Uusi liittyy joukkoonne =))
+7
Elämä edessä
Massiivi
Emppu81
Piuku
maija411
anumiia
rolli82
11 posters
Uusi liittyy joukkoonne =))
Hei.
Olen pidemmän aikaa jo lukenut teidän juttujanne täällä ja itse olen päässäni työstäny ajatusta jo parin vuoden ajan. Nyt sain vasta varattua itselleni työterveyteen lääkärin ajan puhuakseni tästä valloilleen päässeestä pehmyt kudoksesta, josta ei vaan pääse irti.
Olen koko ikäni ollu pyöreä ja kolme kertaa olen saanut painoa tiputettua. 1. minulla oli rauhaskuume eli pusutauti, jolloin en voinut syödä mitään ni totta kai sitä laihtuu. 2. toisen kerran kun oli kymmeniä kurkunpääntulehduksia, 2x paise kurkussa ja sitten leikattiin nielurisat. eli jälleen en voinut syödä mitään. 3. sain ihan syömisiäni katsomalla ja liikunnalla pois painoa, mikä tuli sit takaisin rytinällä kun en pystynyt samalla tavalla enää liikkumaan. on kokeiltu kaiken maailman allit ja muut vastaavat.
Jännittää se ensi viikolla tuleva lääkärin aika, ku en tiedä yhtään illä tavalla se lääkäri reagoi kun haluaisin siihen leikkaukseen. Ja miten paljon Kys tekee edes leikkauksia ja onkohan sinne jonoja sit miten paljon.
Olen lukenut teidän kokemuksia leikkauksista, mutta kertokaa ihmeessä lisää niistä
Olen pidemmän aikaa jo lukenut teidän juttujanne täällä ja itse olen päässäni työstäny ajatusta jo parin vuoden ajan. Nyt sain vasta varattua itselleni työterveyteen lääkärin ajan puhuakseni tästä valloilleen päässeestä pehmyt kudoksesta, josta ei vaan pääse irti.
Olen koko ikäni ollu pyöreä ja kolme kertaa olen saanut painoa tiputettua. 1. minulla oli rauhaskuume eli pusutauti, jolloin en voinut syödä mitään ni totta kai sitä laihtuu. 2. toisen kerran kun oli kymmeniä kurkunpääntulehduksia, 2x paise kurkussa ja sitten leikattiin nielurisat. eli jälleen en voinut syödä mitään. 3. sain ihan syömisiäni katsomalla ja liikunnalla pois painoa, mikä tuli sit takaisin rytinällä kun en pystynyt samalla tavalla enää liikkumaan. on kokeiltu kaiken maailman allit ja muut vastaavat.
Jännittää se ensi viikolla tuleva lääkärin aika, ku en tiedä yhtään illä tavalla se lääkäri reagoi kun haluaisin siihen leikkaukseen. Ja miten paljon Kys tekee edes leikkauksia ja onkohan sinne jonoja sit miten paljon.
Olen lukenut teidän kokemuksia leikkauksista, mutta kertokaa ihmeessä lisää niistä
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
Vs: Uusi liittyy joukkoonne =))
Tsemppiä ja tervetuloa joukkoon kirjavaan.
anumiia- Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 39
Registration date : 02.03.2012
Heippa!
Tervetuloa joukkoon. KYSin tilannetta en tiedä, mutta pidetään peukkuja. Googlella ku kirjoitat hakusanaksi FOTEG sieltä löytyy kartta jossa leikkauksia tekevät sairaalat ja paljonko on tehty leikkauksia.
Mulla ei oo mitään huonoo sanottavaa leikkauksesta. Mun paino putoo hiukan kyllä hitaasti, mutta se johtuu siit et täl hetkellä mun liikkuminen on lähinnä keppi kädes akselilla olohuone-keittiö-vessa.
Suosittelen lämpimästi jos muuten ei onnistu. Onhan se selvää ettei tällainen leikkaus ole riskitön toimenpide.
Tsemppiä taipaleelle
Tervetuloa joukkoon. KYSin tilannetta en tiedä, mutta pidetään peukkuja. Googlella ku kirjoitat hakusanaksi FOTEG sieltä löytyy kartta jossa leikkauksia tekevät sairaalat ja paljonko on tehty leikkauksia.
Mulla ei oo mitään huonoo sanottavaa leikkauksesta. Mun paino putoo hiukan kyllä hitaasti, mutta se johtuu siit et täl hetkellä mun liikkuminen on lähinnä keppi kädes akselilla olohuone-keittiö-vessa.
Suosittelen lämpimästi jos muuten ei onnistu. Onhan se selvää ettei tällainen leikkaus ole riskitön toimenpide.
Tsemppiä taipaleelle
maija411- Viestien lukumäärä : 180
Registration date : 21.12.2011
Ja näistä lukuisista ketjuista tietoo löytyy rutkasti. Toki hieman vaivaa täytyy nähdä, niinkuin kaikessa tärkeässa:)
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
kyllä minä olen kovasti lukenut näitä juttuja, mutta niitä on kertynyt tänne jo paaaaljon
melkein naapureita ollaan, tervetuloa mukaan!!!
kysin tilanne on kaiketi aika hyvä, itsellä kesti n. 8 kk jonotusta, mutta tietysti kesä vaikutti paljon, sillon eivät tee kuin pakolliset ja syöpäleikkaukset... tsemppiä matkaan!!!
kysin tilanne on kaiketi aika hyvä, itsellä kesti n. 8 kk jonotusta, mutta tietysti kesä vaikutti paljon, sillon eivät tee kuin pakolliset ja syöpäleikkaukset... tsemppiä matkaan!!!
Emppu81- Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 42
Registration date : 14.08.2011
Tervetuloa ohenevaan joukkoomme!
Massiivi- Viestien lukumäärä : 134
Registration date : 30.01.2012
Hei emppu 81
kiva kun joku on "täältä"päin =)
kiva kun joku on "täältä"päin =)
mietin täs kovasti et tekeekö Kys siellä gastrot vai jossain muualla?? (tiedän menen jo asioiden edelle kovastikin) meinaan vaan et niitä tehään mun työpaikalla ja ennyt tiiä haluanko siellä sen tehtäväksi. varsinkin ku läheinen työkaveri on niitä tekemässä tai siis avustamassa. ja töissä en ole puhunut kuin oh:lle asiasta ja en ole varma haluanko edes et muut tietää ainakaan heti.
mulla tehtiin kysillä gastrot ja senhän voi varmaankin pyytää että saa senkin homman tehdyksi missä itse haluaa jos vaan se on mahdollista, ja ainahan voi pyytää että se tietty ihminen ei siellä ole paikalla juuri silloin, tai jotain... ja hänellähän on vaitiolovelvollisuus että hänellä ei ole lupa puhua sinun asioistasi ja asian voi vielä selventää hänelle siinä samalla kun tuo kyseinen toimenpide tehdään...
nyt alkoi jännittämään, äsken vasta tajusin et huomenna on sinne lekurille meno. toivon todella et laittais lähetettä eteenpäin
nyto n lekurin luona käyty. sovittiin et katsotaan ensin labrat eli sokerit ja kilppari t yms. jos niissä ei mitään vikaa laittaa Kys;iin menemään lähetteen
eli huomenna käyn labroissa ja ensi viikon perjantaina on soittoaika lääkärille sit.
eli huomenna käyn labroissa ja ensi viikon perjantaina on soittoaika lääkärille sit.
Tervetuloa Rolli82!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
no niin, labroissa käyty, sokerit on koholla mut kilpparit ihan normaalit. alat myös kohoolla, mut johtuu varmaan lääkkeistä joita olen syönyt tohon kantakalvon tulehdukseen.
vielä odotellaan perjantaihin et lääkäri kertoo tuomionsa, mä niin toivon et laittaa sen lähetteen eteenpäin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vielä odotellaan perjantaihin et lääkäri kertoo tuomionsa, mä niin toivon et laittaa sen lähetteen eteenpäin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tervetuloa mukaan rolli, ja tsemppiä odotteluun!
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
vo ku kello olisi jo klo 13:30, ja soittais se lekuri. alkaa jännittämään nyt =)
JEEEEEE!!!!!!!!!! lekuri laitto lähetteen Kys:lle menemään. mii sou häpi!!!
Huippua! Onneksi olkoon!
Vesinokkaeläin- Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012
JEEEE!!! onneks olkoon!!!
siitä se homma lähtee käyntiin!!! :DDDD
siitä se homma lähtee käyntiin!!! :DDDD
pieni testaus et sainko tonne alareunaan toimimaan ton allekirjoitus systeemin.
Onneksi olkoon!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
voi blääh ku ei jaksais odottaa sitä ravintoteraputin kutsua. sit mä tietäisin et pääsisinkö edes leikkaukseen, johon haluan todella paljon.
Sit jaksaisi ihan rauhassa odottaa leikkaukseen pääsyä, ku olisi vain pieni tiedän murunen et pääsisin vain sinne.
eli tähän kuuluu sanonta et "odottavan aika on pitkä" .
Sit jaksaisi ihan rauhassa odottaa leikkaukseen pääsyä, ku olisi vain pieni tiedän murunen et pääsisin vain sinne.
eli tähän kuuluu sanonta et "odottavan aika on pitkä" .
Odottavan aika on piiiiitkä!! Ja varsinkaan kun ei ole sitä päivää annettu, mitä niiiiin kauheesti odottaa.
Tsemppiä!
Tsemppiä!
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
mä oon liian malttamaton, ei jaksais millään odottaa sitä kirjettä kotiin. no ei voi kuin odottaa kun kiireellisyys aika on yli 30vrk:ta.
eilen tuli kotiin paksu kirje Kys:ltä.
elokuussa menen ravintoterapeutin tykö ja ennen sitä pit ää käydä labroissa ja ekg:ssä.
ja nippu papereita täyttää.
miii sou häpi
elokuussa menen ravintoterapeutin tykö ja ennen sitä pit ää käydä labroissa ja ekg:ssä.
ja nippu papereita täyttää.
miii sou häpi
Similar topics
» liianpaksuperhoseksi liittyy mukaan!
» Pallura liittyy mukaan
» Sandrastiina liittyy remmiin :)
» kilokato liittyy mukaan
» Pallura liittyy mukaan
» Sandrastiina liittyy remmiin :)
» kilokato liittyy mukaan