Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

paino nousussa ja roikkoleikkaus tulossa.

2 posters

Siirry alas

paino nousussa ja roikkoleikkaus tulossa. Empty paino nousussa ja roikkoleikkaus tulossa.

Viesti kirjoittaja pingu70 Ke Kesä 19, 2013 3:06 pm

Moi kaikille.

Rupesin pitkästä aikaa lueskelemaan teidän juttuja.
Tarttes saada neuvoja kans.
Mulla on syksylle suunitteilla/ luvattu roikkojen poistoleikkaus.( leikkauspäivää ei vielä ole tullut)
Paino pysynyt samoissa jo yli vuoden , mut nyt päätti yht äkkiä nousta sen 2-3 kiloo.
Eikä paino suostu millään tippumaan.
olen syönyt kevyesti . proofiilin juomia ja lähinnä salattia kanalla , kahvia maidolla,vettä ja kalorittomia marjakeittoja. en varsinaisesti nyt kerkee mitään liikuntaa harrastamaan, mutta kaivan tällähetkellä talooni salaojia.
Eli fyysistä rasitusta tulee 1-2 tuntii ilta,työpäivän jälkeen ja sen verran on raskasta ,et otsa on hiessä.
Tuntuu ettei mun kohdalla pidä paikkansa jos syöt vähemmän kun kulutat laihdut.
Mikä avuksi? pelottaa etteivät leikkaakkaan jos paino on noussut edes vähän.

Kiitti jos viitsit kommentoida.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

paino nousussa ja roikkoleikkaus tulossa. Empty Vs: paino nousussa ja roikkoleikkaus tulossa.

Viesti kirjoittaja hansu Ke Kesä 19, 2013 3:19 pm

Veikkaisin, että käyttelet lihaksia enemmän kuin aiemmin? Yleensä lihasten käytön lisääntymisen myötä alkuun kertyy nestettä ja pidemmän aktivoinnin myötä lihasmassa kasvaa. Ja paino nousee sen myötä myös... Ei välttämättä huono juttu.

Minullakin maharoikkojen poistoleikkaus edessä syksystä, eli samassa veneessä mennään Laughing
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa