jäätelö himo????
3 posters
Sivu 1 / 1
jäätelö himo????
heippa kaikille, mulla olis nyt semmonen vaihe menossa, et en söis mitään muta kun jäätelöö, kaikki muu ajatus tökkiikin onks muilla tullu vastaa jotain samanlaista oloo??? siis ihan oikeesti kun jotain muuta koittaa syödä ni ei mee kurkusta alas, mut jäde kylläkin ja sitä voin sit ryödä vaikka monta tuuttia päivässä nyt jää kyllä proteiinit liian vähiin kuten kaikki muukin joka päivä vannon et ei yhtään jädeä tänää, vaan ihan kunnon ruokaa, mut ei saa menee alas ja leikuusta sentään jo 9kk, auttaa ja kertokaa millä ihmeellä mä saan itteni takas ruotuun ja normi syömiseen???
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
Vs: jäätelö himo????
Jep... Vanilja puffetti on ihanaa... Tosin ei nyt aivan joka päivä, mutta useahkosti kylläkin. Muuta makeeta/kahvileipää harvemmin otankaan. Totesin, että jäätelö on pienempi paha kuin muut "korvaan kuiskuttelevat herkut".
Minä tosin syön sit kaksi kertaa päivässä normaalin ruuan ja välipalat päälle valinnaisessa muodossa. Illasta sitten hapankorppua juustolla. Ensin alle polarin 9% sulatejuustoa levitteeksi ja sitten siivu kevyempää kermajuustoa päälle... Pahetta paheen perään.
Minä tosin syön sit kaksi kertaa päivässä normaalin ruuan ja välipalat päälle valinnaisessa muodossa. Illasta sitten hapankorppua juustolla. Ensin alle polarin 9% sulatejuustoa levitteeksi ja sitten siivu kevyempää kermajuustoa päälle... Pahetta paheen perään.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Enpä jaksa uskoa että jäätelöä saat syötyä niin paljoa että menee elämä sekaste. Vaikka menis jätski joka päivä niin onhan siinäkin sekä proteiinia että kalsiumia.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
voi kiitos Pallokala, mä oikeesti aloin olee huolissani, mut taitaa toi pitää paikkansa ja tuskin tätä kauan kestää toivottavasti oikee hasukaa kesää kaikille
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa