Helin uusi pikkumasu
+2
Merja
Heli
6 posters
Helin uusi pikkumasu
Heippa!!
Nyt se on sitten toteutunu ja omistan uuden pikkumasun!
Kotiuduin tänään sairaalasta ja ohitus sujui suunnitelmien mukaan.
syöminen on tällähetkellä niin hakusessa, tarttee tosi tarkkaa varoa ettei vaan lusikoi esim. rahkaa kuten ennen n.minuutissa, nyt menee parikymmentä minuuttia yhdessä purkissa
ja sit se juominen outoa vain ottaa pieniä hörpsyjä, kun ennen anto mennä vain, mut eiköhän elämä opeta:))
Nyt se on sitten toteutunu ja omistan uuden pikkumasun!
Kotiuduin tänään sairaalasta ja ohitus sujui suunnitelmien mukaan.
syöminen on tällähetkellä niin hakusessa, tarttee tosi tarkkaa varoa ettei vaan lusikoi esim. rahkaa kuten ennen n.minuutissa, nyt menee parikymmentä minuuttia yhdessä purkissa
ja sit se juominen outoa vain ottaa pieniä hörpsyjä, kun ennen anto mennä vain, mut eiköhän elämä opeta:))
Heli- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012
Vs: Helin uusi pikkumasu
Onnea ja Tsemppiä, leikattiinko sinut keskussairaalassa vai yksityisellä? jouduitko olemaan kauan sairalassa? Onko vielä kipuja ? Olen vähän utelias, jolla vasta leikkaus edessäpäin.
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
Hienoa Heli! Oikein odotan omaa leikkaustani! Nyt vaan sulle malttia ja aikaa toipumiseen ja sitten eteenpäin sinnikkästi !
apila- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 01.06.2013
Tervetuloa pieni masuisten joukkoon! Itselläni tulee nyt kesäkuussa 6kk leikkauksesta kerro kuulumisia. On mukava lukea toisten tuntemuksia ja tuloksia
En tiedä syönkö itse vieläkin liian nopeasti kun alkaa välillä parin suullisen jälkeen "ahdistaa" kurkun/rinnan kohilta. Mut pikku hiljaa alkaa tottumaan pienempiin annoksiin. Tosin muutaman kerran kun nälkä päässy liian suureksi niin sitä meinaa lapata vanhasta tottumuksesta hirveen kasan ruokaa mut onneks ei enää mahu
En tiedä syönkö itse vieläkin liian nopeasti kun alkaa välillä parin suullisen jälkeen "ahdistaa" kurkun/rinnan kohilta. Mut pikku hiljaa alkaa tottumaan pienempiin annoksiin. Tosin muutaman kerran kun nälkä päässy liian suureksi niin sitä meinaa lapata vanhasta tottumuksesta hirveen kasan ruokaa mut onneks ei enää mahu
lihava89- Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 35
Registration date : 06.11.2012
Merja: Minut leikattiin kunnallisella eli paikassa Carea
Olin sairaalassa olin leikkauspäivä tiistaina ja perjantaina kotiin. Kipuja on tietysti vielä jonkun verran, mut paljon vähemmän. Tää syöminen on tosi haasteellista, varsinkin nyt kun tänä aamuna huomasi, et ei sit mahtunu kun 1dl jukurttia ja puolet jäi maidosta juomatta.
Olin sairaalassa olin leikkauspäivä tiistaina ja perjantaina kotiin. Kipuja on tietysti vielä jonkun verran, mut paljon vähemmän. Tää syöminen on tosi haasteellista, varsinkin nyt kun tänä aamuna huomasi, et ei sit mahtunu kun 1dl jukurttia ja puolet jäi maidosta juomatta.
Heli- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012
Ok. Tuttu paikka, paranemisiin perässä tullaan, tosin Lahden suuntaan, eli ei tällä kertaa Kotkaan.
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
Onnea pikkumasusta!
Ekat pari viikkoa ei ole helppoa, mutta se helpottaa kyllä. Muista juoda tarpeeksi! Sitä ei voi painottaa liikaa.
Ekat pari viikkoa ei ole helppoa, mutta se helpottaa kyllä. Muista juoda tarpeeksi! Sitä ei voi painottaa liikaa.
JojoT- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 24.04.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa