Dreamer jatkaa eloaan pienimahaisena..
+15
hansu
trintilla
etana
Zarmata
gsb
anjuska
Elämä edessä
Pipariina
Eija-Stiina
Mimi
Pellukka
matamiina
punatukka
Maria-76
Dreamer
19 posters
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Dreamer jatkaa eloaan pienimahaisena..
Hei Dreamer!
Miten painon putoaminen jatkunut? Minulla nyt kulunut 5 viikkoa leikkauksesta ja tippunut 7.5 kg. Minun makuuni tuntuu hitaalta... Onneksi sain tänään vedettyä kahta koka pienemmät työhousut jalkaan! Jei!
tuulikki35
Miten painon putoaminen jatkunut? Minulla nyt kulunut 5 viikkoa leikkauksesta ja tippunut 7.5 kg. Minun makuuni tuntuu hitaalta... Onneksi sain tänään vedettyä kahta koka pienemmät työhousut jalkaan! Jei!
tuulikki35
Tuulikki35- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 25.06.2012
Moikka tuulikki35!
Minusta tuo 7,5 kg kuulostaa hyvältä! Mulla on ollut jumeja nyt jonkin verran jo, eilen tuli 8 viikkoa leikkauksesta ja paino on tippunut vajaa 9 kg.. Hitaalta tuntuu, mutta edelleen koitan lohduttautua sillä että ehkä nahkakin vetäytyy paremmin. Ja mulla tuo painon jumittaminen on osaksi ainakin selvästi yhteydessä veden juomiseen, jos en juo vähintään 1,5 l ja mieluiten 2 l vettä päivässä, niin paino on muutaman sata grammaa enemmän seuraavana aamuna. Sitten taas kun huolehtii riittävästä juomisesta niin paino laskee tasaisesti. Kiloklubiin oon merkkaillut syömisiäni ja päivittäinen kalorimäärä on 900-1200.
Laktoosi-intoleranssin sain ilmeisesti kaupanpäällisiksi leikkauksesta. Olen juonut sitä maito plus-juomaa vähintään 4 dl päivittäin ja ilmavaivat ja mahan turvotus oli jotain ihan kamalaa. Muutama päivä sitten vaihdoin laktoosittomaan maitojuomaan ja ero on ollut ihan selvä. Rahkat ja jugurtit on olleetkin koko ajan laktoosittomia.
Väsymys vaivaa aivan hirveänä. Työpäivän jälkeen en jaksaisi tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla, pelkkä pyykinpesu ja kuivumaan laittaminen vaatii uskomattomat voimainponnistukset. Puolen tunnin automatkalla töistä kotiin saan tehdä kaikkeni että pysyisin hereillä enkä aina muista kotiin päästessä koko matkasta mitään. Töissäkään mikään ei kiinnosta ja se on vaan selviämistä päivästä toiseen ja vapaapäiviä odotellessa. Muutaman viikon päästä on labrat ja kuukauden päästä sisätautilääkärin vastaanotto, saas nähdä onko veriarvoissa häikkää vai johtuuko tää vaan pienestä kalorimäärästä vai mistä.. Toivottavasti helpottaa pian!
Minusta tuo 7,5 kg kuulostaa hyvältä! Mulla on ollut jumeja nyt jonkin verran jo, eilen tuli 8 viikkoa leikkauksesta ja paino on tippunut vajaa 9 kg.. Hitaalta tuntuu, mutta edelleen koitan lohduttautua sillä että ehkä nahkakin vetäytyy paremmin. Ja mulla tuo painon jumittaminen on osaksi ainakin selvästi yhteydessä veden juomiseen, jos en juo vähintään 1,5 l ja mieluiten 2 l vettä päivässä, niin paino on muutaman sata grammaa enemmän seuraavana aamuna. Sitten taas kun huolehtii riittävästä juomisesta niin paino laskee tasaisesti. Kiloklubiin oon merkkaillut syömisiäni ja päivittäinen kalorimäärä on 900-1200.
Laktoosi-intoleranssin sain ilmeisesti kaupanpäällisiksi leikkauksesta. Olen juonut sitä maito plus-juomaa vähintään 4 dl päivittäin ja ilmavaivat ja mahan turvotus oli jotain ihan kamalaa. Muutama päivä sitten vaihdoin laktoosittomaan maitojuomaan ja ero on ollut ihan selvä. Rahkat ja jugurtit on olleetkin koko ajan laktoosittomia.
Väsymys vaivaa aivan hirveänä. Työpäivän jälkeen en jaksaisi tehdä mitään muuta kuin maata sohvalla, pelkkä pyykinpesu ja kuivumaan laittaminen vaatii uskomattomat voimainponnistukset. Puolen tunnin automatkalla töistä kotiin saan tehdä kaikkeni että pysyisin hereillä enkä aina muista kotiin päästessä koko matkasta mitään. Töissäkään mikään ei kiinnosta ja se on vaan selviämistä päivästä toiseen ja vapaapäiviä odotellessa. Muutaman viikon päästä on labrat ja kuukauden päästä sisätautilääkärin vastaanotto, saas nähdä onko veriarvoissa häikkää vai johtuuko tää vaan pienestä kalorimäärästä vai mistä.. Toivottavasti helpottaa pian!
Dreamer- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 01.03.2012
Unohtakaa välillä se vaa'an tuijottaminen ja ottakaa käteen mittanauha. Paino ei aina putoa vaikka muuten pieneneekin. Ja maltti on valttia
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Trintilla, multa jäikin tosta tän päiväsestä tekstistä pois se että mittanauhaa käytän ja laitan lukemat ylös kuukauden välein ja myös vaatteista huomaa hyvin että pienentymistä tapahtuu. Ja vaikka malttamaton olenkin niin myös tyytyväinen siitä että ehkä nahka ei ala roikkua ihan hirveesti, jos paino ei laske kamalaa vauhtia. Mutta siltikin jokainen aamu alkaa vaa'alla käynnillä, tiedänpä missä mennään kun usein tästä projektista tietävät ihmiset kilomääriä kyselee. Eilen kävin työterveyslääkärillä terveystarkastuksessa ja hän kysyi paljonko paino on tippunut. Kun kerroin, hän tuijotti mua hetken ja kysyi hieman vähättelevään sävyyn että "oletko tyytyväinen siihen vai?" Vastasin että tottakai olen, paino on tippunut lähes 20 kg maaliskuun loppupuolelta lähtien, kai siihen saa tyytyväinen olla
Onkos tuo sun työterveyslääkäri ehtä pöljä vai vaan muuten tietämätön??? Sun painohan on pudonnut ihan sopivassa suhteessa
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
hansu: Työterveyslääkäri oli todella pöljä, ihan joka suhteessa.. Heti alussa ihmettelin mistä metsästä se oli sinne repästy kun minkäänlaisia sosiaalisia taitoja ei ollut :lol:Tiedänpähän tästä lähtien pyytää aikaa jollekin muulle lääkärille jos tarvetta on...
No onpas ollut todella juntti työterkka, tuohan on ihan älyttömän hieno pudotus!! Itsellä mennyt puoli vuotta saada tuo 20kg pois. Ehdottomasti kannattaa kyllä vaihtaa lääkäriä jos tuommoinen aivopieru on kyseessä.
Palleroinen- Viestien lukumäärä : 157
Registration date : 21.11.2009
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa