kilokato liittyy mukaan
+6
maija411
Valma72
tuulahdus
pilksuke
Elämä edessä
kilokato
10 posters
kilokato liittyy mukaan
Olen uusi tällä asialla ja paljon asiaa ja ihmeteltävää on. Mutta olen 35-vuotias nainen paino ongelmaa jo lapsesta saakka. Puntari kieppuu isoissa lukemissa.Painoa pudotellut enelläx 3 sen 20kiloa tulleet takaisin samoin painonvartijoissa tulos aina sama paino palaa...jospa kaikki nyt muuttuisi kun
sain ajat labraan,ekg:hen, sisätautilääkärille ja ravitsemusterapeutille. Ovat lokakuussa. mutta miten tästä homma etenee? kaikki uutta ja jännittävää.
sain ajat labraan,ekg:hen, sisätautilääkärille ja ravitsemusterapeutille. Ovat lokakuussa. mutta miten tästä homma etenee? kaikki uutta ja jännittävää.
kilokato- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 03.08.2012
Vs: kilokato liittyy mukaan
Tervetuloa palstalle kilokato!
Onnea ja menestystä omalle polullesi, jokaisella siitä muodostuu ihan omanlaisensa!!!
Onnea ja menestystä omalle polullesi, jokaisella siitä muodostuu ihan omanlaisensa!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tervetuloa !
pilksuke- Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 47
Registration date : 22.09.2011
Terveppä tuloa minunkin puolesta. Kyllä nuo jutut sulle avautuu, kun käyt labrat, rav.terapeutit,lääkärit jne. Taitaa olla lähes kaikille tehty jossain vaiheessa vatsalaukun tähystys ja jos se on ok, niin sit saat lähetteen Joensuuhun tai Kuopioon. Ja sit odotellaan. Itse kävin tänään tapaamassa kirurgia ja arveli että loka-marraskuussa tapahtuu leikkaus. Patisti laihduttamaan . Mullanääs ei ole yhtään juuri nyt pudotettua kiloa. Aiemmin kyllä. Ja kunhan juhlallisuudet on ohi, tarttuu tääkin tomerasti toimeen. Se on nimittäin mänöä nyt. Mut yhdessä paitsi itkien niin myös laihtuen...
tuulahdus- Viestien lukumäärä : 86
Registration date : 16.11.2011
Tervetuloa joukkoon, meitä savolaisia on täällä monia
Valma72- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 52
Registration date : 28.05.2012
Heipsis ja tervetuloa joukkoon.
Homma eteen kyllä tosta kehotuksella poudottaa ainakin Turussa 5% painosta ravitsemusteraputin käynnin jälkeen 3kkdessa, joka todistaa että sulla on motivaatiota. Sitten uus ravitsemusterapeutti käynti. Sielt lähete kirurgille ja vatsalaukun tähystykseen, helikobakteeria ei saa olla leikkaukseen mennessä ja ei muutakaan ongelmaa jotka selvii tossa tähystyksessä. Sitten vaan odottaan leikkausta. Turussa sain valita itse kumpi tehdään sleeve vaiko bybass leikkaus.
Yks hyvä sivu jossa tietoa on ja oikeeta sellasta
http://www.foteg.fi/index.php?mid=1
on leikkausta tekevien lääkäreiden / sairaaloiden sivu. Suosittelen.
Toinen tällainen keksustelupalsta ja vertaistuli sivusto on
http://www.lile.fi/
Tuo on potilasyhdistys.
Tsemppii taipaleelle
Homma eteen kyllä tosta kehotuksella poudottaa ainakin Turussa 5% painosta ravitsemusteraputin käynnin jälkeen 3kkdessa, joka todistaa että sulla on motivaatiota. Sitten uus ravitsemusterapeutti käynti. Sielt lähete kirurgille ja vatsalaukun tähystykseen, helikobakteeria ei saa olla leikkaukseen mennessä ja ei muutakaan ongelmaa jotka selvii tossa tähystyksessä. Sitten vaan odottaan leikkausta. Turussa sain valita itse kumpi tehdään sleeve vaiko bybass leikkaus.
Yks hyvä sivu jossa tietoa on ja oikeeta sellasta
http://www.foteg.fi/index.php?mid=1
on leikkausta tekevien lääkäreiden / sairaaloiden sivu. Suosittelen.
Toinen tällainen keksustelupalsta ja vertaistuli sivusto on
http://www.lile.fi/
Tuo on potilasyhdistys.
Tsemppii taipaleelle
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Tervetuloa!
Huugibuugi- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 02.07.2012
Kiitos kiitos kaikille ompas mukava kun otatte meidät uudet avosylin vastaan... eli mulla labrat 1.10. ravitsemusterapeutti 5.10 ja lääkäri 9.10 ja ekg samalla päivällä. hiukka jännittää mitähän labroja ottaavat ja pissakin ois luovutettava.
sullahan on Kilokato nopeella tempolla noi kaikki. kui ne ei labrojen yhteydessä ota ekg:tä?? mulla ainakin ottivat. nyt on sit 20.8 meno ravitsemusterapeutin luo. lääkärin ajasta ei mitään tietoa vielä.
just aloitin ton ruokapäivä kirjan teon. =)
just aloitin ton ruokapäivä kirjan teon. =)
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
no mulla lähete laitettu syyskuulla 2011 ja nyt tuli eka aika kun rupesin perään soittelemaan olivat jotain möhlineet jospa tästä johtuu nopeus tiedä häntä. toivottavasti leikkaus aika tulis yhtä noppeeta
Johan odottavan aika on piitkä...
odottaa kun kuuta nousevaa ekaa käyntiä sis.taudilla ja sitten kammoksuttaa se tähystys oon tosi pelkuri noihin tutkimuksiin.
apua saakohan siinä ees pientä hummausta rauhoittavaa ettei pelkoon pökerry.
Millaisia kokemuksia on muuten mikkelin lääkäreistä?
Ja mukava todella lukea toisten ketjuja ja aikatauluja leikkauksista ja TULOKSET on mitä parhainta antia. Jospa nää munkin ihrat tästä lähtis ja vois puhjeta kukkaan.
odottaa kun kuuta nousevaa ekaa käyntiä sis.taudilla ja sitten kammoksuttaa se tähystys oon tosi pelkuri noihin tutkimuksiin.
apua saakohan siinä ees pientä hummausta rauhoittavaa ettei pelkoon pökerry.
Millaisia kokemuksia on muuten mikkelin lääkäreistä?
Ja mukava todella lukea toisten ketjuja ja aikatauluja leikkauksista ja TULOKSET on mitä parhainta antia. Jospa nää munkin ihrat tästä lähtis ja vois puhjeta kukkaan.
Ei se tähystys ollut mun mielestä yhtään niin paha, kuin peloteltiin. Silmät vaan kiinni ja ajattelet jotain ihan muuta kuin sitä toimenpidettä. Eikä onneksi kestä kauaa. Selviät siitä kyllä varmasti!
Mrs. Piggy- Viestien lukumäärä : 30
Registration date : 21.06.2011
niinkun tuossa toisessa ketjussa mainitsin tähystyskin on ohi ja ihan ok, toimenpide oli letku sisään ja ulos. ja muija ulos. nyt ootetaan miteen nopeita ovat siellä joensuussa..
kutsu joensuuhun kävi nyt vaan odotellaan hyväksyykö lääkäri minut leikkaukseen
kirurgin tapaaminen 7.5 i hope so että kaikki menee hyvin.
Pidetään sulle peukkuja. Kyllä se vihreä valo sieltä jo kajastaa.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
onhan tätä odotettu joten kohta menox jihuuu.
Similar topics
» liianpaksuperhoseksi liittyy mukaan!
» Bmi35 liittyy mukaan
» Pallura liittyy mukaan
» Uusi liittyy joukkoonne =))
» Bmi35 liittyy mukaan
» Pallura liittyy mukaan
» Uusi liittyy joukkoonne =))
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa