[b]Kanssasisaria, joita kiinnostaisi tavata ja keskustella ihan livenä?[/b]
+2
Mrs. Piggy
Aino
6 posters
[b]Kanssasisaria, joita kiinnostaisi tavata ja keskustella ihan livenä?[/b]
Hei kaikki,
Olen lueskellut ja seuraillut keskusteluja täällä. Olen 31-vuotias ja projektia vasta aloittava naishenkilö. Sisätautilääkärillä käynti on takana, ensi viikolla ultra ja sitä seuraavalla ravitsemusterapeuttikäynti. Operaatio on tarkoitus tehdä Jorvissa, eikä sisätautilääkärin mukaan(joka oli aivan ihana) jonojakaan juuri ole.
Olisi ihanaa, jos löytäisin täältä keskusteluseuraa ja vaikka ihan livenäkin olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia.
Eli onko täällä yhtään tyyppejä, joiden kanssa vois treffata/kirjoitella?
Täällä palstoilla avautuminen ei ole välttämättä minulle se juttu, mutta yksityisemmin kyllä.
- Aino
Olen lueskellut ja seuraillut keskusteluja täällä. Olen 31-vuotias ja projektia vasta aloittava naishenkilö. Sisätautilääkärillä käynti on takana, ensi viikolla ultra ja sitä seuraavalla ravitsemusterapeuttikäynti. Operaatio on tarkoitus tehdä Jorvissa, eikä sisätautilääkärin mukaan(joka oli aivan ihana) jonojakaan juuri ole.
Olisi ihanaa, jos löytäisin täältä keskusteluseuraa ja vaikka ihan livenäkin olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia.
Eli onko täällä yhtään tyyppejä, joiden kanssa vois treffata/kirjoitella?
Täällä palstoilla avautuminen ei ole välttämättä minulle se juttu, mutta yksityisemmin kyllä.
- Aino
Aino- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 16.08.2012
Vs: [b]Kanssasisaria, joita kiinnostaisi tavata ja keskustella ihan livenä?[/b]
Tervetuloa palstalle! Toivottavasti löydät täältä toivomiasi live-keskustelukumppaneitakin. Ja jos jostain syystä ei täältä löydy, kannattaa liittyä LILE:en (Lihavuusleikatut ry:hyn), jolla on paljon yhteisiä kokoontumisia ja toimintaa. http://www.lile.fi/
Mrs. Piggy- Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 21.06.2011
Kiitos vastauksestasi! nuo Lilen sivut ovat ilmeisesti hieman vaiheessa, kun siellä ei keskustelupalstaakaan ole käytössä...mutta ootellaan
Aino- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 16.08.2012
Lilen sivut on suljettu muilta kuin jäseniltä.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Moikka Aino, ollaan tapailtu aina välillä Pk-seudun porukalla, paikalla ollut 5-10 henkeä. Pari viikkoa sitten tavattiin Stockalla. Mä oon ollut aika usein järjestäjänä. Täällä voi kyllä ilmoittaa ja katsoa ketä saisi mukaan esim. kauppakeskukseen kahvittelemaan. Ollaan tavattu myös meillä kotona muutaman kerran.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Heippa!
Tervetuloa mukaan. Lilen sivut ovat osaltaan vaiheessa. Mutta keskusteluosio toimii ja on tosi vilkas toiminnaltaan ja sisällöltään. Tosin se keksusteluosio näkyy vain LILEn jäsenille. Ja siellä on tapaamisia ympäri Suomea ja tekemistä harrastuksia ja vaikka mitä kivaa. Etusivulla on "lappu" liity jäseneksi. Sen takaa löytyy liittymiskaavakkeet jonka täyttämällä pääset keskustelut osioon muutaman päivän sisällä tietojen mentyä perille.
Tosin täältäkin seuraa löytyy. Itsekkin käyn kirjeenvaihtoa yksityisesti osiossa samana päivänä kanssani leikatun kanssa. Mukava saaha vertaistukea tuolleenkin.
Tsemppii taipaleelle!
Tervetuloa mukaan. Lilen sivut ovat osaltaan vaiheessa. Mutta keskusteluosio toimii ja on tosi vilkas toiminnaltaan ja sisällöltään. Tosin se keksusteluosio näkyy vain LILEn jäsenille. Ja siellä on tapaamisia ympäri Suomea ja tekemistä harrastuksia ja vaikka mitä kivaa. Etusivulla on "lappu" liity jäseneksi. Sen takaa löytyy liittymiskaavakkeet jonka täyttämällä pääset keskustelut osioon muutaman päivän sisällä tietojen mentyä perille.
Tosin täältäkin seuraa löytyy. Itsekkin käyn kirjeenvaihtoa yksityisesti osiossa samana päivänä kanssani leikatun kanssa. Mukava saaha vertaistukea tuolleenkin.
Tsemppii taipaleelle!
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Lile järjestää Eiran sairaalan kanssa jonku meetingin johon voi tulla tutustumaan Lilen toimintaan.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa