Tays lääkäri aika tullu
4 posters
Tays lääkäri aika tullu
Heippa! Olen vajaa 40 v nainen täälät Hämeestä. Lihava olen ollut aina, teininä pari vuotta suht normaalin painoinen, mutta muuten aina ylipainoinen, enemmän tai vähemmän. Tällä hetkellä painoa 145 ja pituus 176, eli paljon on ylimääräistä, huoh.. Sairaalan ryhmässä olen Hämeenlinnassa nyt ollut ja Tampereelle sainkin jo lääkäriajan ja lähetteen. Hämeenlinnan lekuri ei nähnyt estettä leikkaukselle. Tampereen aika tuli tänään, maaliskuun alussa. Vähän alko jo jännittään, olikohan se niin, että lähetteen saapumisesta Tampereelle leikataan yleensä 6 kk sisällä. Niin sanoi Hämeenlinnan lekuri. Tarvittavat tutkimukset tehty, niissä asiat ok. Joten ei kai auta ny kuin odotella Tampereelle pääsyä ja tietoa siitä olisiko leikkaus jo ennen kesää tai alkukesästä??? Toivottavasti!
Niin ja syy tähän painoon on yksinkertainen, ruoka on vaan niin hyvää. Liikaa syön ja aivan liian vähän kulutan. Toivottavsti pääsisin leikkaukseen ja saisin joskus painaa edes alle 100... Onkos täällä sivustolla Tampereella leikattuja? Millaiset lääkärit siellä on? Sis tauti lääkäri ja kirurgi? Mukavia? Onkohan se mahdollista, että Tampereen lääkäri sanoisi ettei leikata, kun nyt on sanottu että esteitä leikkaukselle ei ole?
Niin ja syy tähän painoon on yksinkertainen, ruoka on vaan niin hyvää. Liikaa syön ja aivan liian vähän kulutan. Toivottavsti pääsisin leikkaukseen ja saisin joskus painaa edes alle 100... Onkos täällä sivustolla Tampereella leikattuja? Millaiset lääkärit siellä on? Sis tauti lääkäri ja kirurgi? Mukavia? Onkohan se mahdollista, että Tampereen lääkäri sanoisi ettei leikata, kun nyt on sanottu että esteitä leikkaukselle ei ole?
muumimamma75- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 23.01.2013
Vs: Tays lääkäri aika tullu
Hei, Tervetuloa palstalle!
Jos kaikki tarvittavat tutkimukset on tehty (gastro, ultra, spirometria jne.) niin ei pitäis mennä kauaa että leikolle pääset. (: Itse menen ihan parin viikon päästä.
Jos kaikki tarvittavat tutkimukset on tehty (gastro, ultra, spirometria jne.) niin ei pitäis mennä kauaa että leikolle pääset. (: Itse menen ihan parin viikon päästä.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Mä olen menossa Taysiin , eka sisätautilääkäriaika on ens kuun lopussa. Ravitsemusterapeutti kertoi, et sit tästä lääkäriajasta seuraavana on ne tutkimukset ja kirurgin tapaaminen, ja jos oikein ymmärsin niin siitä kirurgin tapaamisesta viim. 6kk päästä leikkuu. Eli omaani odottelen loppuvuodesta tapahtuvaksi. Toivottavasti tietty aikaisemmin, mut oon ymmärtäny ettei tässä hoppu hyvästä, että vähän ehtisi pääkin mukaan ja eneilyn kautta tulisi uudet ruokailutottumukset ja määrät tutummaksi. Mut jos sulla on jo kaikki tarvittavat tutkimukset tehty, niin miksi ihmeessä sitä sit niin kauaa venytettäis
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Moikka Muumimamma!
Minäkin odottelen ensimmäistä käyntiä ravintoterapeutille ja lääkärille huhtikuun alussa. Jännää on ja myös jännittää tuo, että kauanko pitää odotella...
Minäkin odottelen ensimmäistä käyntiä ravintoterapeutille ja lääkärille huhtikuun alussa. Jännää on ja myös jännittää tuo, että kauanko pitää odotella...
uusielämä- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 16.01.2013
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa