Leikkauksen jälkeen 3. viikon ruokavalio
4 posters
Sivu 1 / 1
Leikkauksen jälkeen 3. viikon ruokavalio
Hei!
Olen ollut nestemäisellä ruokavaliolla kohta 2 viikkoa. Nyt kaipaan neuvoja, miten aloitan vähitellen pehmeä ruoan. Mitä olette syöneet silloin? Eikös näkkileipää saanut jo kokeilla, kunhan jauhaa sen leipämössöksi hampaillaan?
Olen ollut nestemäisellä ruokavaliolla kohta 2 viikkoa. Nyt kaipaan neuvoja, miten aloitan vähitellen pehmeä ruoan. Mitä olette syöneet silloin? Eikös näkkileipää saanut jo kokeilla, kunhan jauhaa sen leipämössöksi hampaillaan?
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Vs: Leikkauksen jälkeen 3. viikon ruokavalio
heippa..
Nämä ohjeet tuntuu olevan eri kaupungeissa eri lailla. Ite omalla paikkakunnalla määrättiin heti kotiuduttua syömään pehmeetä ruokaa...ei soseita tai litkuja..sellasta jonka saa suussa jauhettua ja näkkäriä heti. Elin itse ekan viikon, näkkärillä, leipäjuustolla ja lihahyytelöllä
Nämä ohjeet tuntuu olevan eri kaupungeissa eri lailla. Ite omalla paikkakunnalla määrättiin heti kotiuduttua syömään pehmeetä ruokaa...ei soseita tai litkuja..sellasta jonka saa suussa jauhettua ja näkkäriä heti. Elin itse ekan viikon, näkkärillä, leipäjuustolla ja lihahyytelöllä
suski76- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011
Jauheliha sopii vissiin ja raejuusto, katkaravut?, kala?, keitetty kananmuna, kypsennetyt vihannekset...
Itse en kyllä kalaan tai katkarapuihin ihan tuossa vaiheessa koskisi. Jauheliha kyllä menee mutta kalassa voi olla aika pitkiä säikeitä mitä ei saa pureskeltua kokonaan poikki. Tietysti jotkut kala/kanapullat menee varmaan hyvin kun nehän on jauhettua mössöä. Keitetty kananmuna on hyvä mutta välttäisin paistettua koska siinä voi olla teräviä reunoja. Raejuusto on oikein hyvä. Vihannekset kypsennettynä hyviä mutta en suosittele raakana mitään vihanneksia tai salaattia vielä. Kaikennäköiset laatikot menee varmaan ihan hyvin kunhan ei ole mitään isoja sattumia. Keittoja ilman isoja sattumia jne.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Kiitos Kimby! Taidan tehdä maanantaina lihapullia ja perunamuusia.
Eilen söin kirjolohipyöryköitä ja tänään testaan hernekeiton. 3. viikko on loppusuoralla. Ei oksentelua eikä dumpingia jonkin verran vielä pieniä kivuntuntemuksia vatsassa. Olen kuitenkin toipumaanpäin leikkauksesta.
Hienoa Leppis että alat toipua!
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa