Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

nimim. Toivossa on hyvä elää matkan alku

+11
Pellukka
Tuhatkeiju
Sayura
Nanne Napaneera
Tuplanainen
meevin
annukka1955
Eija-Stiina
Viipe
apila
toivossa on hyvä elää
15 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

nimim. Toivossa on hyvä elää matkan alku - Sivu 2 Empty Vs: nimim. Toivossa on hyvä elää matkan alku

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää Su Syys 29, 2013 11:25 pm

Huhhahei mikä viikonloppu Rolling Eyes .
Oli omien lasten synttärit ja meno sen mukaista. Täytyy sanoa, että ruokavalio viikonlopun aikana on ollut aaaiiivaaaan järkyttävä Embarassed . Koko vknloppuna ei ole mennyt yhtään "hyvää" (lue: terveellistä) evästä alas.. Noh, onneks nää on näitä kerran vuodessa -juttuja...

Mut hei, kolme yötä jouluun on Very Happy eikäku sittenkin sisätautipolille menoon! Huomenna verikokeet ja ke lääkärille. Jännittää.

Eipä taas tällä kertaa muuta Smile. Tänne on vaan niin kiva kirjootella Smile
Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!!
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 25.08.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

nimim. Toivossa on hyvä elää matkan alku - Sivu 2 Empty Vs: nimim. Toivossa on hyvä elää matkan alku

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää Ke Loka 02, 2013 3:15 pm

Nyt oli heti pakko tulla kertomaan uutisia Very Happy .

Kävin siellä sisätautilääkärillä ja leikkausidea on ok, mutta ensin täytyy olla painonhallintaryhmässä 15 viikkoa ja pudottaa painoa ja jos se onnistuu, niin sitte asiat lähtee eteenpäin. Kävipä vielä sen verran hyvä tuuri, että pääsenkin jo huomenna starttaavaan ryhmään kun siellä on yksi paikka auki cheers  muutoin oisin joutunu odottaa helmikuulle kun seuraavaan kerran uusi ryhmä aloittaa. Kävi kyllä niin hyvä tsäkä!!
Elikkäs se olis edessä sitten 10 viikon pussikuuri. aavistuksen hirvittää, mutta on siitä selvitty ennenkin.

sunny päivää kaikille!!
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää Ke Loka 02, 2013 3:18 pm

Ai niin, kilpirauhasessa ei ollut mitään vikaa. Ja sokerilääkkeetkin aloitetaan sitte ryhmän jälkeen.

Mä olen niin innostuksissani jo nyt. Tää on mun elämän viimeinen laihdutusyritys. Tällä kertaa tulen onnistumaan tässä projektissa!!
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja annukka1955 Su Loka 06, 2013 7:37 am

Onnea Sinulle eneilyyn ja muuteski. Voi olla että painonlasku vaikuttaa niin sokeriarvoihin kuin kuorsaukseen. Ja voimia nyt kovasti.

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää Ma Loka 07, 2013 2:00 pm

Heippa vaan!

Ja Annukalle kiitos tsempeistä Smile.

Viime viikolla alkoi ene-ryhmä ja porukka siellä tuntuu tosi mukavalta. Perjantaita odotan kauhuissani ja samalla innolla; 10 viikon rutistus alkaa nimittäin silloin affraid .

Tällä viikolla olisi tarkoitus keventää ruokailuita, niin sitten pussistartti voisi ehkä olla vähän helpompaa..

Mukavaa viikkoa
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää La Loka 12, 2013 12:28 am

Huh, viimein viikonloppu cheers !!

Tänään alkoi pussittelu, ja täytyy sanoa, että on kyllä ottanut pikkasen koville. Pussia vaille pulkassa tää päivä, JEE! Ehkä tää tästä taas lähtee. Motivaatio on korkeella ja mä aion tällä kertaa tulla maaliin voittajana Smile.

Kertokaas viisaammat, että kun tää painonhallintaryhmä loppuu (helmikuussa -14), niin sittenkö on uusi aika lääkärille ja lähdetään käynnistelemään leikkaushommeleita? Vai aletaanko niitä asioita pohtimaan jo ennen kuin ryhmä loppuu? Olen malttamaton, tiedän Smile. Ja mitä kaikkee mahtaa liittyä välille ryhmän loppuminen - leikkuupöytä? Ja mistä aletaan laskemaan sitä hoitotakuuaikaa?

Tulipas kyseltyä Very Happy

Nyt salkkarti, viimeinen pussi nassuun ja sänkyyn.
Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Peijaksessa mut leikataan, toivottavasti.
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja Tuhatkeiju La Loka 12, 2013 2:05 pm

Meillä ainakin annettiin lääkäriaika kun laihdutusryhmässä ollut sen kymmenen viikkoo. Kun tuohon täällä kuuluu lisäks 7 vkoa tasaantumisaikaa. Mä aloitin pussittelun 31.8 ja lääkäriajan sain 18.11. Tuon jälkeen ollaankin taas hieman viisaampia.
Kyllä noi pussit menee kovalla motivaatiolla. Tsemppiä pussitteluun

Tuhatkeiju

Viestien lukumäärä : 106
Registration date : 16.09.2013

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää La Loka 12, 2013 9:38 pm

Tattista Tuhatkeijulle vastauksesta! Tarkoitatko 7 viikon tasaamisajalla sitä kun siirrytään pusseista ruokaan? Meillä ryhmässä ruokaan siirtyminen kestää 5 viikkoa.
Jee, toivottavasti tarttis odottaa "vaan" se 10 viikkoa, että asiat nitkahtais taas eteenpäin.

Kyllä tää on sellasta tunteiden myllerrys aikaa. Tänään asioilla käydessäni kävelin jonkun pitsa paikan ohi, niin nenä pitkällä haistelin kuinka hyvälle se rasva oikee tuoksuukaan tongue . Matkani joka suuntaan on vielä pitkä, ja pussitkin on vasta toista päivää menossa, että eiköhän nuo mieliteot ja 'vanhan elämän' ajatukset oo vielä ihan sallittuja.

sunny  lauantaita kaikille!

toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja Pellukka La Loka 12, 2013 10:13 pm

Noista mieliteoista pakko sanoa, että eilen olin iltavuorossa ja eräälle meidän vanhukselle oli omainen tuonut nakkeja, joita sitten lämmitettiin hänelle iltapalalle... ja jokainen hoitaja oli nenäpitkällä nuuskimassa... Shocked Puhuttiin siinä sitten, että nyt jos oli meitin käpykylässä kunnon nakkikioski niin sinne mentäis ja lujaa Very Happy 
Onneks ei ole kioskia, joten nuuskimiseen jäi tämäkin homma....

Tsemppiä eneilyyn...
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää La Loka 12, 2013 10:24 pm

Haha Very Happy.
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja annukka1955 Su Loka 13, 2013 7:59 pm

Hei,
Ootpa mukavan runon löytännä tuohon loppuun. Eikun tsemppiä eneilyyn, äläkä nyt anna periksi, silloin ei katkea tuo ketoositila, paino laskee. Siinä se menee, koeta heikoiksi hetkiksi miettiä valmiiksi apu-keinoja mitkä on sallittuja silloin olosi on turvallisempi. On tärkeää myös ettet ole yksin eneilyn kanssa, muista että me olemme täällä tukemassa. Tää vertaistukiryhmä on hieno, minun tukihenkilö oli oikein tietoihini kirjannut "on mukana vertaistukiryhmässä" ei muistanut mikä tämän nimi on, en kyllä kertonutkaan. Ajattelin että nää on meidän juttuja.
Tsemppiä kovasti Sinulle!

annukka1955

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Su Loka 13, 2013 11:40 pm

Tsempit, tsempit, ja vielä k e r r a n  - TSEMPIT Eneilijöille, perästä tullaan!!!!cheers sunny I love you
..ja niin kuin annukka kirjoitteli - tänne vain tuntoja syviä kirjoittelemaan, virtuaaliolkapäitä on PALJON!I love you 
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää Ma Loka 14, 2013 12:24 am

Heipat Nanne Naapero ja Annukka1955 Smile!

Nalle Puhin elämän viisaukset on aina hyviä, ja löysimpä sieltä sitten tietty ruokaan liittyvän ajatelman Smile, ei sillä että ruoka-asiat pyöris aina omassa mielessä Very Happy.

Kiitos tsempeistä! Helppo tää matka ei todellakaan tule olemaan, mutta ei mulla ole myöskään ajatusta että jättäisin leikin kesken. Niinkuin aiemmin tuolla kirjottelin, niin tää on mun viimeinen kerta kun laihdutan ja siinä motivaatiossa aion tän prokkiksen viedä loppuun saakka. Vanhoihin tapoihin ei ole enää palaamista ja tiedän, että leikkauksen jälkeen on oltava tarkkana, mutta olen niiin valmis siihen!!

Mä oon pussittelua kokeillu ekan kerran elämässäni Extravaganza-ryhmässä ja se tosiaan oli mun elämäni hirveimmät 9 viikkoa ja nytpä olen löytänyt syyn siihen, miksi musta tuntui silloin niin. Siinähän ei syödä kuin 3 pussia päivässä ja se oli mulle ihan liian vähän, enkä mä päässyt edes ketoosiin vaikka loppuaikoina en pystynyt syömään enää kuin yhden pussin päivässä.
Nyt näillä Nutriletti ym. valmisteilla se on paljon 'mukavampaa', koska pusseja saa ottaa 5 päivässä ni verensokeri pysyy paljon tasasempana. Ja pussien lisäksi saadaan syödä 500g kasviksia ja 20g proteiinia. Eli käytännössä se mulla tarkottaa iiisooa salaattia aina illalla ja sekös vaan mulle sopii afro .

Ja tästä vertaistuesta täällä, niin tää on mahti juttu!! en oikee koskaan ollu mikään hyvä kirjottaja ja asioistani puhuja, mutta tänne voi kirjottaa ihan siltä miltä milloinkin tuntuu ja se jeesaa omaa oloa tosi paljon. Että tattista vaan kun olette täällä I love you .

Ai niin, miten mä saan tollasen painokäyrätikkerin itelleni Question 
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää Pe Loka 18, 2013 2:11 am

Heipat!

Se olis viikko pussittelua takana ja painoa (nestettä) lähtenyt -3.8kg Smile ja ryhmän alkamisesta tähän päivään yhternsä -4, 7kg.
Ei pöllömpi alku. Nyt vaan täytyy pitää tsemppis korkeella ja mennä päivä kerrallaan, koska ajatus jäljellä olevasta 9 viikosta madaltaa kaikkia yrityshaluja...
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Loka 18, 2013 2:38 am

Hyvä alku, josta on hyvä jatkaa samaan malliin cheers sunny 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää Pe Loka 18, 2013 7:51 pm

Kiitos Pellukka alien 
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja Tuplanainen La Loka 19, 2013 1:19 am

Loistavaa, t.o.h.e!
Tuo "päivä kerrallaan" on juuri oikea asenne! Selviät varmast hienosti. Jokainen pudonnut satagrammanen tuo lisää motivaatiota.
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää La Loka 19, 2013 2:40 am

Kiitos Tuplanainen kannustuksesta Smile .
Tänä päivänä on kysytty sisua, jotta en söis kaikkea mikä liikkuu Evil or Very Mad . Tosin on 'se' aika kuusta ja se vaikuttaa ihan hirveesti mun syömähaluihin ja nyt näillä pussikeitoilla joutuuki pohtimaan, että mitä keksii syömisen tilalle. Illan suussa lähin vielä lasten kanssa ulkoilee etten vaan koskis tohon meetvursti pakettiin joka huutaa mulle tuolta jääkaapista... HUOH Neutral .
Mutta onneks tiedän tän fiiliksen olevan ohimenevää. Täytyy vaan sinnitellä.

Jäin vielä pohtimaan, että mitä mahtaa tarkoittaa tuo t.o.h.e scratch 
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja Tuplanainen La Loka 19, 2013 2:47 am

Lyhensin  tuon hienon nimimerkkisisi alkukirjaimiksi, siitä tuli t.o.h.e.
Tuplanainen
Tuplanainen

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää La Loka 19, 2013 2:56 am

No niimpäs siitä tuleeki. Anteeksi tyhmyyteni Very Happy
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja annukka1955 La Loka 19, 2013 6:45 am

Hei t.o.h.e!
Minäkin otin tuon uutukaisen nimen sulle! Hienostihan sulla on eneily lähtenyt käyntiin ja joulun aika menee siinä eneillessä. Laittele vaikka koti kauniiksi jouluiseksi niin ei ajatukset ole niin ruoassa joulun aikaan kiinni. Glögin voi korvata vaikka mustaherukkamehulla jossa jotain koristeita, silloin olet niinku muutkin. Tai kahvi/tee glögimukissa, kyllä sitä kaikkea keksii kun käy kekseliääksi, mikä se nyt oli aku ankassa se keksijäankan nimi? Huumorilla monesta asiasta pääsee myös ohi, siitä se. Eikun onnea vaan jatkoon ja kirjuutellaan taas.
Hyvää viikonloppua!

annukka1955

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää Su Loka 20, 2013 12:07 am

Heip Annukka1955 Smile!
Kyllä tää tästä pikkuhiljaa ja tosiaan päivä kerrallaan, ja välillä jopa pussi kerrallaan Smile. Mä onneks ulkoistan joulun joka vuosi mummolaan, niin ei ite tartte hössöttää Very Happy , mutta toi mustaherukkamehu -idea onkin hyvä. Täytyypä ostaa pullo kotiin.
Kiitos tsempeistä ja hyvät viikonloput myös sulle!
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja toivossa on hyvä elää Pe Loka 25, 2013 1:54 am

Voi h*lvetin p*rkele ja kaikki muutkin kirosanat!!
Pari vikaa päivää ollu aiiiiiivan tautisen kova nälkä ja nyt sitte sorruin pieneen leivän kanttiin, oivariiniin ja viipaleeseen meetvurstia. Järjellä jos mä asiaa ajattelen, niin se ei todellakaan maata kaada, mutta mielessäni pyörii sana epäonnistuminen, koska olen tietoinen siitä että pussikuuri jatkuu vielä 8 viikkoa. Arg! Ärsyttää :/ !!

Paino oli viikossa tippunut 1, 6kg onneks sentään niin. Kokonaisp

udotus nyt 3 viikossa on rapiat 6kg.

Ehkäpä tää taas tästä....
toivossa on hyvä elää
toivossa on hyvä elää

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Pe Loka 25, 2013 2:42 am

Katse eteenpäin, nou hätä.
Kaloreita tuossa sun repsauksessa ei ollut niin paljon, että homma siihen kaatuis.
Tsemiä!
Tuplanainen
Tuplanainen

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Loka 25, 2013 3:56 am

En usko, että maa kaatuu tuohon yhteen leipään... nyt vaan tsemppi päälle I love you 
Pellukka
Pellukka

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa