Dreamer jatkaa eloaan pienimahaisena..
+15
hansu
trintilla
etana
Zarmata
gsb
anjuska
Elämä edessä
Pipariina
Eija-Stiina
Mimi
Pellukka
matamiina
punatukka
Maria-76
Dreamer
19 posters
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Dreamer jatkaa eloaan pienimahaisena..
Aloitanpa nyt uuden ketjun, kun aikaisempi on tuolla yleisen keskustelun puolella..
Eli torstaina kävin kirurgia tapaamassa Tays:ssa ja olin valmistautunut hänellekin perustelemaan miksi minut pitäisi leikata, mutta hänpä kertoi mulle hirveetä vauhtia leikkauksen riskit ym., kysyi onko mulla kysyttävää ja kun ei mitään tullut mieleen, hän vain sanoi että max puoli vuotta niin mut leikataan, yleensä vähemmän. Rt ottaa sitten yhteyttä kun pitää aloittaa ENE ja kertoo leikkauspäivän. Sitten kävin vielä hoitajan juttusilla, mukava juttutuokio oli
Alkoi kyllä jännittämään, mutta hyvällä tavalla. Näin sitä minäkin kohti pienimahaisuutta ja hoikempaa elämää
Eli torstaina kävin kirurgia tapaamassa Tays:ssa ja olin valmistautunut hänellekin perustelemaan miksi minut pitäisi leikata, mutta hänpä kertoi mulle hirveetä vauhtia leikkauksen riskit ym., kysyi onko mulla kysyttävää ja kun ei mitään tullut mieleen, hän vain sanoi että max puoli vuotta niin mut leikataan, yleensä vähemmän. Rt ottaa sitten yhteyttä kun pitää aloittaa ENE ja kertoo leikkauspäivän. Sitten kävin vielä hoitajan juttusilla, mukava juttutuokio oli
Alkoi kyllä jännittämään, mutta hyvällä tavalla. Näin sitä minäkin kohti pienimahaisuutta ja hoikempaa elämää
Viimeinen muokkaaja, Dreamer pvm Ma Toukokuu 06, 2013 2:59 pm, muokattu 2 kertaa
Dreamer- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 01.03.2012
Vs: Dreamer jatkaa eloaan pienimahaisena..
Onnea matkaan dreamer
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
Kiitos! Ja samoin sinulle Maria, sulla ei olekaan enää pitkä aika!
Kiitos, pari viikkoa pitää vielä jaksaa eneillä
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
Rt soitti viime torstaina ja kertoi että leikkauspäivä olisi 24.4 Tänään kävin alkupunnituksessa ja huomenna alkaa ENE. Jännittää, pelottaakin, mutta ennen kaikkea odotan innolla leikkauksen jälkeistä aikaa ja kevyempää elämää Vaikkakin mielessä pyörii myös se että mitä jos minä olenkin joku kummajainen joka ei laihdukaan leikkauksesta huolimatta.. Lienee kuitenkin aika yleinen ajatus leikkausta odottavilla ja eiköhän se paino väkisinkin tipu kun vaan noudattaa ohjeita..
En ole täällä kovin aktiivisesti ehtinyt palstailemaan, lueskelamaan vain silloin tällöin, vapaa-aika täyttyy aika pitkälti rakennusprojektin parissa ja tulevan kodin suunnittelussa. Nyt täytyy tällekin palstalle raivata lisää aikaa!
Tays:ssa minut siis leikataan ja kuulemma silloin samana päivänä (24.4.) meitä leikataan 3, joten jos te 2 muuta palstailette täällä, niin olis kiva kuulla ajatuksia tulevasta!
Gastrossa ja uä:ssä kävin Valkeakoskella, uä:ssä todettiin sappikivitauti, mikä ei tullut yllätyksenä, koska kipuja on välillä ollut. Siellä lääkäri sanoi että todennäköisesti myös sappirakko leikataan leikkauksen yhteydessä ja käski vielä muistuttaa kirurgia siitä. Tänään rt:lle puhuin asiasta niin hän sanoi että kirurgi oli sanonut ettei tämän leikkauksen yhteydessä voi sappirakkoa leikata. Syytä ei kertonut, sanoi vain että voin asiasta vielä kirurgin kanssa keskustella esikäynnillä. Tietääkö kukaan mikä voisi olla syynä ettei sappirakkoa leikata samalla? Muistelen joskus lukeneeni että se on mahdollista poistaa mahalaukun ohitusleikkauksen yhteydessä..
En ole täällä kovin aktiivisesti ehtinyt palstailemaan, lueskelamaan vain silloin tällöin, vapaa-aika täyttyy aika pitkälti rakennusprojektin parissa ja tulevan kodin suunnittelussa. Nyt täytyy tällekin palstalle raivata lisää aikaa!
Tays:ssa minut siis leikataan ja kuulemma silloin samana päivänä (24.4.) meitä leikataan 3, joten jos te 2 muuta palstailette täällä, niin olis kiva kuulla ajatuksia tulevasta!
Gastrossa ja uä:ssä kävin Valkeakoskella, uä:ssä todettiin sappikivitauti, mikä ei tullut yllätyksenä, koska kipuja on välillä ollut. Siellä lääkäri sanoi että todennäköisesti myös sappirakko leikataan leikkauksen yhteydessä ja käski vielä muistuttaa kirurgia siitä. Tänään rt:lle puhuin asiasta niin hän sanoi että kirurgi oli sanonut ettei tämän leikkauksen yhteydessä voi sappirakkoa leikata. Syytä ei kertonut, sanoi vain että voin asiasta vielä kirurgin kanssa keskustella esikäynnillä. Tietääkö kukaan mikä voisi olla syynä ettei sappirakkoa leikata samalla? Muistelen joskus lukeneeni että se on mahdollista poistaa mahalaukun ohitusleikkauksen yhteydessä..
Tsemppiä Eneilyyn! Minä aloitin viikko sitten pussikuurin, joten tervetuloa remmiin mukaan!
Leikkauslähetettä ei mulla vielä ole..
Leikkauslähetettä ei mulla vielä ole..
punatukka- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 21.12.2012
Hui, hyvinhän se etenee, onnea leikkauspäivästä. Eli siihen puolen vuoden odotteluun saa varautua... Mulla kirurgin vastaanotto 15.4.... Kiva kuulla toisten taysilaisten matkoista!
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Jee, onnea leikkuuAjasta...
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Moikka! Minä oon käynyt nyt verikokeet, ravitsemusterapeutin vastaanoton ja tänään oli sisätautilääkärin vastaanotto. Oli kyllä aika tuima täti ja ihan tippa välillä tuli linssiin. Hän kertoi, että on ehdottoman tärkeää jo nyt ryhtyä keventämään ruokavaliotaan ja se matka jatkuu leikkauksenkin jälkeen. Riskeistä hän kertoi, että pahimmassa tapauksessa joku mies oli maannut leikkauksen jälkeen puoli vuotta teholla!! Huh, kyllä tämä sellaista ajatuksien sinkoilua on puoleen ja toiseen, mutta tuo esimerkki on varmasti todella todella harvinainen.
Olen vielä vuoden verran hoitovapaalla ja toivoisin, että leikkaus ehtisi tulla ennen töihin paluuta, jotta olisi aikaa toipua ja opetella syömisiä. Sisätautilääkäri ei pitänyt sitä mahdottomana ajatuksena, että leikkaus toteutuisi tuohon mennessä.
Kuinka kauan teillä on mennyt sisätautilääkäriltä kirurgin vastaanottoon jne.? Vertaistuen kaipuu on nyt suuri
Olen vielä vuoden verran hoitovapaalla ja toivoisin, että leikkaus ehtisi tulla ennen töihin paluuta, jotta olisi aikaa toipua ja opetella syömisiä. Sisätautilääkäri ei pitänyt sitä mahdottomana ajatuksena, että leikkaus toteutuisi tuohon mennessä.
Kuinka kauan teillä on mennyt sisätautilääkäriltä kirurgin vastaanottoon jne.? Vertaistuen kaipuu on nyt suuri
Mimi- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 22.03.2013
Ei voi olla mahollista et sama täti olis ollut sullakin kun mullakin. Luetteli ekalla kerralla kaikki madonluvut negatiivisesti . Minä kun olen satakunnasta. Kai niitä kaksikin voi olla. Hyvähän se on että kertoo myöskin ne huonotpuolet, muttei sais pelotella. Hyvin kaikki menee.
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
Kyllä se täti onneksi vähän perusteli sitten, miksi piti sellaista puhetta. Perusteli sillä, että monilla 2 vuoden jälkeen leikkauksesta alkaa paino nousta ja se vaatii itseltä kovasti opettelua ja päätöksenlujuutta pitäytyä koko loppuelämäkin terveellisellä elämäntavoilla. Eipähän meistä kukaan varmasti kevyin perustein ole suureen leikkaukseen menossa. Jos riskejä on leikkauksessakin niin mitä ovat ne riskit, joita koituu jo tällä muodolla kaikkine lisävaivoineen ja mahdollisina uusina vaivoina. Siinäpä niitä riskejä on mielestäni vielä huisin paljon enemmän.
Mimi- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 22.03.2013
Kiitos tsempeistä. Kuinkas punatukalla on eneily mennyt? Toivottavasti saat lähetteen leikkaukseen! Mulla on suht hyvin on eneily mennyt, kasviksia olen nyt syönyt sen sallitun määrän että saa mahaa täytettyä. Ja käytännön syistä olen syönyt kolmella aterialla pussit, iltavuorossa töissä kun ei ehdi pitää yleensä kuin yhden tauon. Leikkauksen jälkeen olen ajatellut siihen varautua esim. proteiinipatukoin tms helppoa jonka voi syödä asiakaskäyntien välissä. Tämä 3 ateriaa on sopinut siinä mielessä paremmin että maha tulee täydemmäksi kerralla, viidellä aterialla mulla oli koko ajan nälkä. Kun nyt vaan pääsisi ketoosiin niin helpottaisi vielä enemmän..
Matamiina: Joo puolisen vuotta mulla ainakin meni, tsemppiä odotteluun ja kirurgin vastaanotolle!
Onpas Mimillä ja Eija-Stiinalla ollut tylsä lääkäri :/ Kyllhän faktat pitää kertoa, mutta se on eri asia miten ne kertoo.. Mulla oli sisätautilääkäri todella asiallinen ja kannustava, kirurgi taas latas tuutin täydeltä ensin riskit, mutta sanoi sitten lopuksi ettei tarkoitus ole pelotella vaan saada ihmiset ymmärtämään mitä leikkaus tarkoittaa ja ettei siihen kovin kevyin perustein pidä lähteä.
Toivottavasti Mimi pääset leikkaukseen hoitovapaan aikana. Mä just palasin töihin hoito- ja opintovapaan jälkeen ja heti pitää ilmoittaa sairaslomasta
Matamiina: Joo puolisen vuotta mulla ainakin meni, tsemppiä odotteluun ja kirurgin vastaanotolle!
Onpas Mimillä ja Eija-Stiinalla ollut tylsä lääkäri :/ Kyllhän faktat pitää kertoa, mutta se on eri asia miten ne kertoo.. Mulla oli sisätautilääkäri todella asiallinen ja kannustava, kirurgi taas latas tuutin täydeltä ensin riskit, mutta sanoi sitten lopuksi ettei tarkoitus ole pelotella vaan saada ihmiset ymmärtämään mitä leikkaus tarkoittaa ja ettei siihen kovin kevyin perustein pidä lähteä.
Toivottavasti Mimi pääset leikkaukseen hoitovapaan aikana. Mä just palasin töihin hoito- ja opintovapaan jälkeen ja heti pitää ilmoittaa sairaslomasta
^ Punatukalla menee täällä ihan hyvin, olo on hyvä ja kevyt, ja tunnen itseni pirteämmäksi!
Olin yövuoroissa ja pussiruokia en eväiksi mukaan ottanut, vaan söin vähän kanaa, raejuustoa, tomaattia, tuore kurkkua ja suolakurkkua (jotta tolpillani kestin). Appelsiinia ja rahkaa myös mukana oli.
Pienillä eväillä pärjäsin, eikä edes ollut mielitekoja, vaikka tuo kahvihuoneen pöytä pääsiäisherkkuja notkuikin ja yökkökaveri vähän väliä siitä jotain ohi mennessään kävi suuhunsa napsimassa.
Nyt pitää keittää aamupalaksi hyvää pussipuuroa ja teetä .. jotta kurssissa ollaan taas.
Rentouttavaa Pääsiäisen aikaa itse kullekin!! ..minäpä aloitan nyt odotetun kevätloman ja olen vaan!!
Olin yövuoroissa ja pussiruokia en eväiksi mukaan ottanut, vaan söin vähän kanaa, raejuustoa, tomaattia, tuore kurkkua ja suolakurkkua (jotta tolpillani kestin). Appelsiinia ja rahkaa myös mukana oli.
Pienillä eväillä pärjäsin, eikä edes ollut mielitekoja, vaikka tuo kahvihuoneen pöytä pääsiäisherkkuja notkuikin ja yökkökaveri vähän väliä siitä jotain ohi mennessään kävi suuhunsa napsimassa.
Nyt pitää keittää aamupalaksi hyvää pussipuuroa ja teetä .. jotta kurssissa ollaan taas.
Rentouttavaa Pääsiäisen aikaa itse kullekin!! ..minäpä aloitan nyt odotetun kevätloman ja olen vaan!!
punatukka- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 21.12.2012
Hei dreamer!!
Täällä "seikkeri" on kovassa käytössä ja eneily aloitettu! Aika kivuttomasti on alkanut ja motivaatio on kohdillaan. Vihdoin tulee se elämänmuutos, jota tässä on koko ajan toivonut. Olemme siis samana päivänä ja samassa paikassa astumassa pienimahaisten maailmaan!! Toisaalta kovasti jännittää ja sitten taas toisaalta pyrkii loitontamaan leikkausasian pois mielestä. Mites siellä eneily ja odotus on mennyt?
Palataan! Olisi kyllä kiva vaihtaa ajatuksia tässä matkan varrella ennen H- hetkeä.
Terveisin,
Pipariina
Täällä "seikkeri" on kovassa käytössä ja eneily aloitettu! Aika kivuttomasti on alkanut ja motivaatio on kohdillaan. Vihdoin tulee se elämänmuutos, jota tässä on koko ajan toivonut. Olemme siis samana päivänä ja samassa paikassa astumassa pienimahaisten maailmaan!! Toisaalta kovasti jännittää ja sitten taas toisaalta pyrkii loitontamaan leikkausasian pois mielestä. Mites siellä eneily ja odotus on mennyt?
Palataan! Olisi kyllä kiva vaihtaa ajatuksia tässä matkan varrella ennen H- hetkeä.
Terveisin,
Pipariina
Pipariina- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 30.08.2012
Moikka Pipariina!
Kiva kuulla samana päivänä samassa paikassa leikattavasta! Mulla vähän sama juttu että toisaalta jännittää ja toisaalta yrittää olla ajattelematta asiaa. Mutta tätä mä oon odottanut kauan ja haaveilen jo pienemmistä vaatteista ja solakammasta ulkomuodosta!
Eneily on mennyt hyvin, ilman suurempia mielitekoja vaikka tämä pääsiäinen tässä olikin. Nauratti vaan kaupassa kun ihmisillä oli kärryt pullollaan kaikenmaailman herkkuja ja mulla monta pakettia nutrilettiä Pari kiloa on kotivaa'an mukaan nyt tippunut. 8 kg pitäisi lähteä vähintään koska mulla bmi 51 alkupunnituksessa ja silloin kirurgi odottaa että 8 kg on pudottava... Joten kaikkensa pitää tehdä että onnistuu, muuten leikkausta siirretään
Kiva kuulla samana päivänä samassa paikassa leikattavasta! Mulla vähän sama juttu että toisaalta jännittää ja toisaalta yrittää olla ajattelematta asiaa. Mutta tätä mä oon odottanut kauan ja haaveilen jo pienemmistä vaatteista ja solakammasta ulkomuodosta!
Eneily on mennyt hyvin, ilman suurempia mielitekoja vaikka tämä pääsiäinen tässä olikin. Nauratti vaan kaupassa kun ihmisillä oli kärryt pullollaan kaikenmaailman herkkuja ja mulla monta pakettia nutrilettiä Pari kiloa on kotivaa'an mukaan nyt tippunut. 8 kg pitäisi lähteä vähintään koska mulla bmi 51 alkupunnituksessa ja silloin kirurgi odottaa että 8 kg on pudottava... Joten kaikkensa pitää tehdä että onnistuu, muuten leikkausta siirretään
Ihan loistavaa, että täällä "huhuilit"!!Nyt vaan pidetään lippu korkealla ja pidetään päämme! Nyt on VIIMEINEN laihdutuskuuri ikinä (toivottavasti)! Kesällä toivotaan tuloksien näkyvän myös ulkopuolelle. Haaveilen kanssa vaatekaupoista ja kivoista uusista vaatteista! Nyt ei oikein kannata sinne suunnata. Aloitin viikko sitten ma enen ja nyt on lähteny noin -5kg. Mun kans pitää saada se 6-8kg pois. Me molemmat onnistutaan siinä! Isot muutokset kyllä tulee ravistelemaan ja oikeastaan se jännittää vielä enemmän, osaanko oikeasti toteuttaa. Olen varmaan joskus aikoja sitten lukenut sun viestejä, kun en ollut itse edes kirjautunut!
Tsemppiä toveri!!!!
-Pipariina
Tsemppiä toveri!!!!
-Pipariina
Tervemenoa leikkuriin Dreamer ja kaikki, joilla on leikkuupäivä tiedossa!!
Ja oikein hyvää kevättä kaikille!!
Ja oikein hyvää kevättä kaikille!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Kiitos Pipariina ja Elämä edessä! Rt soitti tänään ja kyseli kuinka ene on mennyt. Ihan hyvinhän se, suurempia mielitekoja ei ole ollut, mutta itse en ole oikein tyytyväinen pudotukseen: viime torstaista -4,3 kg. Vaikka paljonhan sekin on mutta aikaisemmilla ene kerroilla ekan viikon pudotus on ollut isompi. Mutta 18 päivää aikaa saada vielä vähintään 3,7 kg pois, eiköhän sen ole mahdollista onnistua!
KYLLÄ SE ONNISTUU
anjuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.10.2012
Täällä eneily menee kanssa omalla painollaan... En vaan pysty syömään suolaisia yhtään, joten alkaa pikkusen tökkimään pelkkä makea. Eri makuja on kokeiltu eri valmistajilta, mutta en saa suolaisia alas! Mulla oli tässä puolenviikon jumi ja kysyi hieman motivaatioita lisää.
Onko dreamer sinulle tullut jo esikäyntiaikaa? Tänne ei ole vielä tullut!
Onko dreamer sinulle tullut jo esikäyntiaikaa? Tänne ei ole vielä tullut!
Mulla on sama homma etten pysty suolasia syömään yhtään ja makea alkaa tökkimään. Nutriletin suklaata ja mansikkaa syön ainoastaan. Sisulla se menee vaikka oon ihan kyllästynyt niihin makuihin..
Mulla myös ollu nyt jumia ja kokonaispudotus vasta 5 kg 2 viikkoo aikaa saada 3 kg pois! Täytyy lähteä iltaisin hiki (pyörä)lenkeille jos vaikka auttais. Jos en saa sitä 8 kg pois ja leikkausta siirretään, niin en tiedä mitä teen Kuitenkin töihin jo ilmottanu sairaslomasta ja kaikkee...
Ei ole mullekaan tullu vielä esikäynti aikaa. Rt sanoi kyllä että se saattaa tulla vasta n. viikko ennen leikkausta..
Mulla myös ollu nyt jumia ja kokonaispudotus vasta 5 kg 2 viikkoo aikaa saada 3 kg pois! Täytyy lähteä iltaisin hiki (pyörä)lenkeille jos vaikka auttais. Jos en saa sitä 8 kg pois ja leikkausta siirretään, niin en tiedä mitä teen Kuitenkin töihin jo ilmottanu sairaslomasta ja kaikkee...
Ei ole mullekaan tullu vielä esikäynti aikaa. Rt sanoi kyllä että se saattaa tulla vasta n. viikko ennen leikkausta..
Mites menee?
Tänään ekan kerran tuli olo, että hui...mihinkä mä oon taas itteni mennyt työntämään!!! Onko tässä mitään järkeä? Juu on siinä, sanoi järki heti perään!
Nyt olis sitten meillä 9 päivää enää jäljellä! Nyt mulla on tippunu yhteensä noin 8kg, humpsahti jumin jälkeen!Lenkille en ole tästä hulinasta ehtinyt viikkoon, mutta ehkä taas ens viikolla.
En ole tykännyt sienistä, mutta nyt kokeilin niitä paistaa ja salaatin kans meni ihan ok alas. Ei nyt mitään gourmeeta, mutta menettelee. Suolakurkuista ja punajuurista on ollu mulle apua suolaisen nälkään!
Onnistut ihan varmasti, ei mitään pelkoa!!
Tänään ekan kerran tuli olo, että hui...mihinkä mä oon taas itteni mennyt työntämään!!! Onko tässä mitään järkeä? Juu on siinä, sanoi järki heti perään!
Nyt olis sitten meillä 9 päivää enää jäljellä! Nyt mulla on tippunu yhteensä noin 8kg, humpsahti jumin jälkeen!Lenkille en ole tästä hulinasta ehtinyt viikkoon, mutta ehkä taas ens viikolla.
En ole tykännyt sienistä, mutta nyt kokeilin niitä paistaa ja salaatin kans meni ihan ok alas. Ei nyt mitään gourmeeta, mutta menettelee. Suolakurkuista ja punajuurista on ollu mulle apua suolaisen nälkään!
Onnistut ihan varmasti, ei mitään pelkoa!!
Tässähän tämä menee, jännittää kovasti. Eniten ehkä se nukuttaminen kun ei mua oo koskaan ennen nukutettu
Myös uusi tuleva elämä jännittää, kuinka selviän syömisistä ym. mutta eniten kyllä odotan innolla kevyempää elämää! Nyt enen aikana on ollut kivaa kun energiaa on PALJON enemmän kuin aikasemmin!
Aattele reilu viikko niin ollaan aika jännän paikan edessä
Paino on nyt tippunut vajaa 7 kg, jumin jälkeen ei kovin kummoista humpsahdusta tullut, mutta jonkinmoinen kuitenkin. Mahalaukku on selvästi pienentynyt, mähän oon ne päivän pussit syöny 3 erässä, ja nyt muutamana päivänä en olekaan jaksanut syödä kahta annosta kerralla vaan reilun yhden annoksen jälkeen on ihan ähky olo..
Jotenkin mulla on edelleen sellainen olo, etten uskalla olla varma leikkauksesta kun paino ei ole tippunut siihen malliin kun itse odotin.. Kun jos kirurgi on sama kuin se jonka tapasin aikasemmin niin se ei varmasti jousta grammaakaan siitä 8 kg:sta...
Mä oon kanssa syöny suolakurkkuja suolasen nälkään sillon tällön. Nyt tosin oon ollu ihan pelkillä pusseilla ja jättänyt kasviksetkin pois jos vaikka paino tippuis paremmin..
Myös uusi tuleva elämä jännittää, kuinka selviän syömisistä ym. mutta eniten kyllä odotan innolla kevyempää elämää! Nyt enen aikana on ollut kivaa kun energiaa on PALJON enemmän kuin aikasemmin!
Aattele reilu viikko niin ollaan aika jännän paikan edessä
Paino on nyt tippunut vajaa 7 kg, jumin jälkeen ei kovin kummoista humpsahdusta tullut, mutta jonkinmoinen kuitenkin. Mahalaukku on selvästi pienentynyt, mähän oon ne päivän pussit syöny 3 erässä, ja nyt muutamana päivänä en olekaan jaksanut syödä kahta annosta kerralla vaan reilun yhden annoksen jälkeen on ihan ähky olo..
Jotenkin mulla on edelleen sellainen olo, etten uskalla olla varma leikkauksesta kun paino ei ole tippunut siihen malliin kun itse odotin.. Kun jos kirurgi on sama kuin se jonka tapasin aikasemmin niin se ei varmasti jousta grammaakaan siitä 8 kg:sta...
Mä oon kanssa syöny suolakurkkuja suolasen nälkään sillon tällön. Nyt tosin oon ollu ihan pelkillä pusseilla ja jättänyt kasviksetkin pois jos vaikka paino tippuis paremmin..
Tänään tuli leikkauskutsu ja esikäynti aika Perjantaina verikokeisiin ja maanantaina esikäynti..
Ja painokin humpsahti yhtäkkiä kilon alas vuorokaudessa, joten mieli ei vois olla parempi! Nyt lähtenyt n. 7,6 kg..
Mitäs Pipariina, joko sulle tuli kutsu?
Ja painokin humpsahti yhtäkkiä kilon alas vuorokaudessa, joten mieli ei vois olla parempi! Nyt lähtenyt n. 7,6 kg..
Mitäs Pipariina, joko sulle tuli kutsu?
Kutsu tuli, eilen jäi postilaatikollakäynti harmikseni. Huomenna on sitten raivattava aikaa verikokeille. Pikkusen aikasemmin olis voinu tulla!! Olen puolenpäivän aikaan menossa maanantaina, entäs sinä? Treffataanko? Voi olla, että nähdään tietysti jokatapauksessa jos ajat on lähekkäin...tai puoli päivää saa varata! Pitäis keskittyä vissiin siihenkin, että mitä ostaa kaupasta ruoaksi itselleen. Onneksi ravitsemusterapeutti tulee vielä to osastolle. Mulla on nyt lähteny n.8- 9kg, heilahtelee. Odotan kyllä, että tämä loppuu! Ei mitään suurta nautintoa tuota suklaa, mansikka ja mokka
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa