Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus vajaan viikon päästä

+15
Muumimamma68
sisar hento valkoinen
Sleevattu 180809
hylje
ritu
tigertytto
Minttu
sparkle
sannikki
Tikrustiina75
kummisetä
Tangotar-70
Norsu
sinny
pulska äityli
19 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Leikkaus vajaan viikon päästä - Sivu 2 Empty Vs: Leikkaus vajaan viikon päästä

Viesti kirjoittaja Muumimamma68 Ma Elo 31, 2009 12:33 pm

Tervehdys.
Viimein saain "raahattua" itseni näille sivuille. Olen työpisteessä ja yritin löytää nää sivut kotona siinä onnistumatta, nyt ne löydän kyllä.
Kuullosti niin tutulta niin ajattelin kirjoittaa sulle. Ite oon kans hoitajana ja osu suoraan kypällä sun teksti.
Mut leikataan 7.9 Norsulle terkkuja sairaalassa nähdään.
Ite nautin viimeisen pippuripihvin viikonloppuna ja nyt on vähän huonoomatunto, pitää vetää enee tää viikko.
Mä oon kyl käynny uimahallis, vaik kyl aina katotaan kakkosel, onneks siel on muitakin isoja ja oon saannu houkuteltuu "pikkutyttöjä" muitakin vesijuoksu on kivaa, ainutta mitä voin ite tehä. Ah sitä autuutta kun vedät laihan ohi joka eka katoo ettei toio pääse mihinkään ja kiilaa eka eteen.....
Rohkesti vaan altaaseen, kaikki.
Kaikille hyvää alkanutta viikkoa.

Muumimamma68

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 26.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja hylje Ma Elo 31, 2009 3:27 pm

sisar hetno valkoinen, tee haulla , ylä osasta haku, kirjoita eneily ,eneilyn vaihtoehto,
saat foorumista tietoa vaihtoehtoja , pussiruokinnalle

tsemppiä
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009

Viesti kirjoittaja onnellinen Ma Elo 31, 2009 10:53 pm

Hei taas kaikille ja ennenkaikkea niille lähitulevaisuudessa leikattaville rutkasti onnea ja pirteää mieltä matkalle.

Nyt on sitten lapsenlapsi isän ja äidin kanssa saatu takaisin Lontooseen ja mummilla alkanut helpompi ja kiireettömämpi elämä. Kolme viikkoa oli 9 henkisen porukan pyörittämisessä todella voimat koetuksella. Jatkuvaa siivousta, pyykkiä ja valtavien ruokien laittoa. Pitihän sitä äidin herkkuja keitellä ja paistella kun niin harvoin näkee. Ja annoin tosiaan nuorelleparille täydellisen loman. Aamulla kuudelta herättiin me ukki ja mummu hoitamaan. aamupaiväunian aikana huusholli ja rampa jatkui aina 8 illalla jolloin saatiin pikkunen nukkumaan ja nuoret pois jaloista kavereita tapamaan.
Joten en ole ehtinyt palstalla kovin paljon käymään mitä nyt joskus "vierailijana" pikapikaa lukenut kuulumisia.

Nyt paino on pudonnut 95.300 ja lähtöhan oli 113.600 aikaa on kulunut 4kk.
Laskeskelin että 5 kilon kuukausivauhtia menen. Ei mikään huippu vauhti mutta ei sitten ole vielä mitään ihon roikkumisiakaan suuremmin koska olen yrittänyt tehdä voimistelu ja venytys liikkeitä päivittän kolmen vartin verran ja kroppa on kiinteytynyt.

Kananliha ei vieläkään sovi minulle tulee yökkä olo.Muuten lähes kaikki muu sopii. Hassuinta on ollut huomata että ne ruuat joista ennen niin piti ovat nyt vähemmän miellyttävämiä ja niihin joihin ei aikaisemmin ollut hulluna maistuu nyt ihanalle. Hyvä esimerkki on ollut hedelmät joita en ennen niin kaivannyt mutta nyt tekee mieli päivittäin. Entisenä kahvimaakarina join jopa 6 mukillista päivässä mutta nyt voin juoda korkeintaan kaksi ja nekin mieluummin maitoon tehtynä, mutta huonopuoli on myös että nykyisin tekee mieli jotain makeaa kahvin seuraksi jota ennen koskaan tarvinnut.Onneksi riittää pieni pipari tai muu sellainen, johtuisikohan siitä että sokeriarvot ovat pudonneet 6 tuntumaan leikkausta ennen ne hyppelivöt 8-12 arvoissa.
Nyt on taas korkea aika aloittaa ajattelemaan myäs itseään ja säännöllistä ruokailua kun se tässä kesän ruljanssissa on jäänyt vähän hungingolle.

Koulut alkaa täällä huomenna ja elämä kulkeutuu taas niihin oikeisiin uomiin niin toivottavasti päätös aloittaa uiminen pitää paikkansa.

Vielä kerran kaikkea hyvää ja onnisutmista teille syyskuussa leikattaville siitä tosiaan kuukaudenpäästä leikkauksesta alkaa uusi ja voimallinen elämä.

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.06.2009

Leikkaus vajaan viikon päästä - Sivu 2 Empty pari viikkoa leikkauksesta

Viesti kirjoittaja pulska äityli Ma Elo 31, 2009 11:54 pm

Heippa kaikille!
Onnea leikkaukseen menijöille!Suosittelen,vaikka olen uuden elämäni alussa vasta.Luulen jaksavani vaikka mitä,mutta on pakko hidastaa vauhtia ja levätä aina välillä.Sitä vartenhan tämä sairasloma on!Vaatteet käyvät jo suuriksi!Reiden pullukat ovat pienentyneet kesän aikana,housuissa on tilaa.
Huomenna käyn työterveyslääkärillä näyttämässä sokeri-ja verenpainearvoja.Haavat ovat parantuneet hienosti.Jos vaikka saisin luvan mennä jo uimahalliin vesijuoksuun.Korsetti pitäisi saada kuntoon,muuten selkäkivut vievät voiton.Parin viikon päästä pitäisi aloittaa työtkin.Saas nähdä,kuis muijan käy!
t.Äityli

pulska äityli

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 10.12.2008

Viesti kirjoittaja Anku Ti Syys 08, 2009 2:35 am

Moikka pulska äityli!
Täällä toinen paimiolainen leikattu, minut leikattiin 9.9.08 ekan kerran tyksissä ja toisen ja kolmannen kerran maaliskuussa 09 (mulla systeemit eivät menneet ihan oppikirjojen mukaan). En ole näillä svuilla paljon muistanut käydä, kun yleensä käyn tuolla suljetulla foorumilla. ajattelin vain, että jos vaikka tahtoisit vesijuoksuseuraa tai muuten vain saman läpikäynyttä juttuseuraa, niin tästä löytyisi yksi ihan läheltä. Tsemppiä toipumiseesi!

Anku

Viestien lukumäärä : 15

Viesti kirjoittaja hylje Ke Syys 09, 2009 5:19 pm

[b]äitylille onnea työhön paluuseen ja uudelle muotoutuvalle vartalollekutistuvalle!!!! Very Happy
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61

Leikkaus vajaan viikon päästä - Sivu 2 Empty S-loma loppuu!

Viesti kirjoittaja pulska äityli To Syys 10, 2009 7:16 pm

Heippa taas kaikki!
Ensi tiistaina pitäisi jaksaa yötöihin.Nyt aloitan vesijuoksun ja -jumpan.Tunnin päästä menen kokeilemaan,mitä pystyn tekemään vesijumpassa.Viime perjantaina kokeilin vesijuoksua vieraassa altaassa,en jaksanut kuin vartin!On se kunto huonontunut todella paljon!Eilen olin metsässä puolitoista tuntia,löysin suppilovahveroita.Tänään on sitten entinen kantapäävaiva muistuttanut itsestään.
Kiitos kaikille terveisistä ja tsemppaamisesta!Toivottavasti leikatut voitte hyvin!Juokaa paljon.Itse unohdin yks päivä juoda tarpeeksi,päänsärkyhän siitä tuli.Juomalla se lähti pois.Neljä kiloa on poissa kotiutuspäivästä.
Anku,laita minulle vaikka yksityisviesti tietoinesi,niin päästään alkuun.
Tsemppiä leikkaukseen menijöille,toipuminen näyttää olevan tosi yksilöllistä!
T.Äityli

pulska äityli

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 10.12.2008

Viesti kirjoittaja Susanne Ke Syys 30, 2009 4:38 am

Onnea onnistuneesta leikkauksesta

Susanne

Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 30.09.2009

Viesti kirjoittaja joku80 Pe Loka 02, 2009 10:22 pm

Waude! Onnea leikkauksen johdosta! Kerrohan kuulumisia.

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: