Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Roikkoleikkaus ja uusi raskaus?

2 posters

Siirry alas

Roikkoleikkaus ja uusi raskaus? Empty Roikkoleikkaus ja uusi raskaus?

Viesti kirjoittaja anska Ma Maalis 11, 2013 3:00 am

Mites tuo yhdistelmä, onko mahdoton? Rolling Eyes
Toivon pääseväni roikkoleikkaukseen kunnallisella, silti vauva-haaveet eivät ole kuopattu vaikka kaksi lasta jo onkin. Olisi kiva tietää, täytyykö jompikumpi haave/toive ajatuksissa väistyä toisen tieltä. Uusi raskaus ei kylläkään olisi ajankohtainen vielä 2-3 vuoteen. Cool
Toinen juttu: olen menossa piakkoin 2v tarkastukseen. Vuosi sitten tarkastuksessa käydessäni kiloja oli 4 vähemmän kuin nyt affraid Muistelisin soilloin lääkärin, hoitajien jne sanoneen, että yleensä kaikki ottavat muutaman kilon takaisin jossain vaiheessa.. Mites täällä, onko muilla tullut takaisin kiloja? Ja: vaikuttaako tuo +4kg ratkaisevasti siten, etten pääse roikkoleikkaukseen? Evil or Very Mad

anska

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 42
Registration date : 06.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Roikkoleikkaus ja uusi raskaus? Empty Vs: Roikkoleikkaus ja uusi raskaus?

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ti Maalis 12, 2013 3:07 am

Hei Anska!
Olen antanut itseni ymmärtää, että ainakin hoitohenkilökunta suosittaa roikkoleikkaukset vasta sitten, kun lapset on tehty. Saattaa vatsa venyä uudestaan raskausaikana, mutta sehän riippuu itse kunkin ihon rakenteesta. Ei varmaan +4 kg kaada pääsyä kunnalliseen roikkoleikkaukseen, koska eikö se BMI 30 ole se vaatimus? Niin minulle on sanottu ja itse olenkin vimmalla pyrkimässä siihen tavoitteeseen. Aika plastiikkakirurgille on 7.5, joten mahdollisuus siihen kyllä on. Painoni pitäisi olla silloin 84 kg. Mutta lääkäri voi tietenkin vaatia, että sen pitää olla jo jonkun aikaa siinä! Painoni on ollut hitaassa laskusuunnassa koko ajan edelleen. No, männessä näkkee!! Very Happy bom drunken
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa