Helin Leikkaus 28.5
2 posters
Helin Leikkaus 28.5
Heippa Kaikille!!
Huomenna on sitten se kauan ja hartaasti odotettu päivä, Mun leikkaus päivä, ajatukset tällä hetkellä aika sekasortoiset, mut sehän kuuluu asiaa
jokaisella tässä vaiheessa. Eneily suju hyvin paria ekaa päivää lukuunottamatta, jollon aattelin, ettei tästä tuu mitään, niin paljon mielitekoja, ja
kymmeniä kertoja kattomassa, mitä siellä jääkaapissa on, mut onneks vain katsoin:)) Ene alko 1.5 ja loppupunnitus oli 24.5 painoa pit saada pois
6kg ja putosi 8.5kg Matka alkoi mulla 23.8.2012 ja siitä on nyt kokonais painoa tippunu 21kg, joten siinä mielessä huomenna turvallisin mielin
kohti Careaa aamulla klo.7
Huomenna on sitten se kauan ja hartaasti odotettu päivä, Mun leikkaus päivä, ajatukset tällä hetkellä aika sekasortoiset, mut sehän kuuluu asiaa
jokaisella tässä vaiheessa. Eneily suju hyvin paria ekaa päivää lukuunottamatta, jollon aattelin, ettei tästä tuu mitään, niin paljon mielitekoja, ja
kymmeniä kertoja kattomassa, mitä siellä jääkaapissa on, mut onneks vain katsoin:)) Ene alko 1.5 ja loppupunnitus oli 24.5 painoa pit saada pois
6kg ja putosi 8.5kg Matka alkoi mulla 23.8.2012 ja siitä on nyt kokonais painoa tippunu 21kg, joten siinä mielessä huomenna turvallisin mielin
kohti Careaa aamulla klo.7
Heli- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 20.08.2012
Vs: Helin Leikkaus 28.5
Onnea matkaan, hyvin se menee ! Hyvin olet saanut tiputettua painoa ennen leikkausta
lihava89- Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 35
Registration date : 06.11.2012
Similar topics
» Helin matka jatkuu!
» Helin matka jatkuu!
» Helin uusi pikkumasu
» Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
» Helin matka jatkuu!
» Helin uusi pikkumasu
» Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa