Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uusi ja toiveikas..

+11
Kimby
kilokato
matamiina
HyeeNa!
koskpir
hansu
Pallokala
stina66
tuulahdus
Elämä edessä
Valma72
15 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Uusi ja toiveikas.. - Sivu 3 Empty Vs: Uusi ja toiveikas..

Viesti kirjoittaja punatukka Su Toukokuu 05, 2013 3:47 am

^ Elikkäs minä olen nyt sitten vasta siellä ihan jonon viimeisenä, teidän kaikkien jälkeen, koska mulla on tuo gastroskopiakin käymättä vielä Shocked

Mutta saanpa sitten ainaskin kesällä vähän irrotellakin lomalla, kun ei tarvitse miettiä ihan kaikkia syömisiään ihan viimisen päälle, että käykö nää vai eikö mulle ihan varmasti. Tähän on nyt tyytyminen, kun ei muukaan auta.
Tsemppiä ystävät! Smile

punatukka

Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 21.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Valma72 To Heinä 18, 2013 4:27 am

Nyt olen taas yksi askel lähempänä leikkausta, sain tietää eilen leikkauspäivän- se on 9.9!  cheers Soitin jonohoitajalle ja puhelintunnin viime minuutilla sainkin kuulla iloisia uutisia! Nyt tuntuu helpommalle kun on maali näkyvissä, painonhallinta, saatikka pudotus, oli vähän vaikeaa tuossa alkukesästä, mutta nyt se tuntuu taas helpommalle ja syy sille on kirkastunut taas. Mulle oli paljon isompi psykologinen juttu tuo leikkauspäivän kuulemisen odotus kun olisin osannut ajatellakaan, vaikka tiesi olevansa jonossa, niin pieni ääni kuiski korvaan monia syitä miksei sitä päivää ikinä tarjotakaan. Nyt lähinnä huolestuttaa kuinka paljon pitää saada loppuenellä pois ja onnistuuko se?  Onneksi aloitin kaksi viikkoa sitten puolienen, tästä tilanteesta mun on parempi startata loppuene.
Valma72
Valma72

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 52
Registration date : 28.05.2012

Viesti kirjoittaja stina66 Pe Heinä 19, 2013 12:45 am

Onneaaaa Valmaaaa Laughing 
stina66
stina66

Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 16.02.2012

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Su Heinä 21, 2013 2:56 am

Onnea ja tsemppiä loppurutustukseen! Tiedätkö onko enellä pudotettava joku tietty kilomäärä tms?
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Registration date : 28.11.2012

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Ti Elo 27, 2013 3:26 pm

Hei Valma72!

Leikkaus ilmeisesti lähenee? Mitä kuuluu?
Helmiäinen
Helmiäinen

Viesti kirjoittaja Valma72 Ke Elo 28, 2013 1:27 am

Hei Helmiäinen ja kaikki muutkin!

Elämä on ollut muka niin hektistä etten ole kirjoittanut  kuulumisia aikoihin. Oikein sydäntä lämmitti kun Helmiäinen kyselit kuulumisia Surprised ja sulle onnea leikkausjonoon laittamisesta!! Mun leikkaukseen on vajaa kaksi viikkoa KÄÄK! Mieleen nousee leikkaus useamman kerran päivässä, välillä suunnittelen mitä ostan kotiin  leikkauksen jälkeisiä ensimmäisiä päiviä varten ja välillä mietin mitä musiikkia lataan MP3:lle sairaalaa varten. Jonkun verran olen jo miettinyt tavoitepainoa ja niitä tulevia muutoksia kropassa Very Happy Olen toki syvällisempiäkin asioita miettinyt ja niistä jutellut varsinkin tuon Stina66 kanssa ihan privana. Mikään ei voi korvata vertaistukea! Olen koko tämän prosessin ajan  eli reilun vuoden jo osallistunut vertaistapaamisiin, käynyt lukemassa muiden juttuja täällä ja etsinyt paljon tietoa netistä. En osaa kauheasti jännittää leikkausta ainakaan vielä, mutta yhtä  hassua asiaa puolitosissani hermoilen: mitäs jos huutelen levottomia heräämössä?  Embarassed 

Eneillyt olen parhaan taitoni mukaan, painoa on lähtenyt mutta ei mitään superpudotusta mutta suunta on oikea. Hienoin juttu on se että olen alkanut liikkumaan! Olen käynyt kävelemässä ja kuntosalilla ja hiki on pitkästä aikaa mun ystävä! Odotan malttamattomana ja mielenkiinnolla mitä kaikkea edessä onkaan!
Valma72
Valma72

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 52
Registration date : 28.05.2012

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Ke Elo 28, 2013 3:40 am

Hienoa kuulla että kaikki sujuu hyvin! Tsempit eneilyyn, se ei mitään herkkua ole, mutta onneksi on kohta ohi. Olen itsekin hitusen jo miettinyt leikkauksen käytännön juttuja, heräämöhöpöttelyjä en vielä ole miettinyt Very Happy 

Mua harmittaa etten ole päässyt vertaistapaamisiin, mutta ehtiihän sitä vielä. Paino jumittaa ja nälkä vaivaa, liikunnan olen myös aloittanut: pyöräilen ( ja hikoan sikana pig) töihin, teen kävelyjä ja kahvakuulan sekä vesijuoksun olen myös saanut alkuun. Ja silti ja todennäköisesti juuri siksi paino ei juuri nyt laske. Malttia, malttia kaivataan...

Kerro Valma72 kuulumisia kun ennätät, saatan sun puoleen kääntyä lähempänä omaa leikkausta - vertaistuki on parasta!

Aurinkoisia päiviä!
Helmiäinen
Helmiäinen

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa