Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bmi35 liittyy mukaan

3 posters

Siirry alas

Bmi35 liittyy mukaan Empty Bmi35 liittyy mukaan

Viesti kirjoittaja bmi35 Ke Helmi 10, 2010 5:15 pm

Smile Hei kaikille
Minäkin liityn nyt tänne kun olen muutamia kertoja täällä lueskellut ja etsinyt muiden kokemuksia tuosta laihdutusleikkauksesta.
Olen 45v ja painoa on 111,8kg (tänä aamuna),mutta pahimmillaan on ollut 137kg.kin.Sain laihdutettua 13kg Kelan järjestämällä kuntoutuksella v-05 ja sen jälkeen sitten taas paino alkoi kertyä takaisin kun kontrolli lakkasi. Sitten innostuin laihduttamaan kotona ja painoa tippui noin 10kg (kevensin syöntiä ja kuntoilin minkä jaksoin).No se lopahti kun menin töihin,ei jaksanut enää.
Olen kakkostyypin diabeetikko joka käyttää insuliiniä niin pitkää kuin pikaa ja tabletit päälle ja lisäksi vaivaa verenpainetauti ja astma.Ja kaikki arvot heittelee ja yleensä väärään suuntaan.
Lokakuussa lääkärini sanoi minulle että mitä ajattelisin laihdutusleikkauksesta kun valittelin jatkuvaa nälkää ja luulempa sen johtuvan lisätyistä inska annoksista. Siitäpä lähti asia eteenpäin kun miettimättä enempää sanoin haluavani leikkaukseen koska olin sitä katsellut tv.stä ja lueskellut siitä netistä mutta en uskaltanut vain itse ehdottaa..
Nyt olen jo käynyt ravitsemusterapeutilla ja sieltä sain niin paljon tietoa ja kannustusta että lähetän hänelle ISON KIITOKSEN. Ja äskettäin kävin sitten Sis.tauti.polilla Lääkärissä ja niin on nyt lähtenyt lähete Kys.siin. Täällä minulla on maalis ja huhtikuussa viellä letkun nielemiset ja vatsan ultra ja spirometria ensin. Voin vain Kiittää Jyväskylän keskussairaalan henkilökuntaa siitä mahtavasta tuesta mitä heiltä saan sillä sain jopa hoitajilta numerot että soittaa heti jos jokin vähänkin askarruttaa.
Onneani vielä lisää toive että saan sitten laihduttuani vielä pois tuon roikkuvan eturepun sillä se on syntynyt 4.n lapsen venyttäessä vatsaa ja kun sitten paino siihen lisää niin nyt kun kiloja lähtenyt jonkin verran niin polvissa melkein roikkuu kaulasta alaspäin kaikki Embarassed Ja ne ei jumppaamalla kiinteydy,ei.Haaveeni onkin saada joskus viellä naisellisuuteni takaisin.Mutta suuri syy on myös diabeetikon vaiva saada tulehduksia herkästi ja mikäs sen otollisempi paikka kuin roikkuvan läskin alla taipeissa ja sitten ruopsutellaan kuin apina konsanaan scratch
No nyt on pitkä tie alullaan ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan,mutta onneksi täällä voi seurata muiden kokemuksia ja saada aina itselleen tukea jos alkaa epävarmuus tai pelko hiipimään sisimpään.
bmi35
bmi35

Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 60
Registration date : 08.02.2010

http://laihdutusleikkaus.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Bmi35 liittyy mukaan Empty Vs: Bmi35 liittyy mukaan

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Helmi 10, 2010 6:36 pm

Tervetuloa joukkoomme Very Happy
Täällä aika kuluu kivasti vaihdellessa ajatuksia ja tietoa.
Mulla vähän samat haaveet kuin sullakin...itselläni on 6 lasta ja kaikki osaatte varmastikkin arvata miten löysää meikäläisellä roikkuuu joka paikassa..salin ja uimisen aion aloittaa vakavissani mutta en usko että nekään enäää tässä iässä ja noin monen lapsen jälkiä korjaa Rolling Eyes
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Tantta To Helmi 11, 2010 1:47 am

Hei vaan BMI35, kiva kun tulit mukaan. Ma olen viime lokakuusta nyt laihtunut n 28kg ja jo sen jalkeenkin alkaa tama lepakkoilmio, joka puolella lepattaa. Minakaan en usko, etta nama nahat millaan voimailulla lahtee, ainakin mahareppu on varmaankin kirurgisesti poistettava, muusta en sitten enaa tassa iassa (57v) menisi viela sanomaan mitaan. Roikkukoon. Aviomies (38v) ei ole huolissaan nahoista, ainakaan viela.
Vaikka parempi on kun ei viela vanno mitaan, nayttakoon aika sitten miten amman kay.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja bmi35 To Helmi 11, 2010 4:27 pm

Kiitos Tigertyttö ja Tantta.Niin, olen usein ajatellut että kuinka monen naisen kohdalla ja miehenkin on juuri ongelma tämä roikkuva läski,vaikka laihtuisit mutta ikä on tehnyt tehtävänsä ja nahka ei kiinteydy kuin nuorilla, niin omasta mielestäni se painonputoaminen ei tunnukaan niin hyvältä,kun tuloksena on hirveät pussit roikkumassa.Kun laihduttaessa katselee kaupoissa vaatteita mitä ostaisi mutta kun koettaa sovittaa niin kylläpä ne reput tekee näyn sellaiseksi että sinne jää ja jokin väljä pitkä pusero taas päätyy mukaan... ja alkaa tuntua koko laihdutus taas turhalta.
No nyt olen alkanut ajatella asioita pidemmälle ja odottaa että joskus vuoden,kahden päästä voin astua esiin omasta itsestäni ja sanoa:..Tadaaa...tässä olen nyt minä ja enää minua ei lannisteta....

Siinä taas pikku vuodatus mutta joskus vain tulee tarve purkaa ajatuksiaan ja täällä uskon löytyvän saman kokevia.Tanttaa onnittelen sydämestäni monesta syystä.
bmi35
bmi35

Viesti kirjoittaja Tantta Pe Helmi 12, 2010 4:29 am

Kiitos bmi5. Se vaateostoksilla kayminen on hankalaa. Ma olen tullut siihen tulokseen, etta tallainen henkilo, joka on "komia kuin asema", haluaakin alitajuisesti ostaa niita hemmetin kaapuja ja jattipaitoja katkeakseen taman ihraisen vartalonsa.
Uskon kuitenkin, etta meille kaikille viela tulee paiva, jona me voidaan ostaa kauniita, varikkaita, jopa vartalonmyotaisia vaatteita. Emme kai me tassa turhaa ole itseamme alkaneet ihan leikkauksella muuttaa.
Sulle karsivallisyytta, olet jo prosessin loppusuoralla. Ollaan yhteydessa taman palstan valityksella.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja tigertytto Pe Helmi 12, 2010 4:40 am

Ihana ajatuskin tantta tuo kauniiden vartalon myötäisten vaatteiden osto...pahoin pelkään vaan omalta kohdaltani että se ei toteudu koskaaan Sad
Mulla tätä ikää on jo sen verran että luulen ettei nämä tulevat roikot mene piilooon vaikka tekisin mitä kevätjuhla liikkeitä Rolling Eyes
tigertytto
tigertytto

Viesti kirjoittaja bmi35 Pe Helmi 12, 2010 4:03 pm

Tigertyttö,kannattaisiko sinun kysäistä lääkäriltä sitä repun poistoa vaikka itsetuntoon vedoten. Kosmeettisiin syihin jos vetoaa eivät leikkaa kuin yksityisellä. Nuorihan sinä viellä olet minuun verrattuna joten kaikki on mahdollista
Tantta,Kiitos kannustuksesta. Niin minäkin yritän ajatella että viellä joskus minäkin,mutta,... Eilen juuri kokeilin,sovitin neulemekkoa jota teen ristiäisiin ja taitaa siitä tulla kuitenkin mekko jota käytänkin sitten 40kg myöhemmin kun aika vartalonmyötäiseltä tuntuu vaikka suurinta mahdollista kokoa yritin tehdä.Mutta onpahan valmiina sitten joskus...
Kärsivällisyyttä,sitä kyllä tarvitsen,olen juuri sitä tyyppiä joka haluaisi kaiken tapahtuvan nyt heti eikä hetken päästä ja nyt kun odottelee asiaa jonka tietää tapahtuvan kuukausien päästä niin se varmaan näkyy sitten täällä hermostuneena kirjoitteluna,mutta kiitos jos kestätte
Embarassed
bmi35
bmi35

Viesti kirjoittaja tigertytto Pe Helmi 12, 2010 6:24 pm

Tuttu juttu Bmi35 toi että kaiken pitäis tapahtua nyt ja heti Smile
Se on varmasti mulla yksi syy siihen etten ikinä ole onnistunut laihduttamaan ns,loppuun asti Rolling Eyes
tigertytto
tigertytto

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: