntaa kokonaisuudessaan. Eilen sain tietää että GBP-leikkaustani tehdään 15.06. Menen luottavaisin mielin sinne ja kerron kuulumisia sen jälkeen.
Voi hyvin
SD
SofiaDorotea45- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 19.04.2010
Hei,
löysin äsken tämän sivuston! Tutustu, kaveri on ollut Peijaksessa. Hyvin perusteellisesti kertoo kaiken.
löysin äsken tämän sivuston! Tutustu, kaveri on ollut Peijaksessa. Hyvin perusteellisesti kertoo kaiken.
SofiaDorotea45- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 19.04.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa