1 vuosi ja -34kg
4 posters
Sivu 1 / 1
1 vuosi ja -34kg
6.6.2010 leikattiin ja vuosihan siitä on jo aikaa ja 34kg on tippunu paino :) Vielä ois 15-20kg tiputettavana niin olisin tavoitteessa. Olo mitä mahtavin enkä ole päivääkään katunut päätöstäni vaatekoko alkaa olla 38-42 (riippuu tosi paljon vaatteesta). Ihanaa kesänjatkoa kaikille :)
Sinde- Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 33
Registration date : 31.08.2010
Vs: 1 vuosi ja -34kg
siis korjaus minuthan on leikattu 6.6.2011 eikä 2010 :D
Sinde- Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 33
Registration date : 31.08.2010
Onnea Sinde!!
Mun leikkauksen vuosipäivä on huomenna ja painoo leikkauspäivästä pois 32 kg. Kokonaispudotus lähenee 50 kiloa.
Mun leikkauksen vuosipäivä on huomenna ja painoo leikkauspäivästä pois 32 kg. Kokonaispudotus lähenee 50 kiloa.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Hienoa! Mä juuri mietin kun laskeskelin että mun leikkauksesta n10kk ja painoa tippunut 33kg että onkohan se ihan ok lukema, tosin taitaa olla todella paljon ihmisestä kiinni. Vielä olis tavoitteeseen 15kg ja toivon sen saavuttavani vaikka välillä iskee vanhat pelot epäonnistuneista yrityksistä päälle..
pillipulla- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 18.03.2011
Sä oot jo pillipulla mun tavoite bmi:ssä kohta.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Mulla oli aluksi tavoitteena bmi indeksin yläpää mun pituuteeni nähden, ja sinne on matkaa 7kg mutta nyt peiliin todettuani jos mahdollista on päästä vielä siitä vähän alaspäin niin materiaalia kyllä löytyy vielä mitä työstää..Vaikkakin kyllähän toi peilikuva tupaa huijaamaan eikä silmät näytä varmasti todenmukaista kuvaa mutta se tuntuu realistiselta tavoitteelta..
pillipulla- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 18.03.2011
Similar topics
» lihavuusleikkauksesta vuosi
» -----------
» Vuosi sitten aloin ene dietin
» VUOSI LEIKKAUKSESTA
» Eirassa vuosi sitten leikatut
» -----------
» Vuosi sitten aloin ene dietin
» VUOSI LEIKKAUKSESTA
» Eirassa vuosi sitten leikatut